se tuli sit 70e pikavoitto

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24240886]No jos tekee pitkää päivää, niin voi.olla väsynyt ja keskittymiskyky herpaantua, jolloin ehkä herkemmin ajaa ylinopeutta kun ei kiinnitä kunnolla huomiota.

Noi on oikeesti ammattiautoilijoiden ongelmia ja todella suuria turvallisuusriskejä kun kyydissä on matkustajia tai painava kuorma ja lisäksi alla raskas ajoneuvo.[/QUOTE]

Joo ja jos keskittymiskyky herpaantuu ja on ylinopeutta siihen päälle niin eipä samalla tavalla ehdi äkillisiin ja yllättäviin tilanteisiin reagoida...
En mä haluu olla ilkee,mut kyllä sylettää,että joku kehtaa kertoilla tollasia omasta miehestään täällä...
Ja samalla haukkua miehensä pomon kalustoineen...

"Bleecker"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24240715:
Sori nyt Rollolainen, mutta jos seuraavan kerran otat selvää faktoista ennen kuin keksit juttuja tänne.. Alle 11km/h nopeudesta EI anneta sakkoa, edes ammattiautoilijalle ja toisekseen pienin rikesakko YLINOPEUDESTA on 115€... että toi noi niin....:whistle:
Sakon saa, jos ylitys on yli 8 km/h. Eli 80 km/h nopeusrajoitusalueella ajava saa sakot 88 km/h nopudella. Nimimerkillä poliisilaitoksella työskentelevä.

[QUOTE="Bleecker";24240917]Sakon saa, jos ylitys on yli 8 km/h. Eli 80 km/h nopeusrajoitusalueella ajava saa sakot 88 km/h nopudella. Nimimerkillä poliisilaitoksella työskentelevä.[/QUOTE]

Siis juu, mutta jos ajat kameratolppaan, niin ylitystä täytyy olla 11km/h ja sitte siitä miinustetaan se 3, jolloin jää ylitystä sen 8km/h, eikö se niin mene? Eli periaatteessa tarviii ajaa 11km/h ylinopeutta ennenkuin saa sakot, mutta ne sakot saa kuitenkin vaan siitä 8km/h... Menikö liian vaikeeks? :D

saa laittaa vaikka miljoon askkolaskuria, se ei vaikuta mitään. LAPUSSA LUKEE 70e, johan mä nyt sen osaan lukea ja syytkin mistä on tullut.
Todisteita? Mä en kyllä tuu uskomaan tätä, ellen nää todistetta tästä asiasta.. Mut voithan sä jankata tätä kuinka kauan haluat... Saattaa oll, että monella muullakin meni jo luotto sun juttuihin...

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24240971:
Todisteita? Mä en kyllä tuu uskomaan tätä, ellen nää todistetta tästä asiasta.. Mut voithan sä jankata tätä kuinka kauan haluat... Saattaa oll, että monella muullakin meni jo luotto sun juttuihin...
en skannaa tuota laskua, kun siinä näkyy nimet ja kaikki

1.NOPEUSRAJOITUS LIIKENNEMERKIN NOUDATTAMATTA JÄTTÄMINEN
2. AJONEUVOKOHTAISEN NOPEUSRAJOITUKSEN NOUDATTAMATTA JÄTTÄMINEN: Liikenenjärjestelkmässä ei lisätiedoissa nopeusmerkintää 100km/h
3. TURVAVYÖN KÄYTTÄMÄTTÄ JÄTTÄMINEN ( tämä ei pidä paikkaansa koska busseissa on lantiovyö ja ne ei näy kamerassa)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
No mulla ainakin. Ja nää ap:n jutut on samanlaisia ku monissa provoissa että koko ajan paljastuu uusia juonenkäänteitä ja yhtäkkiä joku asia onkin toisin kuin aluksi.

Tää ei oo mitään henk.koht. kyseistä nimimerkkiä kohtaan, vaan uskottavuus vaan menee tollasissa jutuissa. Mitättömänä lisänä vielä päälle että noi kirjoitusvirheet hämmentää lisää. :D

Ootko sä ihan tosissasi?

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;24241001:
Mä mietin täs... olisko se toi Ketosen vaiko Kutilan liikenne, sattuu meinaan olee kaverin sukulaisten firma toi toinen :whistle: täytyypi soittaa sen isälle ja kysyä tietäiskös
soita vaan taitaa mennä metsään ja pahasti =)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24240715:
Sori nyt Rollolainen, mutta jos seuraavan kerran otat selvää faktoista ennen kuin keksit juttuja tänne.. Alle 11km/h nopeudesta EI anneta sakkoa, edes ammattiautoilijalle ja toisekseen pienin rikesakko YLINOPEUDESTA on 115€... että toi noi niin....:whistle:
Olet väärässä. :) Mies sai sakot kuukausi sitten ylinopeudesta ja oli tasan 100 euroa. 80 alueella 96.

2. AJONEUVOKOHTAISEN NOPEUSRAJOITUKSEN NOUDATTAMATTA JÄTTÄMINEN: Liikenenjärjestelkmässä ei lisätiedoissa nopeusmerkintää 100km/h
3. TURVAVYÖN KÄYTTÄMÄTTÄ JÄTTÄMINEN ( tämä ei pidä paikkaansa koska busseissa on lantiovyö ja ne ei näy kamerassa)
Emmä nyt oikeesti meinannu et sun pitäis se tänne skannata, mut mä en tuu uskomaan tätä, jankkaat kuinka paljon tahansa, mun jankkaaminen loppu tähän. Minimisakko on minimisakko, ei sen pienempi, oli kyse kenestä tahansa, jos kyseessä on ylinopeus.

Rollolainen

ja laskuss aon maksun kohdalla 70 e, täsä sakkomääräyksessä lukee myös se paikka missä on ajettu ja kellonaika, joen kyllä sen täytyy olla tuon mun mies joka on ajanut

Mitä te jankkaatte tuosta että työnantajan asioita ei saa levitellä.. Koitatte vaan tikusta saada nälvimisen aihetta. Ihanku jotain työnantajaa oikeasti kiinnostaa, jos työntekijän akka jossain mammapalstalla sanoo että firman linja-autot ovat 30 vuotta vanhoja romuja. Järki käteen.

Rollolainen
Mitä te jankkaatte tuosta että työnantajan asioita ei saa levitellä.. Koitatte vaan tikusta saada nälvimisen aihetta. Ihanku jotain työnantajaa oikeasti kiinnostaa, jos työntekijän akka jossain mammapalstalla sanoo että firman linja-autot ovat 30 vuotta vanhoja romuja. Järki käteen.
manmmoilla on vähän hukassaa se tieto mtiä sa kertoo ja mitä ei. nimiä ei oo missään vaiheessa kerrottu

"jeps"
Samainen henkilö kertoo myös, että mies ajaa laittoman pitkän vuoron ja ettei lepotaukoja ehdi pitää? Ei varmasti kiinnostakaan ketään, ei..

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24241098:
Oikeesti meinaat ettei kiinnosta?
EI varmaan kiinosta, koska ajattavat kuskelaan emlkein 30v vanhoilla louskuilla, eikä varmasti oel ainut firma täälläpäin. näkeehän noita aiak vanhoja busseja paljonkin täällä, mukaan lukien nuo paikkurit, ne oli silloin jo vanhoja kun muutin tänne, noin 14v sitttemn edelleenkin vaan ajaa jopa samat kuskit

Yhteistyössä