Mikäs sua nauratta?![]()
Olen kanssasi vaan huvittunut - varmaan kylla vahan eri syysta kuitenkin,, joten nauroin - huvittuneesti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikäs sua nauratta?![]()
Mitäköhän huvittavaa siinä on? Minä olen varmaan tosi huono rahan käyttäjä, mutta ainakaan minulla -meitä on kaksi keskituloista asuntovelkaista- ei ole mahdollisuutta olla kolmea vuotta kotona.
Sitä tietää kasvaneensa aikuiseksi, kun tajuaa, etteivät kaikki pysty samaan kuin itse, eikä oleta sitä heiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja pöh ja köh;24135063:Taas yks pöljä, joka ei tajua, että kaikki eivät arvosta asioita samassa järjestyksessä kuin itse...
Kyse onkin siitä että miksi se joillain riittää ja joillain ei?
Sitä tietää kasvaneensa aikuiseksi, kun tajuaa, etteivät kaikki pysty samaan kuin itse, eikä oleta sitä heiltä.
Tiedätkö että hoitovapaankin voi jakaa? Ei sillä tarvitse toisen kokoajan olla
Ei kyse olekkaan traumatisoinnista, vaan siitä että minä ainakin tahdon viettää aikaa lapseni kanssa, ja nähdä hänen kehittyvän. Sille en voi mitään jos sulle riittää vähempikin![]()
Kyllä se on kumma miten ihmismieli koittaa uskotella itselleen että ei pysty johonkin, mitä ei ole valmis edes yrittämään. Mistään ei voi luopua, kaikki mulle tänne heti
Aikuiseksi kasvetaan jollain toisella tavalla![]()
Ja sehän ei kuulu sullen paskan vertaakaan. Sun on ihan turha alkaa moralisoida täällä. Pidä huoli vaan omasta tontistas.
Sitä tietää kasvaneensa aikuiseksi, kun tajuaa, etteivät kaikki pysty samaan kuin itse, eikä oleta sitä heiltä.[/QUOT
Olipa hyvin sanottu!
Kyllä se on kumma miten ihmismieli koittaa uskotella itselleen että ei pysty johonkin, mitä ei ole valmis edes yrittämään. Mistään ei voi luopua, kaikki mulle tänne heti
Aikuiseksi kasvetaan jollain toisella tavalla![]()
No joko on liian iso velka tai sit oikeasti tosi tosi huono käyttämään rahaa, ja sinulle siis on tärkeämpää antaa asian olla näin, kuin tehdä sille jotain, jotta voisit viettää lapsesi kanssa aikaa?
Miksi sä teet lapsia jos sysäät ne toisten hoidettavaksi? Eikö sua ittees kiinnosta, vai missä mättää?
Suurempi perhekoko. Suuremmat asumiskustannukset. Enemmän muita kuluja. Eri vaatimukset elintasolle.
Siinä pari syytä siihen, miksi jotkut pärjää miehen 1300 /kk palkalla plus kotihoidontuella, ja toiset taas ei.
Sananvapaus täälläkin vallitsee. Saan minä ihmetellä. Enkä mä sua yksiöinyt mitenkään vastaamaan tähän kysymykseen, vai teinkö niin?