taas tämä hiljanen hetki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

päätön

Tunnettu jäsen
22.07.2009
41 526
4 865
113
näitä kuolleita hetkiä on kolme päivässä. ensimmäinen vähän ennen puoltapäivää, toinen just nyt menossa ja kolmas sitten siinä 19-20, noin suunnilleen.
kuka osaa kertoa syyn :confused:

muuten sanoisin että syynä on kotityöt ja lastenhoito, mutta palstalaiset nakittavat ne hommat puolisoilleen jotta voivat itse palstailla joten veikkaan syyksi mammojen raahautumista tietokoneelta jääkaapille voileipiä tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24287890:
Monella palstalaisilla on lapsia, tämähän on lapsiaiheinen palsta. Hoitavat niitä. poikkeuksena ne, joilla lapset on jo isoja.
Sun nimi pitää muuttaa Kapteeni Selviöksi koska kirjoitat jatkuvasti blatantteja itsestäänselvyyksiä ja sitten vielä tarkennat niitä: "vesi on märkää ja sen vuoksi uidessa ihminen kastuu".

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24287890:
Monella palstalaisilla on lapsia, tämähän on lapsiaiheinen palsta. Hoitavat niitä. poikkeuksena ne, joilla lapset on jo isoja.

jaa että mä en kuulu tänne millään tekosyyllä kijottelemaan. :D

Sun nimi pitää muuttaa Kapteeni Selviöksi koska kirjoitat jatkuvasti blatantteja itsestäänselvyyksiä ja sitten vielä tarkennat niitä: "vesi on märkää ja sen vuoksi uidessa ihminen kastuu".

Ihan sinua varten kirjoittelen tämäntapaisia pikku selvyyksiä, ettet tipahtaisi kyydistä ihan kokonaan. Sinuna olisin kiitollinen, että joku jaksaa ja haluaa sinuakin ymmärtää ja kannustaa.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24287934:
jaa että mä en kuulu tänne millään tekosyyllä kijottelemaan. :D

Se onkin aivan päätöntä, että kaikkeen pitää tai pitäisi olla syy....eikö saa vaan olla, niinku vattu ahonlaidalla, vai miten se nyt meni....

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24287896:
en. olen vaan huomionu nuo kellonajat. ja selityskin tuli jo.

et vai? heh, yritä nyt vielä. ei siinä mitään pahaa ole jos tulee joinakin päivinä roikuttuakin koko päivä. mulla aina välillä näitä saamattomuus hetkiä kun ei vaan saa persettään ylös nostettua.

[QUOTE="vieras";24289139]et vai? heh, yritä nyt vielä. ei siinä mitään pahaa ole jos tulee joinakin päivinä roikuttuakin koko päivä. mulla aina välillä näitä saamattomuus hetkiä kun ei vaan saa persettään ylös nostettua.[/QUOTE]

olen ihan varmaan yrittäny olla tässä koneella koko päivän, mutta kun ei onnistu sitten millään. :ashamed:

[QUOTE="vierastus";24289186]Ootko sä lomalla kun täällä roikut? Millä alalla sä muuten oot?[/QUOTE]

ja meinaat että tässä alan kertomaa asioitani. :laugh:

[QUOTE="vieras";24289246]Juu. Sä voisit olla yksi tuntemani ihminen, taidat olla? :) Sen perusteella mitä olet täällä kertonut.[/QUOTE]

epäilen vahvasti etten ole. samaa on kyllä väitetty ennenkin.

Yhteistyössä