Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Roikutsä koko päivän täällä?![]()
Sun nimi pitää muuttaa Kapteeni Selviöksi koska kirjoitat jatkuvasti blatantteja itsestäänselvyyksiä ja sitten vielä tarkennat niitä: "vesi on märkää ja sen vuoksi uidessa ihminen kastuu".Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24287890:Monella palstalaisilla on lapsia, tämähän on lapsiaiheinen palsta. Hoitavat niitä. poikkeuksena ne, joilla lapset on jo isoja.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24287890:Monella palstalaisilla on lapsia, tämähän on lapsiaiheinen palsta. Hoitavat niitä. poikkeuksena ne, joilla lapset on jo isoja.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24287934:jaa että mä en kuulu tänne millään tekosyyllä kijottelemaan.![]()
Sun nimi pitää muuttaa Kapteeni Selviöksi koska kirjoitat jatkuvasti blatantteja itsestäänselvyyksiä ja sitten vielä tarkennat niitä: "vesi on märkää ja sen vuoksi uidessa ihminen kastuu".
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24287934:jaa että mä en kuulu tänne millään tekosyyllä kijottelemaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24287896:en. olen vaan huomionu nuo kellonajat. ja selityskin tuli jo.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24289199:ja meinaat että tässä alan kertomaa asioitani.![]()