[QUOTE="vieras";24210958]OnniKeiju! Mikä sävy teidän olkkarin seinissä on?
[/QUOTE]
Öh... Ei niin harmainta aavistusta onko sävyllä jotain nimeä
Se oli tapetti mikä miellytti silmää ja oli edukasta. Vaalean ruskea, taittuu vähän lilaan.
Laitetaan nyt tähän samaan viestiin...
Meillä on kyllä niin pienellä rahalla laitettu olohuone. Kallein ostos taitaa olla sohva joka sekin on käytettynä.
Muuten on maksimissaan kymmenen euroa maksanu jos jotain oon ostanu.
Mulla on cd levyt ja dvd:t matkalaukuissa jotka on sohvan vieressä pinossa. Ostan niitä aina ku löytyy, neki on kaikki parilla eurolla hankittu.
Mä selailen paljon blogeja ja saatan ottaa idean sieltä ja toisen täältä ja muokata niitä siinä välillä.
Kirpparilla kierrellessä saatan ostaa jonku mielenkiintosen tavaran, ehkä jonku ihan hullunkurisenki, joka seisoo kaapissa hetken aikaa ja sitte vasta keksin sille käyttötarkotuksen.
Meillä on paljon ite tehtyä. Tänään sain valmiiks uudet sohvatyynyt johon jokainen lapsi sai omaansa painaa valkoiselle kankaalle mustalla omia jalanjälkiä. Jonku mielestä ehkä melko hirveet dalmatialaistyynyt, mutta mulle just hyvät ja mikä riemu lapsilla oli niitä tehä =)
Yhellä seinällä olohuoneessa on ikkuna jossa on suojelusenkeli laulusta viimeinen säkeistö ja lasten kuvat siinä yläpuolella.
Paljon mummun vanhaa tavaraa, lamppu, onpelukonepöytä, valkonen hylly