se tuli sit 70e pikavoitto

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
[QUOTE="vieras";24240714]En usko tuota myöhästymistä YHDEN pysähyksen takia. Tottakai bussien täytyy pysähtyä; sitä vartenhan ne kulkee! Mitä merkitystä bussipysäkeillä on, jos niiden takia bussit on myöhässä? Itse olen kulkenut paljon bussilla Rovaniemeltä ylemmäs lappiin eikä ikinä oo bussi ollu myöhässä, vaikka on joutunu pysähtyyn pysäkeillä.[/QUOTE]

ehkä sit kuljet eri firman autoilla, mutta melkein joka kerta on myöhäsä jos on useammalal kuin yhdellä pysökillä ihmisiä. Ja joskus voi joutua lentokentällä odotttamaan sitä lentokonettakin ja myös junat saattaavat myöhästyä.

Rollolainen
[QUOTE="jeps";24241116]Samainen henkilö kertoo myös, että mies ajaa laittoman pitkän vuoron ja ettei lepotaukoja ehdi pitää? Ei varmasti kiinnostakaan ketään, ei..[/QUOTE]

So?kuljetusalaala tää on IHAN ARKIPÄIVÄÄ. usienkin mies syönyt sämpylää samalla kun ajaa, pakkohan se kuskinkin on syödä. turvallistahan se ei oel, mutta syömättäkään ei voi olla

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24241069:
Emmä nyt oikeesti meinannu et sun pitäis se tänne skannata, mut mä en tuu uskomaan tätä, jankkaat kuinka paljon tahansa, mun jankkaaminen loppu tähän. Minimisakko on minimisakko, ei sen pienempi, oli kyse kenestä tahansa, jos kyseessä on ylinopeus.
Miten sä selität sen että mun mies sai 100 euron sakon kuukausi sitten, vaikka sinä jankkaat tuosta 115 eurosta?

EI varmaan kiinosta, koska ajattavat kuskelaan emlkein 30v vanhoilla louskuilla, eikä varmasti oel ainut firma täälläpäin. näkeehän noita aiak vanhoja busseja paljonkin täällä, mukaan lukien nuo paikkurit, ne oli silloin jo vanhoja kun muutin tänne, noin 14v sitttemn edelleenkin vaan ajaa jopa samat kuskit
No luulen silti että kiinnostaa. Täällä palstalla moni tietää sun nimen ja sitäkautta varmaan miehesikin nimen. Tai ei tarvi olla varsinainen sherlokki että saa sen selville. Eikä myöskään miehesi työpaikkaa. Ja voisi olettaa että palstaa lukee joku kyseisen firman lähipiiriin kuuluva. Tai joku "ystävällinen" haluaa muuten vain infota miehesi pomoa. Mitä sä luulet, voisiko tälläisellä keskustelulla olla merkitystä siihen että miten miehesi työllistyy alalle jatkossa. Sana kun takuulla kiirii muihinkin firmoihin.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24241090:
Poliisit varmaan sit valehtelee.. oma tuttava mukaanlukien...
Ilmeisesti. Kyseinen asia kun on tarkistettavissa netissäKIN ;) Tietenkin poliisit ovat ylijumalia jotka eivät koskaan erehdy, varsinkin SINUN tuttavasi :D

[QUOTE="vieras";24241179]Miten sä selität sen että mun mies sai 100 euron sakon kuukausi sitten, vaikka sinä jankkaat tuosta 115 eurosta?[/QUOTE]

Mä mielestäni sanoin jo et annan jo olla. Ilmeisesti sitte poliiseilla ei o samat säännöt, mut näin lukee poliisin sivuilla ja näin mun poliisiystävä sano ku hältä olen sitä kysyny. Mä kuitenkin uskon ehkä sitä ennemmin kun tuntematonta ja provoilevaa "henkilöä" netissä ;) Hyvät yöt, mä painelen nukkumaan ku kello soittaa aamusta 4.15..

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24241187:
No luulen silti että kiinnostaa. Täällä palstalla moni tietää sun nimen ja sitäkautta varmaan miehesikin nimen. Tai ei tarvi olla varsinainen sherlokki että saa sen selville. Eikä myöskään miehesi työpaikkaa. Ja voisi olettaa että palstaa lukee joku kyseisen firman lähipiiriin kuuluva. Tai joku "ystävällinen" haluaa muuten vain infota miehesi pomoa. Mitä sä luulet, voisiko tälläisellä keskustelulla olla merkitystä siihen että miten miehesi työllistyy alalle jatkossa. Sana kun takuulla kiirii muihinkin firmoihin.
jaa no hän on kyllä ihan ittekin SAMOISTA asioista puhunut iha julkisesti tuolla esim taksikuskien kanssa . joten varmaan ne käräyttäis jos haluais =D
kylä kuule hoitajatkin puhuvat vaikka mitä, olenpa vain kuullut ja tiedän monenkin hoitajan tyäpaikan. mitä sitten. Kun ei kerro nimiä, ei ole syyllistynyt mihinkään

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";24241197]Ilmeisesti. Kyseinen asia kun on tarkistettavissa netissäKIN ;) Tietenkin poliisit ovat ylijumalia jotka eivät koskaan erehdy, varsinkin SINUN tuttavasi :D[/QUOTE]

"Päiväsakon rahamäärä määräytyy vähentämällä nettokuukausituloista peruskulutusvähennys 255 euroa ja jakamalla saatu erotus luvulla 60. Päiväsakon alin euromäärä on vähintään 6 euroa. Ylinopeussakon minimisumma on kuitenkin 115 euroa. ;)

Huvittavaa.

Jos ne bussit on vanhoja paskoja romuja niin ne on!? Sen voi työnantajalle ihan päin naamaakin sanoa, ja mistäs sen tietää vaikka on sanottukin ja asiasta yleisesti puhutaan. Jos mä olisin kyseinen pomo, ja joku tulis mulle selittään että miehen vaimon lapsenlapsen kummitädin serkku luki ThePerfectMom-palstalta että se ja se sanoo että sen miehen työnantajan firman bussit on paskoja, ajattelisin että onpas köyhä elämä..

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24241224:
"Päiväsakon rahamäärä määräytyy vähentämällä nettokuukausituloista peruskulutusvähennys 255 euroa ja jakamalla saatu erotus luvulla 60. Päiväsakon alin euromäärä on vähintään 6 euroa. Ylinopeussakon minimisumma on kuitenkin 115 euroa. ;)
Ja kuukausi sitten saatu sakko oli tasan 100 euroa ;) Mutta aivan sama mulle, sinähän se hölmö tässä olet :LOL:

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24241206:
Mä mielestäni sanoin jo et annan jo olla. Ilmeisesti sitte poliiseilla ei o samat säännöt, mut näin lukee poliisin sivuilla ja näin mun poliisiystävä sano ku hältä olen sitä kysyny. Mä kuitenkin uskon ehkä sitä ennemmin kun tuntematonta ja provoilevaa "henkilöä" netissä ;) Hyvät yöt, mä painelen nukkumaan ku kello soittaa aamusta 4.15..
Provoilevaa? Sinä tässä provo olet jos joku. Miksi helvetissä mä valehtelisin jostain sakon määrästä kaksplussalla? :D:D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24241224:
Vänkään nyt vielä hetken vaikka oletkin päättänyt olla oikeassa. Minimi YLINOPEUSsakko on 115 euroa, rikesakko sen sijaan 100 euroa. Joko alkaa aueta sinullekin?

"jeps"
Työnantajaa ei ehkä kiinnosta se, että heidän autojaan sanotaan vanhoiksi (vaikken mitenkään usko, että autot todella olisivat sen 30 vuotta). Työnantajaa voi kuitenkin kiinnostaa tämä mainostus, että heidän busseillaan ei ikinä ehdi ajoissa perille ja myöhästyy lentokoneesta. Lisäksi asiakkaita kannustetaan käyttämään toisen firman autoja ihan vain sen takia, että kuskit ajavat liian pitkää päivää ja eivät ehdi pitää lepotaukoja. Eikö tuossa ole tarpeeksi mainosta.

Ja eipä sitä aina tarvi nimiä kertoa kun on jo kertonut tarpeeksi. Jokainen voi arvella kuinka moni firma ajaa esimerkiksi väliä Rovaniemi-Ivalo.

Rollolainen
anna palaa vaan
=)

Huvittavaa.

Jos ne bussit on vanhoja paskoja romuja niin ne on!? Sen voi työnantajalle ihan päin naamaakin sanoa, ja mistäs sen tietää vaikka on sanottukin ja asiasta yleisesti puhutaan. Jos mä olisin kyseinen pomo, ja joku tulis mulle selittään että miehen vaimon lapsenlapsen kummitädin serkku luki ThePerfectMom-palstalta että se ja se sanoo että sen miehen työnantajan firman bussit on paskoja, ajattelisin että onpas köyhä elämä..
Kiva kun huvittaa. :D Mutta tämähän ei ole toki ainoa asia mistä ap on moittinut miehensä työpaikkaa/työnantajaa. Että en jotenkin jaksa uskoa että ihan asialle oltaisiin ihan välinpitämättömiä. Periaatteessa mulle on just ja sama. Mutta mä ainakin toivoisin että mun siippani levittelisi mun työasioitani netissä, vaikkakin mammapalstallla.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24241303:
Tuo nyt on jokatapauksessa kopioitu suoraan poliisien nettisivuilta, hän on hyvä ja käy itse tarkistamassa, hölmöjähän me kaikki ollaan... Sana sanaa vastaan on sinäänsä aika huono jankata ilman konkreettisia todisteita.. :whistle: Öitä :kiss:
:headwall: Koitappa selittää tyypille joka ei tiedä rikesakon ja sakon eroa. Se on just sitä että lyö päätään turhaan seinään. Kysyppä siltä "poliisituttavaltasi" tuota rikesakkoasiaa ja tule kertomaan uudelleen. Tosin tiedän että hiljaiseksi menee keskustelu sinun osaltasi sen jälkeen :D Edelleen kun rikesakko ja ylinopeussakko EIVÄT ole samoja asioita.

"Rikesakon saa korkeintaan 20:n ylinopeudesta. 21:stä tulee jo päiväsakkoja.

Kun rajoitus on 60 tai alle, korkeintaan 15:n ylityksestä tulee 85 € ja korkeintaan 20:n ylityksestä 115 €.

Kun rajoitus on 70 tai yli, korkeintaan 15:n ylityksestä tulee 70 € ja korkeintaan 20:n ylityksestä 100 €."

• Tykkää
Reactions: Fortune
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24241336:
Kiva kun huvittaa. :D Mutta tämähän ei ole toki ainoa asia mistä ap on moittinut miehensä työpaikkaa/työnantajaa. Että en jotenkin jaksa uskoa että ihan asialle oltaisiin ihan välinpitämättömiä. Periaatteessa mulle on just ja sama. Mutta mä ainakin toivoisin että mun siippani levittelisi mun työasioitani netissä, vaikkakin mammapalstallla.
ja itte hän kertoilee kaikille tuttavileen IHAN SAMOJA asioita ; ja kaikki hänen tuttavat tietävät missä hän on töissä, joten mikä tässä nyt on ongelma.

Yhteistyössä