Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

  • Viestiketjun aloittaja njaa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24208195]Itseäni häiritsee tosi paljon suomalaisissa kodeissa se, että sekoitetaan miljoonaa eri puusävyä: on koivulattiat, pyökkikaappia, vähän mäntyhyllyä ja sitten vielä kirsikkapöytää. Ja kaikki lastulevyä. Se vaan näyttää sekaiselta ja halvalta...

Anteeksi, mutta tämä nyt on mun mielipide.[/QUOTE]

Ja sitten löytyy vielä vaahteraakin, se eteisen vitriini meinaan :)
Noita kun on tullut meille kahdesta eri taloudesta, ja jotain saatu muualtakin, niin sekalaista soppaahan se on. Haaveena olis saada kaikki koivun tai vaahteran värisenä, mutta kun ei oo tota ylimäärästä tuohta. Siitä syystä ovat myöskin lastulevyä. Tai no oikeestaan, olis varmaan muutenkin, kun en vaan sitten yhtään tykkää muunlaisistakaan :)
 
vrs
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24208154:
Ja sun mielipidehän on sitten varmasti se ainoa oikea ja juuri se, jonka kaikki haluavat ehdottomasti kuulla ja moneen kertaan toitotettuna. :xmas:

Juu. Kotihan EI saa olla asujiensa näköinen tai herran pieksut semmoinen, että asukkaat viihtyy. Pääasia on, että joku vieras palstalainen pitää sitä nättinä. Jooh.

Enpä pistä kuvaa meiltä. Mutta täällä on ihan kivoja koteja. :D
Miksi minun mielipiteeni olisi sen vähemmän haluttu kuin muidenkaan? Juurihan minäkin sanoin, että _makuja_on_monia_ ja MINUN mielestäni nuo jyskistä tms ostetut lastulevyhärdellit ovat kamalinta ysäriverhojen jälkeen.

Eikö ideana ollut vaihtaa ajatuksia? Mitä mieltä siinä sitten on, että vain nyökkäillään yhdessä eikä vahingossakaan sanota mitään, mikä saattaisi jotakuta loukata. Itseämme vartenhan me _kaikki_ sisustamme, siksi en ymmärrä miksi sitä joka välissä pitäisi toitottaa ja kaikkien teeskennellä tykkäävämme ihan mistä vaan kamaluuksista.
 
"vieras"
[QUOTE="janna";24208194]Millä tavalla?[/QUOTE]

No, mun mielestä sohva on erittäin omalaatuinen. Matto ja verhot nätin värisiä, tosin musta tuo väri matossa on persoonallinen valinta. Muutenkin korostuu tuo, että sisustuksessa näkyy persoonallisuus ja asujan maku. Hyvä siinä mielessä, että kodin pitäisikin peilata asujaa, eikä mitään steriiliä sisustuslehden sivua. Turhan usein näkee näitä ja siksi totesin, että erottuu joukosta.
 
[QUOTE="Leena";24208244]OnniKeijun lavapöytä on kyllä aika makee. Heti alkoi mielessä surrata että miltä sellainen näyttäisi esim. tummanruskeaksi petsattuna... Kiitti ideasta.[/QUOTE]

Tänks. Mulla tulee lisää niitä sängyn viereen. Toinen on jo valmiina, maali loppu niin jäi vaiheeseen:
* vilautin vain kuvasta *
 
Viimeksi muokattu:
tavallista
http://jeminelamaa.blogspot.com/2011/02/no-niin-meeahan-nukkui-sinne-klo-7-asti.html

Tuossa on meidän olohuone ylimmässä kuvassa :) Tosin tällähetkellä on pelkät ruskeat sellaset ohuet verhot ja matto puuttuu kun tohon kaatui kahvikuppi. Eli mun blogissa ei ainakaan mitään huippukallista sisustusta oo :D Olohuoneenpöytä on mun vaarini tekemä ja tv-taso on ikivanha, tainnut olla mun vaarini vanhemmilla joskus kaauan sitten.
Ja niin no joo tuossa on puolet olohuoneesta. toinen puoli näyttää tältä (vähän on sumea kuva):
http://1.bp.blogspot.com/--1L4Qx1wXJM/ThKe4y1OKeI/AAAAAAAAAUM/VD70OtzuXfg/s1600/Kuva003.jpg
 
OnniKeiju;24208257]Tänks. Mulla tulee lisää niitä sängyn viereen. Toinen on jo valmiina, maali loppu niin jäi vaiheeseen:

Wautsiwau, jossain ihan lehdessä oli just lavoista tehty sänky, oli kans maalattu valkoisiksi. Oiskohan ollut uusimmassa Koti ja Keittiössä? :D
 
Viimeksi muokattu:
Raahauduin nyt oikein koneelle...

Tää on jo vähän vanhempi kuva meidän olkkarista:


Nykyään on muuten aika samanlaista mutta mattona on siihen asti että koira ja kuopus oppii sisäsiisteiksi vähän helpommin pestävä versio:
Mä rakastan tota mattoa. Oon sitä kuolannu piiitkään ja nyt kun olis rahaa ja oikeanlainen tila niin niitä ei enää saa :'( :mad:

Tarkoitin siis tuota ruudullista ja värikästä :)
 
Viimeksi muokattu:
Wautsiwau, jossain ihan lehdessä oli just lavoista tehty sänky, oli kans maalattu valkoisiksi. Oiskohan ollut uusimmassa Koti ja Keittiössä? :D
Täytyy vissiin kyttiä lehti =)
Mulla on niin heikko kohta kaikki vanhat tavarat. Ja niinku nuo lavat, niin hirveitä kapistuksia ja silti niin ihania. Mulla oottaa mummon vanha kristalliblingbling lamppu pientä tuunausta että saan sen roikkumaan tuohon lavan päälle.
 
  • Tykkää
Reactions: as if
Mä rakastan tota mattoa. Oon sitä kuolannu piiitkään ja nyt kun olis rahaa ja oikeanlainen tila niin niitä ei enää saa :'( :mad:

Tarkoitin siis tuota ruudullista ja värikästä :)
Mä kanssa haaveilin siitä monta vuotta, onneksi tuli ostettua reilu vuosi sitten, oisin alkanut itkeen jos niitä ei ois enää saanut :(
Löytyisköhän jostain käytettynä? (Aika moni nähtävästi etsii kun viikoittain joku on löytänyt tiensä mun blogiin hakusanoilla myydään uldum tms)
 
omaperäistä - not
Minusta taas on puuduttavaa, kun JOKAINEN koti on nykyään samasta puusta; on valkoinen ryijymatto, pari tähti-/tekstityynyä sohvalla, valkoiset huomnekalut, hopean väriset korkeat kynttilänjalat...BOORING...Bloggaajilla näkee näitä, ja sitten kimpassa kehutaan piiri pieni pyörii toisten sisustusta. Kun Joku bloggaaja on raahannut valkoisen lampaantaljan omaperäisesti valkoiseen korituoliin, se on IIHAANAA. :headwall:
 
Jospa sitä itsekin nyt kerran vilauttaisi meidän vielä keskeneräistä olkkaria. Lattia on kauhea ja menee vaihtoon heti kun rikastun sen verran. Muutama muukin juttu tulee olkkarissa muuttumaan, mutta tällä hetkellä olen tykästynyt tähän niin paljon kuin vain voi keskeneräiseen olla. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mis Mis
tavallista
[QUOTE="sasa";24208376]Tuo pyökkihirvitys pois, niin paranee 110% ja kaiuttimet oikealle korkeudelle. Diskanttielementin kuuluu olla kuuntelijan korvien korkeudella.[/QUOTE]

Joo kaiuttimelle on hakusessa parempi paikka mutta ei oo vielä keksitty, pitäis varmaan ruuvata seinään kiinni :)
 

Yhteistyössä