On ehdottomastri se että ulkonäöllä nyt ei vittu oo mitään väliä!! Oli sitte vaikka älyttömän komee kundi jonka rinnalla on muijana "norsu". tämähän ei VÄLTTÄMÄTTÄ EDES TARKOITA sitä että no "luonnehan se ratkasee". VAAN sitä että ehkäpä tää mies vaan tykkää vähän pyöreemmistä joista saa otetua kiinni

! Ei kaikki tykkää hoikista ja timmeistä... Vaikka onhan se yleisempää toki. Sama ei kaikki tykkää isoista rinnoista! Tai isosta munasta

! No joo mutta niinku sanoin makunsa kullakin. Ja aika monenkaan mielestä Brad Pitt ei ole niinkään komea.. jonkun mielestä taas salattujen elämien Isabella on kaunis, seksikäs blondi.. jonkun mielestä Isabella on taas iha tavallisen naisen näkönen.. "ei mikään erityinen". Tääki on niiiin ihmisestä kiinni! Vähä sama ku on musa maut sun muut.. Itse pidän MONIAKIN aika tavalllisen näköisinä kun joku taas on sanonut että ompas ihan sika törkeen kaunis jnejne.. sama miehissä. On taas toki näitäkin jotka sitten vaan luonteiden takia ovat toistensa kanssa ja ulkonäkö ei taas niitä kiinnosta ollenkaan! Joitakin voi kiinnostaaa, mutta luonne menee edelle. Joillakin ulkonäkö menee edelle, mutta tuskinpa niiden suhteesta kovin pitkää tulee tai voi olla että tuleekin?
Minä olen aika hiljanen hissukka vieraimpien ihmisten seurassa joita en tunne kovinkaan hyvin tai joittenka kanssa ei vaan kiinnosta jutella. Valikoin monesti kenen kanssa rupattelen paljon, kenen vähän , kenen en ollenkaan. Riippunee myös paljon mun fiiliksestä, päivästä ja näin. Olen vähä ujokin/epäsosiaalinen että se on aika isoki osa syy että kenen kanssa jutskaan tai silleen... Mieheni taaas on todella sosiaalinen, puhelias, heittää hauskaa läppää ja sanavalmis joissa minä olen aika surkea jne. Tämä on aika iso, mutta melkeinpä ainoita asioita missä me ollaan todella erilaisia. Tämän asian kylläkin monet muut huomaavat ja voivat ehkä ihmetellä enemmänki mieheni sijaa että mites hän on näin hiljaisen muijan valinnut? Kun voisi löytää sosiaalisemmankin omalla sosiaalisella luonteellaan, hauskalla huumorillaan/sanavalmiudellaan jnejne. Keskustelemme kuitenkin normaalisti yhdessä ja en ole tosiaankaan mikään hiljainen hissukka mieheni seurassa.. enemmänkin päinvastoin! Jos olen sitä muille niin jotkut muut voivat toki olettaa että se on vain osa luonnettani ja tälläinen olen aina. Mutta ei.... Olen vain ujo ja ihmisiin tutstuminen vie aikansa.
Mutta todellisuudessa meillä on myös paljon yhteistä. Yhteistä on se että huumorintaju 99% on samanlainen ja meillä on hauskaa yhdessä. Meillä on myös PAAAALJON samaa, samoja mielnkiinnon kohteita jnejne. Jotkut tietyt Erilaiset luonteenpiirteemme monin tavoin myös pitää suhteemme kasassa.. Olen huomannut sen joskus kun oon ajatellut että ompas hyvä et mä oon tämmönen tässä asiassa, koska jos en olisi niin suhteemme olisi tuhoontuomittu. Olen myös huomannut että vaikka miehessäni onkin todella hyvä puoli tämä hänen sosisaalisuutensa, h-tajunsa/sanavalmius jnejne.. On hänessä joitain tiettyjä todella huonoja puolia joita monikaan muu nainen ei katselisi.
Sitten tosta ulkonäkö puolesta... Olen samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa siitä että makunsa kullakin. Joku tykkää äideistä, joku tyttäristä, jolleki kelpaa molemmat

! Itse esim pidän oman mieheni silmistä kaikkein eniten.. Silmät on tärkee juttu ihmisen ulkonäössä. Muuten miehessäni ei oo mitää valittamista ulkonäöllisesti. Iha hyvän näkönen mies <3 . Ei mikää ylikomee, muttei rumakaan! Muttei kuitenkaan tavallinenkaan

... Kun taas yks ystäväni sanoi ettei taas pidä mieheni silmistä ollenkaan

.. Ne on kuulemma liian "flirttailevat" Blayboy - katse tjtn

,, Itse pidän itseäni suht hyvän näkösenä, mutten minään erityisen kauniina mut ihan kivan näkösenä kuiteski. Jotkut monet muut voi taas olla iha eri mieltä meidän yhteen sopivuudeta ulkonäöllisesti. Joku voi pitää meitä hyvännäkösneä parina, joku taas iahn jotain muuta. Ollaa suht saman pitusia. Mieheni on joitain pari senttii mua pidempi et ompahan ainakin helpompi pussata ku ei tarvii niskaa koukistaa selkään

..