"janna"
Niinpä..Mutta nyt on kamat vaihtanu paikkaa osittain=)Minä en saanut varsinaisesti haukkuja Se on miehenä olon hyvä puoli, odotukset eivät ole korkealla
Niinpä..Mutta nyt on kamat vaihtanu paikkaa osittain=)Minä en saanut varsinaisesti haukkuja Se on miehenä olon hyvä puoli, odotukset eivät ole korkealla
Tuo kattolamppu on kyllä upea, upeita nuo varjot ja heijastukset! Tykkään
joo itekki kyllä tykkään tosi paljo nuista varjostuksista. itseasiassa päiväpeittoa en ole vielä ostanu, Oon aatellut ostaa kiiltävän valkosen tai harmaan. .Alkuperäinen kirjoittaja omaansa tyytyväinen;24213185:Täällä on ihan kivan näköistä ja upea lamppu tai sen varjostumat. Päiväpeitto jo varmaankin otettu yöksi pois sängyltä.
Tuo on totta! Itselläkin kun lapsenlapsia yökylässä, siivoankin aina ennen tuloaan, ahdistaisi kun pienessä asunnossa enemmän porukkaa. Meillä vain kaksio kuopuksen kanssa ja tosi simppeliä.Kiitos.
Koti on elävä ja alati muuttuva, mutta pyrin pitämään sen "simppelinä" juuri siksi että meillä on niin paljon sakkia että jo me itse täytämme tilan ja luomme sen hyrskynmyrskyn. Jos olisi paljon rojua päälle, niin menisi helposti ahdistavaksi.
Takkar.Minusta se oli kivannäköinen dvd-järjestely ja etanat kivannäköisiä... vois ommella itsekin niitä joskus.
Niihin kun tottuu nin ei voi olla ilman. Itsellänikin aina kukkia.Kuvia ja ihmisten koteja katsellessa olen huomannut, että kodeissa ei ole kukkia. Ite en voisi elää ilman =) Jotenkin vain tuntuu että ne kuuluu myös sisustukseen =)
Tuossa juuri laskeskelin että olohuoneessani on yhteensä 23 kukkaa.
Kyllä meillä vaan on. Olkkaristamme löytyy 6 viherkasvia. Osa kasveistani kuoli muutossa .Kuvia ja ihmisten koteja katsellessa olen huomannut, että kodeissa ei ole kukkia. Ite en voisi elää ilman =) Jotenkin vain tuntuu että ne kuuluu myös sisustukseen =)
Tuossa juuri laskeskelin että olohuoneessani on yhteensä 23 kukkaa.