se tuli sit 70e pikavoitto

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Ja minäkin vielä avaan sanaisen arkkuni.

Ei todellakaan ollut tarkoitus ketään vastaan hyökätä, vaan oikeasti ystävällisesti herätellä ap:ta (ja muitakin), jotta nettiin ei oikeasti kannata kaikkea kirjoittaa, koska täällä on myös todella ilkeitä ihmisiä joukossa.
Meni vain sanominen liian kärkeväksi lopussa. Anteeksi niin Rollolle kuin muillekin osallisille.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24242435:
haluan vielä vastata sen verran että ne sakot kuuluis tämmösessä tapauksessa minun mielestä työnantajan maksaa eikä kuskin. se on työnantajan vastuulla tehä ajosuunnitelmat niin (oli sitten kyse bussiliikenteestä tai raskaasta liikenteestä) että kuski ehtii ajaa ne nopeusrajotusten mukaan ja tarvittavilla tauoilla.

enkä tosiaan tarkottanu mitään uhkailla vaan halusin "ravistella" ettei kannattais kertoa kaikkea elämästään (ihan liian monta salapoliisketjua olen tälläki palstalla saanu lukea) ja tämä on siis ihan kaikille palstailijoille, ei pelkästään ap:lle tarkotettu.
Mä meinasin tosta kommentoidakin mutta koko keskustelu ajautui muualle...
Joissain firmoissa työnantaja maksaakin sakot, mutta käsittääkseni ap:n mies on niitä kuljettajia jotka saa vaan paskaa niskaan. Hänen kannattaiskin.oikeesti ottaa yhteyttä firman luottamusmieheen. Meilläpäin ainakin asiat hoidetaan suoraan, ei.netissä purnaten.
Kaverilla on ravintola, hoitaa kotiinkuljetuksiakin, ja yksi kuski sai aika säännöllisesti ylinopeussakkoja, kunnes menetti kortin. Kaveri maksoi ne sakot. Oon.kuullut kuljetusfirmasta jossa työnantaja antoi potkut kun työntekijä sai sakot. Koska oli aika iso firma, oli kuljettajan hankala saada töitä potkujen jälkeen.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
sakottamaton pudottamaton
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24241908:
Joku muu ku ois tehnyt tälläsen alotuksen, siihen olis muutama tullut sanomaan, että aha. Joku ois ehkä sanonut, että jätä se sika ja se ois ollut siinä. Munkin ketjut jää aina parin sivun mittaisiksi, vaikka mitä kirjottasin. Miten ihmeessä jotkut jaksaa? Yksistä sakoista... Yhtäkkäiä asia on kääntynyt johonkin työnantajille ilmoittamiseen ja lapsiin ja vaikka mihin. :D

Just joo, yksi pukki sinne tai tänne ja sakot siitä tai tästä. Mieti itse joskus.

Sheddon harmaana
Kaikki ei täällä suinkaan vittuile Rollolaiselle. Onko teillä tullut mieleen, jotta jotkut saattavat täällä vielä ystävällisyyttään vääntää sitä rautalankaa ap:lle, koska näissä asioissa myös SAATTAA käydä huonosti.
Jossain menee oma ajatusmaailma vinoon, jos ajattelee kaikkien vain vittuilevan. Ihan yleisesti kaikille tuo lause, ei henkilökohtaisesti kenellekään. (väännetään tästäkin vielä rautalankaa...)

Mutta nyt se on ainakin jo huomattu, jotta ei kannata edes ystävällisesti mitään sanoa.
Onko ystävällismielistä kehoitusta mielestäsi kertoa ensin miten monta kuljetusalan toimaria tuntee, sen jälkeen antaa ymmärtää että vanhana rovaniemeläisenä tuntee tyyliin kaikki, sitten sanoa että itse ei hyödy kertomisesta mitään, mutta ap:n mies saisi potkut?

Nyynä, lopeta toi satujen keksiminen, jätä rollolainen rauhaan ja poistu takavasemmalle. Sä et saavuta tolla ystävälliseksi neuvoksi naamioidulla kiusaamisella ja uhkailulla yhtään mitään. Korkeintaan teet itsestäs pellen.

Onko ystävällismielistä kehoitusta mielestäsi kertoa ensin miten monta kuljetusalan toimaria tuntee, sen jälkeen antaa ymmärtää että vanhana rovaniemeläisenä tuntee tyyliin kaikki, sitten sanoa että itse ei hyödy kertomisesta mitään, mutta ap:n mies saisi potkut?

Nyynä, lopeta toi satujen keksiminen, jätä rollolainen rauhaan ja poistu takavasemmalle. Sä et saavuta tolla ystävälliseksi neuvoksi naamioidulla kiusaamisella ja uhkailulla yhtään mitään. Korkeintaan teet itsestäs pellen.
Kuten on monta kertaa jo sanottu, niin tässä on väännettu rautalangasta ja taivutettu pitkään mikä voi olla se pahin skenaario nettiin kirjoittamisella ja tuo sun mainitsema alkaa sitä jo olla.
Nyynä ei mitään maileja laittanut eikä suoranaisesti edes uhkaillut. Kertoi vain kenet tuntee ja, jotta tällaisesta asiasta VOISI mailin laittaa, jotta jengi tajuais mitä seurauksia tällaisilla kirjoituksilla voi olla.
Tuossa edellisellä sivulla koko asia oli selvitetty niin, jotta varmasti kaikki sen ymmärsivät.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
peltipoliisi tää olikin. Mies ajaa jopa ivaloon saakka aj nää bussit keirtää kaikki sivukylätkin. Jso sattuu olemaan esim lentokentällä ajoissa ja kone onnkin puoli tuntia myöhässä niin toki siinä myöhästyy, varsinkin jos ajaa nopeusrajoitusten mukaan
Jso sattuu olemaan esim lentokentällä ajoissa ja kone onnkin puoli tuntia myöhässä niin toki siinä myöhästyy, varsinkin jos ajaa nopeusrajoitusten mukaan[/QUOTE]

Siis kuka tässä myöhästyy ja mistä? En nyt ymmärrä :eek:

Yhteistyössä