Raskaana ja kaksi isäehdokasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näinkävi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näinkävi

Vieras
Säännöllinen kierto joka kk ollut eli 24-26pv
Viime kierto oli 26pv
Vieraan miehen kanssa olin kp 8 ja aviomiehen kanssa kp 11
Oviksen tunsin kp 13 jolloin hedelmöittyminen on todennäköisesti tapahtunut kp 14

Joten en tuskin saa tietää kumpi on isä, erota en aijo mutta raskauskin on niin iloinen yllätys ja mies iloitsee, mutta enhän minä voi 100% tietää että mieheni on lapsen isä.

Vieras mies on myös varattu ja hällä perhe mutta ei tiedä että hän saattaa olla lapseni isä.

Se on joko avoimet kortit tai ikuinen mysteeri.

Tosin, joskus jossain vaiheessa asia saattaa vahingossa lipsua miehellesi tai tälle toiselle miehelle, että et ole 100% varma lapsen isyydestä. Olettaen että pimität tiedon.
Mitäs sitten käy kun 8 vuoden päästä aviomiehesi kuulee, että omana lapsenaan pitämä lapsi ei välttämättä olekkaan hänen?
Suosittelen siis ensimmäistä vaihtoehtoa.

Mahtavaa draamaa!! Oisko mitenkään niin hyvä säkä, että oma ja vieras mies olisivat eri värisiä tms ja lapsen synnyttyä sen sitten näkisi ihan paljaalla silmällä että kumpi onnekas on oikea isi?? Vitsi miten ihanalta teidän parisuhde muutenkin kuulostaa, petän miestäni, mutta erota en AIJO...

ootappa vaan kun alatte yrittää 5 vuoden päästä toista lasta ja käy ilmi ettei mies voi saada biologisia lapsia, miten silloin selität esikoisen? Hei halooo...

Sinuna toimisin seuraavasti vaikka tekosi on kaikinpuolin sopimaton ja vastoin järkevän aikuisen toimia: tee abortti, sano se miehelle keskenmenona ja alkakaa aviomiehesi kanssa uudelleen toimiin..

meillä se selvis heti synnytyksen jälkeen kun tiesin vaihtoehtojen veri ryhmät. heil oli keskenään eri ja mulla ei ollut sama kun kummalkaan heistä ja lapsella oli sitten isänsä veriryhmä. tosin en seurustellut kummankaan kanssa, eikä kumpikaan ole lapsen elämässä mut tiedänpähän mistä on alkunsa saanu ja todisteen että 9kuukauden menkkamatikka pähkäilyissä olin oikeessa.

Ap saattaa saada kaksoset,tytön ja pojan, joista toinen on oman miehen ja toinen vieraan. Toinen kaksonen pidetään ja toinen annetaan adoptioon. Kahdenkymmenen vuoden kuluttua kaksoset kohtaavat ja rakastuvat, ja ap tulee tänne palstalle (joka toki toimii edelleen :D ) avautumaan tilanteestaan.

Ai niin, ja jos saa antaa nimiehdotuksia, niin koko Kauniiden ja Rohkeiden henkilögalleria :laugh:

[QUOTE="vieras";24128435]ootappa vaan kun alatte yrittää 5 vuoden päästä toista lasta ja käy ilmi ettei mies voi saada biologisia lapsia, miten silloin selität esikoisen? Hei halooo...

Sinuna toimisin seuraavasti vaikka tekosi on kaikinpuolin sopimaton ja vastoin järkevän aikuisen toimia: tee abortti, sano se miehelle keskenmenona ja alkakaa aviomiehesi kanssa uudelleen toimiin..[/QUOTE]

No onko se omin päin abortointi nyt sitten jotenkin parempi? Todennäköisestihän ap:n mies on lapsen isä? Jos olisin ap:n onnettomissa pöksyissä, näkisin kaksi vaihtoehtoa: Toivoa jatkossa rehellistä ja avointa liittoa aviomiehen kanssa ja kertoa hänelle tai erota.

Aika painajasmainen tilanne. En ikinä voisi olla rauhassa, jos en tietäisi, kuka on lapseni isä.
Vaikka ulkonäkö ei paljastaisi mitään muille, itse varmaan näkisit, jos se olisi sen vieraan miehen.
Miten voisit kertomatta elää asian kanssa?

minun mielestäni myös tuo ominpäin abortointi on paras vaihtoehto - oppia virheistään, kärsiä jälkiseuraamukset ja elää ITSE tuon syrjähypyn kanssa, ei jakaa tuskaa ja lisätä sitä samalla toiselle.. Useinhan syrjähypyn tehneet kertoo juuri siksi että tuntee ITSE syyllisyyttä eikä kestä sitä..

[QUOTE="vieras";24128435]ootappa vaan kun alatte yrittää 5 vuoden päästä toista lasta ja käy ilmi ettei mies voi saada biologisia lapsia, miten silloin selität esikoisen? Hei halooo...

Sinuna toimisin seuraavasti vaikka tekosi on kaikinpuolin sopimaton ja vastoin järkevän aikuisen toimia: tee abortti, sano se miehelle keskenmenona ja alkakaa aviomiehesi kanssa uudelleen toimiin..[/QUOTE]

Aika julma ehdotus :(

Kun nyt ajatellaan pettämislukuja ja sitä että elämästä ei koskaan tiedä mitä tapahtuu niin aika naurettavaa tulla naureskelemaan ja solvaamaan. Järkevintä ja suositeltavaa tässä tilanteessa olisi toki tunnustaa syrjähyppy.

• Tykkää
Reactions: säpäle

Yhteistyössä