V
"vieras"
Vieras
onko kokemuksia? meillä vakavasti harkinnassa, niiiiiin ihanan oloinen rotu <3 onko teillä muilla lapsiperheillä kys. koiraa? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rakastan :heart: Ihana, viisas koira! Meillä on suvussa ollut jo monta ja lisää tulee aina vaan, itsekin haaveillaan pk collie laittavamme joku päivä![]()
No millä rotukoiralla nyt ei olisi? Perverssit "eläinystävät" jalostaneet erinomaisen tautisia koiran irvikuvia.Meillä oli lapsena. Ihana koira MUTTA nykyään kuulemma paljon sairauksia (näin sanonut tätini, entinen kasvattaja).
Mä olin itse pieni kun eno laittoi ekan collien. Sitä paijattiin ja rapsuteltiin mikä ehdittiin, hyvin rauhallisesti suhtautui meihin lapsiin. Erityisesti niihin joilta sai herkkujaTosin siinä vaiheessa kun yritin kiivetä ratsastamaan sessu karkasi paikalta pahasti mulkaisten :ashamed:
![]()
No millä rotukoiralla nyt ei olisi? Perverssit "eläinystävät" jalostaneet erinomaisen tautisia koiran irvikuvia.
Koiraan ilmeisesti suhtaudutaan aika pitkälti kuin huonekaluun näissä rotukoirapiireissä. Ulkonäkö on tärkeintä, ei sillä niin väliä mitä sen sisällä on ja millä hinnalla. Vissiin esim. löytöeläintalosta haettu sekarotuinen koira olisi vähemmän rakas, koska koirallakin pitää olla joku tyylikäs brändi. Vaikka nyt sitten collie. Samalla tapaahan jotkut käyttävät vain Niken lenkkareita. Jotkut näköjään sitten käyttävät vain colliekoiria![]()