eikö sen plussan pitäisi jo näkyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipihipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hipihipi

Vieras
Tsau, olisin kovin iloinen jos joku kertoisi oman mielipiteensä tilanteestani. Olen ollut viimeksi yhdynnässä 12.2 & 19.2. Viimeksi oli ihan normi menkat jotka alkoivat 13.2 - 18.2 ja mies on tullut sisään 12.2 yhdynnässä. Kierron puolivälistä asti minulla on ollut välillä koviakin vatsakipuja (kuten normaalisti oviksen aikaan on) mutta ei häiritsevästi. Kärsin todella kovista pms-oireista (rinnat kipeytyy oviksen jälkeen, mieliala, pahoinvointia ym) mutta nyt ei ole ollut merkkejäkään niistä. Tein eilen päivällä raskaustestin kp 32/32 koska kuukautiset eivät alkaneet yöllä (kellontarkat menkat ollu 3v) joka oli tyylipuhdas nega. Tänään siis kp 33/32 ja menkoista ei mitään merkkejä. On erittäin epätodennnäköistä että olisin raskaana koska yhdynnät ollu kierron alussa ja testi tässä vaiheessa nega, mietin toki että jos olisin raskaana niin eikö se plussa jo näkyisi? Ja miten teillä muilla kovista pms-oireista kärsivillä, onko joskus helpompia kuukausia? Minulla ei ole koskaan ollut näin seesteinen olo ennen menkkoja :D ja ei, täällä ei olla lasta tekemässä vaikka iloinen yllätys se olisikin.

Kyllähän tuo raskaus mahdollinen on, joskin epätodennäköinen noilla yhdyntäpäivillä. Plussa kuitenkaan ei välttämättä vielä näy. Itse tastasin plussat eka kertaa meidän kahdesta muksusta kp 31/28 ja 30/28.

Kun kerroit. Mietin vain että kyllähän tästä hedelmöittymisestä on yli 2vkoa jos näin olisi päässyy käymään niin eikös se plussa näkyisi? Tiedätkö koska sinulla oli tuolloin ovis?