Äh, olen jo muutaman kerran tässä laitellut tänne viestiä, ja sitten innoissani mennyt painamaan tuota vastaa ketjuun-nappulaa... Viestit häviää kuin se kuuluisa pieru sinne saharaan. En sitten ole jaksanut uudelleen alkaa rustailemaan. Josko sitä nyt olis virheistään oppinut, ja tämä viesti päätyy ihan luettavaksi asti..?
Sairaalakassin pakkasin, kun siitä on täällä ollut niin puhetta. Eihän sitä tosiaan tiedä milloin se lähtö sitten tulee. Mutta yllätyin miten vähän sinne tuli tavaraa. Siis oma hygienia- vaimikälie pussukka, kirja, alushousut ja omat tossut, siinä se? Niin joo, ne imetysliivit.
Ja nyt tulee nolo. En nimittäin tiedä, minkälaiset ne imetysliivit on... Kävin muka tänään kaupoilla kiertelemässä, enkä mielestäni löytänyt. Siis eikös niissä pitäis olla se tasku liivinsuojuksille ja irrotettavat olkaimet? Myydäänkö niitä edes ihan normikaupoissa...?
Vauvalle kotiutumisvaatteitakin tuossa jo katselin ja menin lähes paniikkiin. Olen ajatellut, että meillä on aika lailla kaikki tarvittava koossa, mutta nyt huomasin ettei meillä ole viiskymppisiä vaatteita kuin pari. Lapsiraukalle ei mitään kunnon päällepantavaa kun kotiutuu...
Kirpparikierros tänään tuotti onneksi hyvän tuloksen. Ajattelin pukea pojalle ainakin bodyn ja potkarit. Meillä on yks tosi lämmin haalari, jonka ajattelin ottaa mukaan. Ja tietty pipo, sukat ja lapaset, mutta kai se pärjää näillä? Pitäsikö vielä olla jotku housut ja paita? Äh, eihän sitä voi tietää kelejäkään.:kieh:
Miten paljon te ihmiset touhuatte, jotka pystytte touhuamaan? Minä olen aika reippaalla otteella tehnyt normi askareita, siis meidän normiaskareita. On ollut heinähommia, nosteltu paaleja ja pinottu latoon, olen kantanut raskaita vesikanistereita elukoille ja eilen niitin viikatteella pässien nokkosh*lvetin maantasalle. Mihinkään ei sattunut eikä vihlonut, mutta olin ihan poikki ja hikinen urakan jälkeen. Ja sitten tietty yhtäkkiä tuli kauhea jäätävä pelko, että mitä jos olenkin rehkinyt liikaa ja jotain peruuttamatonta on tapahtunut. Mutta kai se nyt ensin varottaa, että jos vielä jatkat niin ei hyvä.
Sf-mitoista vielä. Meidän terkkarin sijainen sai pari senttiä pienemmän lukeman, kuin mitä viimemittauksella oma terkkari sai. Mittasi vielä kertaalleen, muttei sitten oikein uskaltanut laittaa mitään kunnon lukemaa neuvolakorttiin. Onneksi reilun viikon päästä on aika äippäpolille raskausdiabeteksen takia, silloin taas ultrataan ja muutenkin tutkitaan kunnolla. Jäi vähän vaivaamaan noin iso heitto mitassa.
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!
MökinAkka ja POKS 33+0 =)