se tuli sit 70e pikavoitto

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24240715:
Sori nyt Rollolainen, mutta jos seuraavan kerran otat selvää faktoista ennen kuin keksit juttuja tänne.. Alle 11km/h nopeudesta EI anneta sakkoa, edes ammattiautoilijalle ja toisekseen pienin rikesakko YLINOPEUDESTA on 115€... että toi noi niin....:whistle:
Peesi tähän. Siks laitoin ne linkit. ;)

Rollo, jos sun mies on noin sanonut, niin sun mies valehtelee sulle!

"vieras"
SORI VAAN mutta MIEHELLE Tuli EILEN LASKU jossa oli 70eSAKKO YLINOPEUDESTA ja oli ajanut 80 alueella 89. lapussa luki myös että turvavyön käyttämätää jättäminen, joka ei pidä paikkaansaa koska linja.autosaa on lantiovyöt ja se kamera ei sitä näe. Häe ei kiistä ajaneensa ylinopeutta mutta turvavyön hän laittaa AINA ajoon lähtiessä
Menkää poliisilaitokselle selvittämään!

Miksi mun tuntemat linkkukuskit ei ole myöhässä puolta tuntia vaikk aamuisin ottavat 30 km matkalla lähes joka pysäkiltä kymmenenkin ihmistä kyytiin??

Ja mä taas olen käsittänyt ettei ammattiautoilijoiden kuten bussi ja taxikuskien ylinopeuksiin puutu ainakaan poliisi niin helposti,peltipoliisi on sit eri asia...

Rollolainen
[QUOTE="vieras";24240743]Peesi tähän. Siks laitoin ne linkit. ;)

Rollo, jos sun mies on noin sanonut, niin sun mies valehtelee sulle![/QUOTE]

Mä osaan kyllä lukea itsekin poliisilaitokselta tuleet laput. nämä asiat eivät ole miellä salaisia,. itse asiassa mun mies antoi luvan jopa avata tuon kirjeen:xmas:

plm
ja sit asiakkatt valittavaat kun myöhästyvät. haluatko sä esim myöhästyä junasta tai lentokoneesta.
No tää ei oikein kosketa mua koska en juuri koskaan käytä bussia :D
Asun paikkakunnalla jossa on rautatieasema ja pääsen asemalle kävellen. Jos lähden jonnekin missä ei ole rautatieasemaa, kuljen omalla autolla.
Ei siis tarvitse olla bussiaikataulujen armoilla.
Tosin muutaman kerran olen mennyt expressillä lentokentälle ja aikataulussa ollaan oltu. Ajonopeutta en tiedä :D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24240784:
Miksi mun tuntemat linkkukuskit ei ole myöhässä puolta tuntia vaikk aamuisin ottavat 30 km matkalla lähes joka pysäkiltä kymmenenkin ihmistä kyytiin??

Ja mä taas olen käsittänyt ettei ammattiautoilijoiden kuten bussi ja taxikuskien ylinopeuksiin puutu ainakaan poliisi niin helposti,peltipoliisi on sit eri asia...
Tästäpä tuli justiinsa mieleen ku ajoin Länsiväylää niin oli taksia taksin perään jonottamassa kiltisti sakkolappusta kun oli nopeusvalvonta.

Rollolainen

peltipoliisi tää olikin. Mies ajaa jopa ivaloon saakka aj nää bussit keirtää kaikki sivukylätkin. Jso sattuu olemaan esim lentokentällä ajoissa ja kone onnkin puoli tuntia myöhässä niin toki siinä myöhästyy, varsinkin jos ajaa nopeusrajoitusten mukaan

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24240814:
Tästäpä tuli justiinsa mieleen ku ajoin Länsiväylää niin oli taksia taksin perään jonottamassa kiltisti sakkolappusta kun oli nopeusvalvonta.
Hyvä niin :)
Oon huomannut monta kertaa vaan,että takseja ei tunnu noi liikennesäännöt ja nopeusrajoitukset koskevan,vaikka kyllä pitäisi :)

"vieras"

Niin ja eikös bussipysäkkien idea ole että sieltä poimitaan matkustajat kyytiin? Näin mä oon ymmärtänyt. Vaikka matkustajia olis iso määrä, niin enpä ole nähnyt että kuski sanois vaikka neljälle viimeisellle että "Sori, teitä en nyt voi ottaa etten myöhästy seuraavalta pysäkiltä". :D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24240804:
En mä ollu mielestäni ilkeä...
Se oli vain kysymys muiden joukossa :)
Itse rollo on kertoillut täällä,kuinka pitkää päivää miehensä tekee jne..
Ja ne pitkät päivät liittyi tähän miten?
Vai pitikö vielä vanhojakin kaivella millä vois sanallisesti tökkäistä?
Raivostuttavaa piruilua aika monelta ap:lle. Huh huh...

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24240804:
En mä ollu mielestäni ilkeä...
Se oli vain kysymys muiden joukossa :)
Itse rollo on kertoillut täällä,kuinka pitkää päivää miehensä tekee jne..
sanoinko että tekee usin. ei onneksi . yleisin tyävuoro on sellainen 10 tuntia,josta palkkaa maksetaan vaan 7tunnilta koska odotusajasta ei makseta.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24240797:
Sakkolaskuri

Lueppas nyt huolellisesti tuo linkki ja mieti sitten valehteleekohan poliisi vai keksitkö sä näitä juttuja päästäs.... Ja miehes on ajanu silloin 92km/h, koska kameratolppaan ajaessa ylinopeutta siitä miinustetaan 3 km/h... aika hurjasti kyl bussin mittari valehtee....
Osasit linkittää ton paremmin ku minä. :)

"vieras"
No eikö nuo asiat oo semmosia, että miehes ja muittenkin kuskien pitäis ihan oikeasti sanoa esimiehilleen? Eihän siinä ole mitään järkeä että joko bussit on myöhässä tai sitten pitää ottaa sakkoja ja aiheuttaa vaaratilanteita. Kyllä niitä aikatauluja pystytään muokkaamaan.

Vaikuttaa se siten,että en mä ainakaan haluais istua bussikuskin kyydissä joka ei ole nukkunut aikoihin tuon taivaallista ja laskettelee vielä ylinopeuttakin..
Työmatka tai huvireissu,mut olis kiva selvitä hengissä kotiin...

Ja itseasiassa ei ollut vanha juttu.. :)

trarra
au au au..suorastaan aivoihin asti sattuu kun ajattelen että itse puhuisin mieheni työasioita netissä. Vieläpä niin että olisin aikaisemmin kertonut asuinpaikkani, oman ja mieheni työ-ja koulutushistorian, lasteni harrastukset ja lukumäärän ja mitä muuta vielä.

Hei nyt oikeasti näppis lukkoon!

Mä sanoin aika törkeesti tai siis töksäyttäen, mut ihan oikeesti välillä vaan ärsyttää kun huomiota ja sääliä haetaan keinolla millä hyvänsä, mut mun mielestä sitte ku aletaan provoilemaan, niin ne faktat olis hyvä selvittää ennen sitä. Koska ylinopeussakko on aina vähintään 115€, nii mä en vaan yksinkertasesti usko, että rollolaisten tilanteessa oltas tehty poikkeus...

Rollolainen
[QUOTE="vieras";24240858]No eikö nuo asiat oo semmosia, että miehes ja muittenkin kuskien pitäis ihan oikeasti sanoa esimiehilleen? Eihän siinä ole mitään järkeä että joko bussit on myöhässä tai sitten pitää ottaa sakkoja ja aiheuttaa vaaratilanteita. Kyllä niitä aikatauluja pystytään muokkaamaan.[/QUOTE]

pomo ajanut matkan joskus. tehty hänen ajon mukaan, ei ole ollut sit yhtään matkustajaa tai on ittekin ajanut tosi paljon ylinopeutta. ovat snaoneet, mutta ehtii kuulemma jso haluaa, jo, ylinopeutta ajamalla.

"vieras"
No jos tekee pitkää päivää, niin voi.olla väsynyt ja keskittymiskyky herpaantua, jolloin ehkä herkemmin ajaa ylinopeutta kun ei kiinnitä kunnolla huomiota.

Noi on oikeesti ammattiautoilijoiden ongelmia ja todella suuria turvallisuusriskejä kun kyydissä on matkustajia tai painava kuorma ja lisäksi alla raskas ajoneuvo.

Rollolainen
[QUOTE="vieras";24240852]Osasit linkittää ton paremmin ku minä. :)[/QUOTE]

saa laittaa vaikka miljoon askkolaskuria, se ei vaikuta mitään. LAPUSSA LUKEE 70e, johan mä nyt sen osaan lukea ja syytkin mistä on tullut.

Yhteistyössä