Raskaana ja kaksi isäehdokasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näinkävi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinuna kertoisin aviomiehelle ja ottaisin vastaan mitä tulee. Kertoisin myös että toivoisin hänen olevan lapselle isä, olipa biologinen sitten kumpi hyvänsä. Mutta jos mies ei tätä halua suostuisin eroon ja kasvattaisin lapsen yksin (tai ehkä tulevaisuudessa lapselle löytyisi isäpuoli).
Onnea matkaan! Toivon todella että asiat kääntyvät hyvälle mallille.

Siis eikö sinulla ollut ehkäisyä käytössä kummankaan kanssa? Jos ehkäisy oli käytössä vain jommankumman kanssa, niin sitten se isä on luultavasti se toinen. Jos teillä oli käytössä kortsu, niin kai sulla jokin epäilys on, että kumman kanssa se on voinut pettää?

Ei se aborttikaan ole mikään ratkaisukeino. Jäähän se papereihin ja mitä jos vaikka sitten käykin niin, että yhteistä lasta miehen kanssa ei tulekaan? Kun sitten lapsettomuushoidoissa selvitellään terveyshistoriaa niin siinä vaiheessahan sitä olisi sitten kiva kertoa että ei muuten ollutkaan keskenmeno vaan abortti.. Jos tuollaiseen liemeen on itsensä järjestänyt, niin parempi on olla rehellinen ja kestää seuraukset, tuli mitä tuli. Ja varoa toistamasta virheitään.

höh, aika kinkkinen tilanne kyllä...mä varmaan kertoisin en pystyisi elämään sen asian kanssa että tietäisin ettei mieheni välde ole se isä. Ja onhan se sellaista että silloin antaisi toisen elää valheessa ja luulla, että olisi biologinen isä. Ajattele jos sä luulisit jonkun lapsen olevan sun ja sitten selviäisi ehkä joskus ettei se olekkaan.

tutkimusten mukaan iso osa suomalaisista lapsista on jonkun toisen kuin aviomiehen lapsia. tarkkaa prosenttilukua en enää muista, mutta kymmenen paikkeilla muistelen sen olevan. eli mitään uutta auringon alla ei ole tässä casessa. ehkä kannattaa rauhassa odotella lapsen sýntymää. jaksamista!

Just joo.... :headwall: Meikäläiseltä ei kyllä heru yhtään sympatiaa tuollasille pettureille. Ainoa, joka säälittää on se viaton lapsi, joka tulee asiasta vielä kärsimään tavalla tai toisella... : /

ite olin samaisessa tilanteessa nuorena ja tyhmänä,seurustelukumppani tosin vaihtui suoraan toiseen,ketään pettämättä.uudelle miehelle en kertonut edes epäileväni lapsen voivan olla ex-än,kerroin vain päätyväni aborttiin nuoruuteni takia.19-vuotias kun tuolloin olin,koulut ja kaikki kesken.uusi mies otti uutisen erittäin raskaasti,samoin exä,jolle vuosia myöhemmin tapahtuneesta vasta kerroin.kaikki nuo tapahtumat iski ku nyrkki silmään vasta paljonpaljon myöhemmin.aiemmin en tekoani katunut.tosin syynä oli myös komplikaatiot,joita abortin jälkeen sain,eli vuoden kestäneen kohtutulehdus-kierteen.abortin teettäminen kun ei ole ihan sama asia kun kampaajalla käynti..suremiseen olin kuitenkin liian kipeä tuolloin.nyt vuorostaan ei ole tietoa voinko kaiken tuon jälkeen enää raskaaksi tulla.näin kahdeksan vuoden jälkeen on kuitenkin jäätävää miettiä että nyt tossa vois olla itseä muistuttava kaveri elämää alottelemassa...

Yhteistyössä