Mitä he ovat siis saaneet aikaan?Alkuperäinen kirjoittaja ainoa joka pitänyt lupauksensa;24152280:Perussuomalaisia ja olen edelleen erittäin tyytyväinen.
Mitä he ovat siis saaneet aikaan?Alkuperäinen kirjoittaja ainoa joka pitänyt lupauksensa;24152280:Perussuomalaisia ja olen edelleen erittäin tyytyväinen.
Eivät ole syöneet lupauksiansa kuten muut puolueet.Mitä he ovat siis saaneet aikaan?
Ainakin muiden puolueiden pasmat sekasinMitä he ovat siis saaneet aikaan?
Eivät menneet hallitukseen, joka jatkaa rahan syytämistä kriisivaltioille. Tekevät voimakasta oppositiopolitiikkaa pitäen linjansa. Tulee kaatumaan paitsi nuo valtiot, niin Suomen nykyhallituskin tällä vaalikaudella ja persut pääsevät valtaan. Eikä oppositiossakaan täysin vallatta olla, jos viitsii perehtyä Suomen demokratiaan hieman tarkemmin.Mitä he ovat siis saaneet aikaan?
Ihan vilpittömästi minä kysyin, kun minusta juuri mikään puolue ei ole vielä saanut paljon mitään (hyvää ainakaan) aikaan. Niin ollen minua kiinnosti miten Perussuomalaisia äänestänyt asian näkee.Kysytään vielä oikein: Mitä sinun puolueesi on saanut aikaan?
No niin, muistaakseni sä oot takinkääntäjien kannattajaNehän söi lupauksensa heti ensimmäisinä, kun laistivat vastuusta.
Älä jauha taas paskaa. Sun vasemmistoliitto lähti porvarien kelkkaan ja söi samalla kaikki äänestäjillensä antamat suuret lupauksensa, mm suomalaisten veronmaksajien rahojen syytäminen kreikkalaisille oli ehdoton ei ennen vaaleja ja nyt se on ihan okei: niin se mieli muuttuu kun pääsee istumaan ministeriauton nahkaiselle takapenkille.Nehän söi lupauksensa heti ensimmäisinä, kun laistivat vastuusta.
Sen takin väri on aina punainen.No niin, muistaakseni sä oot takinkääntäjien kannattaja
Onks Arhinmäki jumalasi?Sen takin väri on aina punainen.
Taitaa olla enemmän persujen juttu se henkilöpalvonta.Onks Arhinmäki jumalasi?
Kokoomus piti kynsin hampain kiinni siitä, että Suomi saa jakaa holtittomasti rahaa kreikkalaisille sekä kumppaneille ja sitä kautta ajaa alas suomalaisen hyvinvointivaltion.Kokoomusta
Kumma juttu tuo takinkääntäminen.... Jos puolueet pitäis kiinni kynsin ja hampain omista teemoistaan niin ihanko joku kuvittelee et siten saatais jotain päätöksiä koskaan aikaseks?
Se on selvää ettei nykyinen hallitus istu neljää vuotta, vaan hajoaa ja tulee uudet vaalit.En ymmärrä miksi äänestää jos haluaa puolueensa istuvan oppositiossa 4 seuraavaa vuotta. Aika toope täytyy olla jos se on suurin äänestämisen motiivi.:xmas:
Vaikka sitten puolueesi pettäisi kaikki antamansa lupaukset, mut pääasia et on hallituksessa.:xmas:Se on sitten sen ajan murhe. Äänestäessä kuitenkin toivon että äänestämäni puolue pääsisi hallitukseen.
Toki, jos lähtee siitä, että ihan sama mitä puolue siellä tekee.Se on sitten sen ajan murhe. Äänestäessä kuitenkin toivon että äänestämäni puolue pääsisi hallitukseen.