kateellinen kauniille naisille

• Viestiketjun aloittaja en voi mitään
  • Ensimmäinen viesti
en voi mitään
Jeps. Olen kateellinen kauniille ja hoikille naisille, ja kaiken lisäksi vielä valmis myöntämään sen.

Ja miksi en olisi ? Kaikkialtahan tulee viestiä, että naisen arvo on hänen ulkonäössään, ja että kaunis nainen on aina parempi ja halutumpi kuin tavallisen näköinen nainen.

Siis pitäisikö tässä nyt uskoa, että olen ihmisenä vähäarvoisempi, kuin nainen joka on tehnyt niinkin paljon kuin sattunut syntymään kauniiksi ?

Ja sitten parisuhdekuvioihin. Miehet kertovat olevansa ulkonäkökeskeisiä ja että naisen ulkonäöllä on väliä. Eli siis kaunis nainen voi saada paremman miehen kuin tavallisen näköinen vain siksi että on kaunis. Ja tavallisen näköisen naisen tulisi tyytyä huonompiin miehiin ilmeisesti.

"vieras"
No jaa, itse olen kaunistunut vuosi vuodelta. Ystävänkin on kauniita. Huonoja ihmissuhteita vaan ollut, nuorempana kaikki vaan tahtoi seksiä eikä mitään syvempää. Toivoisin olevani ruma ja lihava, olisin ehkä löytänyt ruman ja lihavan miehen jonka kanssa elänyt onnellisena elämäni loppuun asti. Ulkonäöstä on haittaa. Ketään ei kiinnosta mitä pinnan alla oikeasti on.

Alkuperäinen kirjoittaja en voi mitään;24244849:
Eli siis kaunis nainen voi saada paremman miehen kuin tavallisen näköinen vain siksi että on kaunis. Ja tavallisen näköisen naisen tulisi tyytyä huonompiin miehiin ilmeisesti.
Mutta toisaalta, jos mies valitsee naisen ulkonäkökeskeisin perustein niin onko se mies parempi kuin tavalliseen naiseen "tyytyvä"...?

(Ja kohta tämä ketju on täynnä kauniiden ihmisten valitusta siitä kuinka vaikeaa on olla kaunis. Varoitan.)

Ihmisarvo ei ole kiinni kauneudesta, vaan sisimmästä. Kyllä jokainen on samanarvoinen, ruma tai kaunis, hoikka tai lihava.

Kaikille miehille ei ole tärkeää ulkonäkö, vaan kaunis sisin.
Mie en usko, että vain kaunis nainen saa hyvän miehen.

[QUOTE="vieras";24244873]No jaa, itse olen kaunistunut vuosi vuodelta. Ystävänkin on kauniita. Huonoja ihmissuhteita vaan ollut, nuorempana kaikki vaan tahtoi seksiä eikä mitään syvempää. Toivoisin olevani ruma ja lihava, olisin ehkä löytänyt ruman ja lihavan miehen jonka kanssa elänyt onnellisena elämäni loppuun asti. Ulkonäöstä on haittaa. Ketään ei kiinnosta mitä pinnan alla oikeasti on.[/QUOTE]

No miulla on ylipainoa, en koe kylläkään olevani yhtään ruma, olisko miun pitäny mennä naimisiin ruman ja lihavan miehen kanssa ?

Miun mies on hoikka, ihana, hyvä mies ja onnellisia ollaan.

(Ja kohta tämä ketju on täynnä kauniiden ihmisten valitusta siitä kuinka vaikeaa on olla kaunis. Varoitan.)
Mutta sehän on vaikeaa! Minäkin olen monta kertaa yrittänyt, eikä se yleensä onnistu!

[QUOTE="vieras";24244873]No jaa, itse olen kaunistunut vuosi vuodelta. Ystävänkin on kauniita. Huonoja ihmissuhteita vaan ollut, nuorempana kaikki vaan tahtoi seksiä eikä mitään syvempää. Toivoisin olevani ruma ja lihava, olisin ehkä löytänyt ruman ja lihavan miehen jonka kanssa elänyt onnellisena elämäni loppuun asti. Ulkonäöstä on haittaa. Ketään ei kiinnosta mitä pinnan alla oikeasti on.[/QUOTE]

Kyllä, ehdottomasti. Kaikki rumat ja lihavat haluavat sitoutua, ja etsiä syvempää parisuhdetta. Osoittaa erityisen syvällistä ymmärrystä sellainen, että ymmärtää kuinka helppoa parisuhteellisuus onkaan kaikille niille rumille ja lihaville ihmisille.

• Tykkää
Reactions: Eclipse ja Kais
[QUOTE="vieras";24244919]Eikö sun mielestä kauniilla voi olla kaunis sisin? Ainoastaan rumilla ja tavallisilla?[/QUOTE]

Voi tietenkin olla, en tarkoittanut sitä, ymmärsit hieman väärin sanani. :)
Olen jossain aikaisemassa ketjussa kirjoittanutkin, että kaunis sisin voi olla niin kauniilla kuin rumakin ihmisellä. :)

Mie tarkoitin sitä, että miusta kaunis sisin on tärkeintä, ei ulkonäkö, oli ihminen minkä näköinen tahansa.
Ja että myös tavallinen nainen voi saada hyvän, ihanan miehen. :) :heart:

Ja mie tarkoitin sitä että kaikki ovat samanarvoisia, ulkonäköön katsomatta. :)

Viimeksi muokattu:
oisinpa mies
No, mielestäni miehet ovat oikeassa halutessaan kauniin naisen. Näkeehän sen nyt tällä palstallakin, millaisia rumien naisten sielut ja sydämen "sivistys" on. Kateutta, toisten haukkumista, vähättelyä, pätemistä, "miksi kirjoittelet keskustelupalstalle tällaisesta asiasta/mielipiteestä, joka minua ei kiinnosta" -kommentointia, väärinymmärtämistä, pahansuopaisuutta jne. Ja tämä yleensä niiden "ei-niin-kauniiden" naisten näppiksiltä. Palstan näteillä naisilla on myös yleensä nätimpi ulosantikin, he ovat yleensä suvaitsevaisempia ja ystävällisempiä myös muita ihmisiä kohtaan.

Joten kyllä, jos olisin mies, etsisin kaunista naista ihan siitä syystä, että he ovat yleensä myös sisäisesti tasapainoisempia.

"Mam"
Niin, tottahan se on, että ulkonäön/muodon pitää miellyttää, eihän kukaan nyt lähesty omasta mielestään epäviehättävää naista siinä mielessä.

Mutta, makuja on monenlaisia, toisen mielestä kaunis, toisen mielestä ruma. Ei sille mitään mahda. Joku noiden välimuoto oisi hyvä, on sekin ahdistavaa jos liikaa baareissa ym. pyörii miehiä kimpussa, todellakin ahdistavaa ja pelottavaa. Mutta ei sekään kivaa olisi ellei kukaan lähestyisi, mutta tuskin sellaisia naisia onkaan ettei muka ketään miestä kiinnostaisi.

• Tykkää
Reactions: Kais
No, mielestäni miehet ovat oikeassa halutessaan kauniin naisen. Näkeehän sen nyt tällä palstallakin, millaisia rumien naisten sielut ja sydämen "sivistys" on. Kateutta, toisten haukkumista, vähättelyä, pätemistä, "miksi kirjoittelet keskustelupalstalle tällaisesta asiasta/mielipiteestä, joka minua ei kiinnosta" -kommentointia, väärinymmärtämistä, pahansuopaisuutta jne. Ja tämä yleensä niiden "ei-niin-kauniiden" naisten näppiksiltä. Palstan näteillä naisilla on myös yleensä nätimpi ulosantikin, he ovat yleensä suvaitsevaisempia ja ystävällisempiä myös muita ihmisiä kohtaan.

Joten kyllä, jos olisin mies, etsisin kaunista naista ihan siitä syystä, että he ovat yleensä myös sisäisesti tasapainoisempia.
Loistava knoppi, nyt kukaan ei voi tyrmätä sinua koska se tarkoittaisi automaattisesti sitä, että todistaisivat samalla olevansa rumia :D

"Pellervo"
Jos pelkkää seksiä haluaa, niin kauniina pyntättynä voi olla helpompaa.

Mutta minä itse ainakin haluan paljon muutakin, ja itse koen että jos pukeudun liian seksikkäästi, kaikki, eteenkin miesten, ajatukset kiinnittyvät juuri siihen eikä mihinkään muuhun.
Tyhmäähän se sellanen on. Kyllä rumana on paljon paremmin asiat :)

totuus
Kateus näkyy kasvoilta, ja se näky ei ole silmiä hivelevä :(
Samoin itsekkyys näkyy koko olemuksessa
mutta myös kaikki hyvät ja positiiviset mielenliikutukset ovat kasvoista näkyväisiä...

"Mam"
[QUOTE="Pellervo";24245054]Jos pelkkää seksiä haluaa, niin kauniina pyntättynä voi olla helpompaa.

Mutta minä itse ainakin haluan paljon muutakin, ja itse koen että jos pukeudun liian seksikkäästi, kaikki, eteenkin miesten, ajatukset kiinnittyvät juuri siihen eikä mihinkään muuhun.
Tyhmäähän se sellanen on. Kyllä rumana on paljon paremmin asiat :)[/QUOTE]

Nojuu, tuo on totta, jotenkin miehet kuvittelee että multa irtoaa tai haluan lähteä heidän mukaansa. Ja nää miehet on aina jotain yliruskettuneita itseään täynnä olevia lihaksikkaita "adoniksia". Mua lähinnä etoo tollaset miehet, kai ne ihan tavallisetkin miehet joskus iholle pyrkii, muttei niin paljon kuin nää kusipäämiehet. Ja en halua kyllä miesten luulojen takia muuttaa pukeutumista tai koittaa tehdä itsestäni jotenkin rumempaa. Musta se vaan on uskomatonta miten niillä on pokkaa, tai että miten halpana ne mua pitää. Vaikken siis todellakaan käytä mitään miniminitoppia+miniminihametta, riittää joku kireähkö aika lyhyt "baarimekko". Huoh.

Joten, kai ne tavalliset miehet on fiksumpia, ole vaan tyytyväinen ettei noi limanuljaskat ole sun kimpussas, parempia ne ihan normaalit miehet varmasti on :) Mua lähinnä ärsyttää että ne tavalliset ja fiksut miehet ei juuri koskaan uskalla lähestyä...

kirous
Kauneus voi olla kirous. En ole itseäni koskaan pitänyt varsinaisesti kauniina mutta kaipa jonkin verran hyvännäköinen sanomisten perusteella. Ja elämä on mennyt täysin pieleen että se siitä hyvästä miehestä ja elämästä ja arvosta.
Koita nyt hyvä ihminen löytää itsestäsi hyvää, oletko tosiaan varma ettei itsestäsi löydy kauneutta? Tosin kateus ei ketään kaunista.

"Liisa Ihmemaassa"
Mitä teidän mielestänne on kauneus? Onko se muka vain sitä, millaiseksi on sattunut syntymään?

Kyllä minusta ihmisen kauneus pääasiassa tulee sitä kautta, millainen persoona on - miltä kokonaisuus näyttää. Itsetunto ja asenne heijastuvat ulkoiseen olemukseen, ja omaa kauneutta voi "tehdä" myös oman tyylin kautta. Ihan tavallisen näköiseksi syntynyt nainen (tai mies) voi siis olla hyvinkin kaunis ja persoonallisen näköinen, riippuen siitä, millainen ihminen on.

Yhteistyössä