Miksi mä en usko, että ADHD on olemassa?

  • Viestiketjun aloittaja pirrepurre
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tosi hyvät ja kaikissa opinnoissa olen ollut luokkani parhaita, myös yliopistossa. Sain myös vakituisen työpaikan ekana opiskeluryhmästäni aikoinaan. Mutoinkin olen menestynyt työelämässä eli ei nää ole mitään älykkyyskysymyksiä. Työssäni vaan olen tekemisissä paljon aikuisten kanssa ja olen käytännössä huomannut, että ADHD lasten vanhemmilla on itsellään melko paljon ongelmia mm. oman mielenterveyden kanssa. En toki asennettani näytä ihmisille työssäni vaan toki käyttäydyn asiallisesti. Asiakaspalvelutaitojani on aina kehuttu tosi paljon.
Ahaa
 
vierailija
[QUOTE="vieras";24311959]Työssäni vaan olen tekemisissä paljon aikuisten kanssa ja olen käytännössä huomannut, että ADHD lasten vanhemmilla on itsellään melko paljon ongelmia mm. oman mielenterveyden kanssa. En toki asennettani näytä ihmisille työssäni vaan toki käyttäydyn asiallisesti. Asiakaspalvelutaitojani on aina kehuttu tosi paljon.
Etkö ole kuullut ADHD:n voimakkaasta periytyvyydestä? Lasten vanhempien ikäluokka on niitä, jotka ovat joutuneet pärjäämään omillaan ilman lääkkeitä ja terapioita ja tulleet haukutuksi tyhmiksi ja hitaiksi. Ehkä tällä on ollut vaikutusta mielenterveyteen, koulutukseen ym. asioihin. Aivan käsittämättömän nolo ja masentava aloitus. Harmittaa, että tulikin luettua.
[/QUOTE]
Aatteles miten villalanka on pitänyt kehrätä ja ne lepereet muuttaa villahousuiksi
 

Yhteistyössä