ja mitä mieltä olisitte jos katto paneelit maalattaisiin jollain vaalealla maalilla tai kuultolakalla??
Ihana lautalattia ja tykkään kovasti tuosta raitatapetista. Ihmekös, sillä siinä on mun lempivärit .Tuo toinenkin tapetti on tosi hieno, kaikenkaikkiaan vallan hienoa teillä.
joo ja samalla häviää sitten noi paneelista väännetyt kapat tuolla katon rajassa ja tapetti menee uusiksi..oon tota maalaamista nyt muutaman vuoden jo mietttinyt mutta kun tahtoisin joka huoneen katon maalata ja maalattavaa kattoa oils semmonen 160 neliötä että silleen,urakka on todellakin kovaMulle tuli heti mieleen tuota sun laittamaa kuvaa katsoessani että maalaisin valkoisella maalilla . Mä en maalais kuultomaalilla, vaan ihan peittävällä. Se on vaan kuulemma melkoinen urakka, mutta ihan varmasti kannattaa.
Meillä on ukolla reilu parisataa elokuvaa ja vaikka mä en itse niitä voinutkaan sietää näkyvillä ja ne piilotettiin, niin ideana toi on kyllä magee!!!Tässä nyt se DVD-teline.
Sijaitsee ahtaassa käytävässä, joten kuvakulma siksi nafti.
Ja keskeltä puuttuu lautaa.
Aijaa.com - 8332082.jpg
yhdyn ideaasi. hiukka ahdistava nyt tuo katto. jotenkin liian tumma kokonaisuus. muuten kivan avara.ja mitä mieltä olisitte jos katto paneelit maalattaisiin jollain vaalealla maalilla tai kuultolakalla??
Hyvätuskin kukaan tota lohisikkunaa haluu kopioida O_O
onko tuo siis seinään upotettu vai miten? hyvännäköinen!Tässä nyt se DVD-teline.
Sijaitsee ahtaassa käytävässä, joten kuvakulma siksi nafti.
Ja keskeltä puuttuu lautaa.
Kannatan peittävää valkoista maalia. Siis jos nuo seinät on kans puhtaan valkoiset, eikä niitä aikomus maalataja mitä mieltä olisitte jos katto paneelit maalattaisiin jollain vaalealla maalilla tai kuultolakalla??
Laskepa ensin paljonko sisäkaton vaihtaminen uuteen maksaa? Voi tulla jopa halvemmaksi (riippuu mitä materiaalia uus katto) ja ainakin sata kertaa nopeampaa ja helpompaa repiä vanha pois ja laittaa uus paikoilleen.joo ja samalla häviää sitten noi paneelista väännetyt kapat tuolla katon rajassa ja tapetti menee uusiksi..oon tota maalaamista nyt muutaman vuoden jo mietttinyt mutta kun tahtoisin joka huoneen katon maalata ja maalattavaa kattoa oils semmonen 160 neliötä että silleen,urakka on todellakin kova
seinät ovat valkoiset mutta ajan mittaan hieman kellertyneet mutta valkoiseksi ne on tarkoitus joko maalata tai sitten uusia koko tapetti. Luulen kans että maali tulee olemaan peittävä valkoinen ja aikasta mattainen kun en tykkää mistään hirveen kiiltävästä.Kannatan peittävää valkoista maalia. Siis jos nuo seinät on kans puhtaan valkoiset, eikä niitä aikomus maalata
Mäkin tykkään enempi matasta, mutta kattoon kyllä laittaisin kiiltävän maalin. Huijais hiukan huonetta näyttämään korkeammalta ja valoisammalta Seinät pitäisin kans valkoisina ja räväyttäisin sitten tekstiileissä: ne kun voi aina mielen mukaan vaihtaaseinät ovat valkoiset mutta ajan mittaan hieman kellertyneet mutta valkoiseksi ne on tarkoitus joko maalata tai sitten uusia koko tapetti. Luulen kans että maali tulee olemaan peittävä valkoinen ja aikasta mattainen kun en tykkää mistään hirveen kiiltävästä.