vaahtoa vaan
Jatkakaa te tätä antoisaa keskustelua. Oman kantani kerroin jo, myönnän että tuli tehtyä syntiä ja rikos, mutta se oli silloin ja nyt on nyt.
Mä ikävä kyllä olen törmännyt tälläisiin ihmisiin. Varsinkin niihin jotka laiskuuksissaan sytyttää sen tupakan jo rappukäytävässä pihalle mennessään kun siä ei tuule... Itsekeskeisiä idiootteja.Alkuperäinen kirjoittaja möö;24160510:Voi olla, vaikka pienen ajan sisään olen asunut niin pahamaineisimmissa narkkareiden ja juoppojen täyttämissä paikoissa kuin rauhallisissa, hyvillä alueilla sijaitsevissa taloissa, en IKINÄ ole törmännyt edes tupakan hajuun rappukäytävässä, saati nähnyt kenenkään polttavan niissä. En myöslään ystävieni, tai tuttujen tuttujeni luona käydessä ole havainnut tällaista.. Mutta joo, ihmisiä on joka lähtöön, sillä vain suu loksahti auki, kun en todella koskaan oo tällaseen törmännyt.
Okei, sinä toimit noin ja kannat siitä vastuusi. Jos teillä on sallittua säilyttää tavaraa tuolla niin sittenhän se on ihan ok. Jos ei niin otat sen riskin että tuosta tehdään valituksia, joku kärrää niitä rattaita pihalle tai ne viedään isännöitsijän toimesta pois. Miten nyt teidän taloyhtiössä tuollaisen asian kanssa toimitaan (mikäli se siis teillä on kiellettyä).Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24160411:mie en helvetti soikoon tilannut raskauden laukaisemaa reumaa, enkä edelleenkään kisko niitä painavia rattaita portaita ylös päivittäin vain siksi ,että on pikkiriikkinen mahdollisuus jonkun hullun tulla tuikkaamaan kärrit tuleen!! :O siinä on muitakin rattaita, pulkkia & kolmipyöriä siististi portaiden alla joten niihin ei kyllä kukaan kompastu.. niin ja pyörävarastoon ei mahdu muita kuin pyörät, sitä on turha tulla ehdottelemaan. senkus kauhistelette & haukutte, mesotkaa vaikka keuhkonne ulos mutta rattaat pysyvät portaiden alla ja piste
niin ja muuttamisesta: pitäisikö hylätä viihtyisä rauhallinen talo & kiva asunto, päätyä ties mihin epämääräiseen loukkoon vain siksi ettei tässä talossa ole hissiä?!
Pakko jos ei sana tehoo. Oisko parempi että joku voi kuolla?siis ihan oikeastikko täällä yllytetään sylkemään tai heittämään roskia käytävässä oleviin vauvanvaunuihin.. :O :vampire:
Pitää tähän sen verran kommentoida ettei se ole sallittua missään kerrostalossa vaikka isännöitsijä antaisi luvan. Silloin isännöitsijä rikkoo lakia, kun ei laiskuuksissaan jaksa tehdä tilaa oikeisiin paikkoihin.Okei, sinä toimit noin ja kannat siitä vastuusi. Jos teillä on sallittua säilyttää tavaraa tuolla niin sittenhän se on ihan ok. Jos ei niin otat sen riskin että tuosta tehdään valituksia, joku kärrää niitä rattaita pihalle tai ne viedään isännöitsijän toimesta pois. Miten nyt teidän taloyhtiössä tuollaisen asian kanssa toimitaan (mikäli se siis teillä on kiellettyä).
Mitä muuttamisiin tulee niin en olisi siihen hissittömään taloon ikinä muutanutkaan, mutta jos jostain syystä sinkkuna tai lapsettomana parina oltaisiin tuollainen asunto erehdytty ottamaan niin heti ensimmäisen raskauden alussa olisi alettu etsiä sitä hissillistä asuntoa koska meillä ei muita vaihtoehtoja olisi ollut. Minä en niitä rattaita siellä portaiden alla säilyttäisi - edes silloin vaikka se olisikin sallittua - enkä todella jaksiasi joka ulkoilun yhteydessä raahata niitä portaita pitkin. Eli simppeli juttu.
Enkä nyt itse uskoisi että asuntovaihtoehdot olisivat tasan siinä että joko otetaan se hyvässä taloyhtiössä, rauhallisella ja lapsiystävällisellä paikalla oleva viihtyisä ja edullinen asunto hissittömästä tai sitten päädytään jonnekin narkkilähiöön epämääräiseen loukkoon. Ikävää tietty jos joillain on näin.
Joo, ja nämä samat niitä rattaidensa portaikkoon jättäviä haukkuu vastuuttomiksi, idiooteiksi, avuttomiksi ja ties miksi. Täähän on JUST sitä kypsää käytöstä mitä mammoilta vaaditaan.siis ihan oikeastikko täällä yllytetään sylkemään tai heittämään roskia käytävässä oleviin vauvanvaunuihin.. :O :vampire:
Parempi se banaaninkuori ja sylkikin kuin jonkun narkkarin piilottama ruisku. On se kumma, että mammoja ei yhtään pelota, että joku voi oikeasti sylkeä, kusta, paskoa, piilottaa ruiskuja ym. niihin vaunuihin ja sitten te laitatte sen jasmiinavictoriajemina-vauvan sinne hyi helvetti! Kyllä luulisi hiukan miettivän, sitten vielä tuo paloturvallisuus!!!siis ihan oikeastikko täällä yllytetään sylkemään tai heittämään roskia käytävässä oleviin vauvanvaunuihin.. :O :vampire:
me asumme kohtalaisen hyvällä auntoalueella ja kyllä millä saunnaisesti haisee tupkka käytävässä, viikonloppuaamuna olen nähnyt tupakannatsan hissikäkin.sen lisäks joskus oli sytkällä polteltu alakerran ilmoitustaulun ja nimitaulun reunoja.Alkuperäinen kirjoittaja möö;24160510:Voi olla, vaikka pienen ajan sisään olen asunut niin pahamaineisimmissa narkkareiden ja juoppojen täyttämissä paikoissa kuin rauhallisissa, hyvillä alueilla sijaitsevissa taloissa, en IKINÄ ole törmännyt edes tupakan hajuun rappukäytävässä, saati nähnyt kenenkään polttavan niissä. En myöslään ystävieni, tai tuttujen tuttujeni luona käydessä ole havainnut tällaista.. Mutta joo, ihmisiä on joka lähtöön, sillä vain suu loksahti auki, kun en todella koskaan oo tällaseen törmännyt.
Ja kun niitä vaunuja siellä portaikossa säilytetään niin vaarannetaan muiden viattomien lasten henki!no onpa kypsää aikuiselta, perheelliseltä naiselta : kun sana ei tehoa, klimpitään viattoman lapsen vaunut !|O kas kun et samantien väännä torttuja sinne tai tyhjennä tampooniroskistasi..
Olen kanssasi niin samaa mieltä!Parempi se banaaninkuori ja sylkikin kuin jonkun narkkarin piilottama ruisku. On se kumma, että mammoja ei yhtään pelota, että joku voi oikeasti sylkeä, kusta, paskoa, piilottaa ruiskuja ym. niihin vaunuihin ja sitten te laitatte sen jasmiinavictoriajemina-vauvan sinne hyi helvetti! Kyllä luulisi hiukan miettivän, sitten vielä tuo paloturvallisuus!!!
Kun ei sana joillekin mene perille niin parempi sitten vaan kärrätä niitä vaunuja pihalle!
Vaikka olisi kuinka rauhallinen taloyhtiö niin sekopäitä löytyy. Yleensä parhaimmilla alueella niitä sekopäitä on ihan runsaasti. Ainakin mummoni taloyhtiössä Munkkiniemessä. Se meno on kyllä noilla varakkailla ihan uskomatonta.
No mä varmaan oon ollut onnekas, kun ei ikinä ole missään edes pikkusenkaan haissut, kun olen käynyt kyläilemässä tms. Eli ainakaan tässä ei poltella röökiä sisällä tai käytävillä. Pihalla suojattu katos joka on tehty tupakkapaikaksi, ahkerassa käytössä on talon asukkailla.me asumme kohtalaisen hyvällä auntoalueella ja kyllä millä saunnaisesti haisee tupkka käytävässä, viikonloppuaamuna olen nähnyt tupakannatsan hissikäkin.sen lisäks joskus oli sytkällä polteltu alakerran ilmoitustaulun ja nimitaulun reunoja.
On ihan älytöntä, kyllä juu jos on jotain vaivaa tai vaikka laiska niin kyllä se autokin pitäs saaha sit jättää siihen rapunoveneteen, varsinki jos on niin iso auto, että sille on vaikea löytää parkkipaikka.Alkuperäinen kirjoittaja nyt on kaikki nähty;24160756:voi jeesus.. täällä siis vaaditaan raahaamaan vaunut portaita ylös, vaikka olisi monta pientä lasta tai liikkumiseen vaikuttava sairaus. tai muuttamaan, jos vaunuille ei ole tilaa. ja kurittamaan säännön rikkojia tunkemalla vaunuihin roskia.. USKOMATONTA!!! ystäväni sai muuten aikoinaan valituksia naapureilta ja lopulta soiton isännöitsijältä, kun säilytti vaunujaan pyörävarastossa. hissi oli, mutta eiväthän siihen sillipurkkiin ne mahtuneet, kaksostenvaunut ..
mitä ihmeellistä tässä on? Paloturvallisuusriski se on että ne vaunut on porraskäytävässä. Ei sitä lievennä sairaus tai tiheästi synnytetyt lapset. Onko tätä niin vaikea käsittää!?!?Alkuperäinen kirjoittaja nyt on kaikki nähty;24160756:voi jeesus.. täällä siis vaaditaan raahaamaan vaunut portaita ylös, vaikka olisi monta pientä lasta tai liikkumiseen vaikuttava sairaus. tai muuttamaan, jos vaunuille ei ole tilaa. ja kurittamaan säännön rikkojia tunkemalla vaunuihin roskia.. USKOMATONTA!!! ystäväni sai muuten aikoinaan valituksia naapureilta ja lopulta soiton isännöitsijältä, kun säilytti vaunujaan pyörävarastossa. hissi oli, mutta eiväthän siihen sillipurkkiin ne mahtuneet, kaksostenvaunut ..
Mitäs jos kaikki ajattelisivat, että voi jättää tavarat rappukäytävään. Yksi jättäisi kaksostenrattaa, yksi rollaattorin, yksi polkupyörän, sinkkumies haluaisi moottoripyöränsä sisätiloihin, yksi ei jaksa jalkavaivaisena koliikkilvauvan äitinä viedä roskapussia, joten porraskäytävään vaan....todella turvallista, eikös vaan!? Eletään kuin pellossa!Alkuperäinen kirjoittaja nyt on kaikki nähty;24160756:voi jeesus.. täällä siis vaaditaan raahaamaan vaunut portaita ylös, vaikka olisi monta pientä lasta tai liikkumiseen vaikuttava sairaus. tai muuttamaan, jos vaunuille ei ole tilaa. ja kurittamaan säännön rikkojia tunkemalla vaunuihin roskia.. USKOMATONTA!!! ystäväni sai muuten aikoinaan valituksia naapureilta ja lopulta soiton isännöitsijältä, kun säilytti vaunujaan pyörävarastossa. hissi oli, mutta eiväthän siihen sillipurkkiin ne mahtuneet, kaksostenvaunut ..
Meillä parvekkeelle menevä oviaukko on niin kapea, ettei vaunut mahdu siitä.Vaunuja voi säilyttää myös parvekkeella, mutta se on jo taas toinen juttu se...