[QUOTE="A P";24148592]Ah, nyt päästiin jo hieman tutummille vesille
Mistähän sitä oikein aloittaisi. Noh lähdetään nyt vaikka siitä, että bändillä on varsin perinteinen menestyskaava levyjensä suhteen, eli heikkenee mitä uudemmaksi mennään. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kolme ensimmäistä levyä ovat mainioita ja siitä eteenpäin löytyy vain yksittäisiä kuunneltavia biisejä. Deep Shadows & Brilliant Highlights levyhän on selkeästi kevein levy soitannallisesti, mutta itse kyllä pidän erittäin paljon kyseisestä lätystä. Melodiat toimii ja raskauttakin löytyy vielä riittävästi.
Kokonaisuutena pidän Himiä siis varsin hyvänä ja bändi pystyy saamaan setillisen ellei kaksikin erinomaisia kappaleita keikalleen. Mikähän mahtaa olla nykytilanne? Määrittelemätön keikkatauko vai? Ei mitenkään huono veto, koska viimeisimmät levyt ovat ainakin itselleni haisseet tuotetulta kuralta, josta sydänverellä puserretut tunteet puuttuvat.[/QUOTE]
Hyvä arvostelu! Oon siinä eri mieltä, että viimeisin levy oli mielestäni todella hyvä, itse en pitänyt yhtään venus doomista ja dark lightista. Tosin nyt vuosien jälkeen niiltäkin levyiltä alkaa löytymään pari hyvää biisiä joista en aiemmin tykännyt. Keikkatauolla ovat, käsittääkseni ainakin ovat luvanneet esiintyä uutena vuotena Tavastialla. Itse olin viimeisimmän keikan katsomassa viime vuonna ja hyvähän se oli =) Tosin paremmin Him taitaa sopia klubeihin soittelemaan kuin festareille.
Himin tiet erosivat levy-yhtiön kanssa, saas nähdä millainen levy seuraavaksi tulee vai tuleeko ollenkaan.
Itse tykkään myös DS&BH- levystä, se on sellaista rakkausmusiikkia