Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

  • Viestiketjun aloittaja njaa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äääääääää;24208878:
Mä meinasin just kirjottaa, että kaiuttimet on varmaan miehelle tosi rakkaat. Voi noita miehiä ja kaiuttimia, mikä niissä oikein on. Ja vaikka ei kuunneltaisi kuin titinallea ja sitäkin tosi hiljaa, niin megabasarikajarit pitäisi löytyä...
No sanopa muuta! :D
 
[QUOTE="vieras";24208964]mistä ne huonekalut tulee ostaa jos ei kerta iskut,sotkat,jyskit ja askot kelepaa? Ei kaikilla ole varaa laittaa 5000e sohvaan. monesti oon miettiny, ku aina joku parjaamassa, että just tuota sotkan peruskamaa.. yms[/QUOTE]

No laadullisesti et voi kyllä laittaa Iskua ja Sotkaa samaan riviin ;)
 
"vieras"
[QUOTE="sasa";24209029]Huonekaluliikkeet ovat kova sana huonekalujen ostamiseen. Sama sisustusliikkeet sisustamiseen. Nämä pyökinväriset lastulevukaupat ja tiimarit ovat ainoastaan valkoisen roskaväen käsitys huonekaluliikkeistä.[/QUOTE]

Provoat sitten oikein kunnolla? :D :D Ei sitä tyylitajua rahalla voi ostaa, sekin ollaan nähty. Luuletko, että maksat laadusta joka kerta kun ostat vaikka diorin meikkejä lorealin sijaan? Tai versacen paidan mangon sijaan? Samalla periaatteella ne huonekaluliikkeetkin myy, merkistä maksetaan, vaikka kaikki on kiinassa tuotettua. Käsityöjutut erikseen, mutta tämä noita isoja ketjuja koskien.
 
"sasa"
[QUOTE="vieras";24209082]Provoat sitten oikein kunnolla? :D :D Ei sitä tyylitajua rahalla voi ostaa, sekin ollaan nähty. Luuletko, että maksat laadusta joka kerta kun ostat vaikka diorin meikkejä lorealin sijaan? Tai versacen paidan mangon sijaan? Samalla periaatteella ne huonekaluliikkeetkin myy, merkistä maksetaan, vaikka kaikki on kiinassa tuotettua. Käsityöjutut erikseen, mutta tämä noita isoja ketjuja koskien.[/QUOTE]

En ole vielä kuullut esim. Artekin tai Boknäsin siirtäneen tuotantoaan Kiinaan.
 
  • Tykkää
Reactions: HEI!
Itseasiassa asian voi ajatella myös niin, että jos kerta oma maku miellyttää ja omassa kodissa on hyvä olla niin mitä väliä mitä muut ajattelee. Ei kukaan voi olettaa, että kaikki ihmiset pitää samoista asioista. On paljon ihmisiä keiden kodista löytyy koivun väristä lastulevyä ja on paljon ihmisiä, kenen kodista löytyy valkoista ja maalaisromantiikkaa..

Elämä on siitä ihanaa, että jokainen voi elää sen tyylillään ;)

Tässä kuva meidän keittiöstä ja minulle on tärkeintä, että meidän perhe viihtyy, viis siitä kuinka joku vihaisi puusohvaa tai valkoista pöytää :)

 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="äitivaan";24208895]En oo huomannut, kun en lue sisustusblogeja ja sisutuslehtiäkään en ole kerennyt pariin vuoteen kuin muutaman kerran läpi vilkaisemaan. Tässä pieni pala meidän olkkaria ja hyvin pienellä budjetilla.
Aijaa.com - 8329207.jpg[/QUOTE]

mistä sohvat on? minäkin pidän todella kauniina. uskomattoman onnistunut löytö tuo pöytä myös. ainoastaan tuo ikean kukkataulu häiritsee, kun heti tunnistaa sen massatauluksi.
 
Foortti harmaana
[QUOTE="vieras";24209082]Provoat sitten oikein kunnolla? :D :D Ei sitä tyylitajua rahalla voi ostaa, sekin ollaan nähty. Luuletko, että maksat laadusta joka kerta kun ostat vaikka diorin meikkejä lorealin sijaan? Tai versacen paidan mangon sijaan? Samalla periaatteella ne huonekaluliikkeetkin myy, merkistä maksetaan, vaikka kaikki on kiinassa tuotettua. Käsityöjutut erikseen, mutta tämä noita isoja ketjuja koskien.[/QUOTE]

Mä kyllä käsitän sen niin, (mitä oletan, että tässä haetaan) että PUUTA/muotoilua, eikä lastulevyä/puuviilua/tusinamuotoilua.

Ite en jaksa lastulevyä osittaisena (en valmistunut kroonisen sairauden vuoksi) puuseppänä, MUTTA siihen on sillon minimituloisena joutunut tyytymään.
Nyt tietty vaihdellaan pikkuhiljaa kamoja.
Lastenhuoneessa lastulevy on turvallista, kun ei vatuta, jos niitä kolhitaan/piirrellään/sahataan/kaadetaan.

Ja itekin aikanaan, kun ostin vitriinistön, ostin Stemmasta ja oli kallis, koivuviilutettu (paksua viilua), mutta tietty sisältä lastulevyä.
Nyt jo tilalla on onneksi tumma sisustukseen sopiva setti.
 




siinä muutama kuva meidän kodista viime kesältä, oltiin juuriuutettu joten kaikki ei oo vielä paikallaan. Laitan illalla uudemmat kuvat jos ehdin sitten kun poika nukkuu :) niin ja tosiaan ei oo rahaa kauheesti laitettu kuten näkyy että ikeaa on... Onneksi kuitenki muutamia vanhempia esineitä kuten matka arkku jostain 1900 luvun alusta
 
"vieras"
Mä kyllä käsitän sen niin, (mitä oletan, että tässä haetaan) että PUUTA/muotoilua, eikä lastulevyä/puuviilua/tusinamuotoilua.

Ite en jaksa lastulevyä osittaisena (en valmistunut kroonisen sairauden vuoksi) puuseppänä, MUTTA siihen on sillon minimituloisena joutunut tyytymään.
Nyt tietty vaihdellaan pikkuhiljaa kamoja.
Lastenhuoneessa lastulevy on turvallista, kun ei vatuta, jos niitä kolhitaan/piirrellään/sahataan/kaadetaan.

Ja itekin aikanaan, kun ostin vitriinistön, ostin Stemmasta ja oli kallis, koivuviilutettu (paksua viilua), mutta tietty sisältä lastulevyä.
Nyt jo tilalla on onneksi tumma sisustukseen sopiva setti.
No juu, tuon ymmärrän, mutta musta tyylitaju ei edelleeenkään katso rahaan. Tämäkin ketju sen todistaa. Pienellä budjetilla on sisustettu ja kaunista jälkeä on saatu, ilman yhtäkään pyökinväristä lastulevyhuonekalua. En itsekään sellaisia kotiini ottaisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli
[QUOTE="vieras";24209181]No juu, tuon ymmärrän, mutta musta tyylitaju ei edelleeenkään katso rahaan. Tämäkin ketju sen todistaa. Pienellä budjetilla on sisustettu ja kaunista jälkeä on saatu, ilman yhtäkään pyökinväristä lastulevyhuonekalua. En itsekään sellaisia kotiini ottaisi.[/QUOTE]

Niin, mä olen samaa mieltä! Ainoastaan mielikuvitukseton ja kädetön ihminen sisustaa pelkällä rahalla. Kunniaan se, että osaa keksiä ussia kyttötapoja esineille, kuten OnniKeijun lavapöytä yms.

Kädentaidot tulevat myös apuun silloin, kun rahaa ei ole paljoa :)
 
"äitivaan"
[QUOTE="vieras";24209119]mistä sohvat on? minäkin pidän todella kauniina. uskomattoman onnistunut löytö tuo pöytä myös. ainoastaan tuo ikean kukkataulu häiritsee, kun heti tunnistaa sen massatauluksi.[/QUOTE]

Sohva on ikeasta. Niin kuin suurin osa meidän huonekaluista. Tai aika paljon on sitä ikeaakin ostettu käytettynä huutiksesta, kun hyvin pienellä rahalla hankinnat tehdään :)
 
Onpas virkistävää katsella ihmisten koteja. Saa uusia ideoita ja tietynlaista suhteellisuudentajua omaan mörskäänsä. Lisää kuvia!

(P.S. Mun olkkarin järjestystä saisi vaikka kommentoida. Eilen vaihdoin huonekalujen paikkaa, enkä oikein osaa päättää, onko tämä toimiva järjestys vai ei.)
 
Alkuperäisestä aiheesta sen verran, että ei musta noissa blogeissa aina nyt niin kalliitakaan nuo sisustukset ole. Ikean Ektorpit, beiget seinät, vanhat ikkunanpokat ja sitten vaan pirusti kaikkea uusvanhaa koristetta päälle. Kalliimmaksi menisi jos jotain design- huonekalua hankkisi.

Itse tosin alan olla melko kyllästynyt jo näihin maalaisromanttisiin sisustuksiin, mikähän on seuraava muotisuuntaus?
 
(P.S. Mun olkkarin järjestystä saisi vaikka kommentoida. Eilen vaihdoin huonekalujen paikkaa, enkä oikein osaa päättää, onko tämä toimiva järjestys vai ei.)
Mun mielestä ihan mukava järjestys. Tykkään teidän sohvapöydästä ja tv-tasosta. Sohvaan ja nojatuoliin olisi kivempi saada paremmin istuvat päälliset.

Ja mä en siis oikeasti osaa sisustaa, enkä omista minkäänlaista sisustussilmää ja sitä kautta olen kyllä varmasti väärä ihminen kommentoimaan. :D
 
Mun mielestä ihan mukava järjestys. Tykkään teidän sohvapöydästä ja tv-tasosta. Sohvaan ja nojatuoliin olisi kivempi saada paremmin istuvat päälliset.

Ja mä en siis oikeasti osaa sisustaa, enkä omista minkäänlaista sisustussilmää ja sitä kautta olen kyllä varmasti väärä ihminen kommentoimaan. :D
Meille on siis tulossa uusi sohva ja tuolit, kunhan ehtii. Tilattu on.
 
Viimeksi muokattu:
mie just vaihdan olkkarissa järjestystä kuhan keksin miten, pitää kuvata sitten sitä.
mut välillä voin laittaa haukuttavaksi muuten tätä kotia johon pertsinä muutettiin ;) saanpahan pallotettua.

ollapa rikas (tai ollapa rikas mies :D) niin sais laitettua kotia rahan kanssa enempi.

lastenhuone (joo lapset nukkuu patjoilla kun sängt tulee kai tiistaina kotiin ;))



kylppärissä on paljon esiteltävää:


ja makkarissa vielä vähemmän. kuvasta jää pois pinnasänky ja joku pieni SOTKASTA (iiik) hankittu lipasto.
muuta sinne ei mahdukaan, kun vastakkaisella seinällä iso rivi kaappeja.
 
kommentoidaan nyt sit
Lisää kommentteja, kiitos. Kun nyt sattui tämä ketju olemaan sopivasti valmiina :).
No oletko kokeillut muuttaa tuolin ja sohvan paikkaa? Siis päittäin. Ja mikä se pyökkinen hökötys siinä kuvan edessä on (siis lähinnä kameraa). Siitä mahd. eroon, jos näkis sen kunnolla.

Muuten kaunis ja valoisa, sohvapöytä ja tv-taso hyvät juuri noin. Kivasti kasveja.
 

Yhteistyössä