"heips"
Mutta voithan lyhentää ensin vaikka olkapäämitan ja jos tykkäät ni voit joskus lyhentää lisää jos taas et niin voit taas kasvattaa.
Mitä ihmettä? Ihmisen hiukset kyllä kasvavat, leikkaa niitä tai ei, ei se hiuksen juuri tiedä, kuinka pitkälti sitä hiusta siitä roikkuu! Toki jotkut sairaudet tai niiden hoidot voivat aiheuttaa hiusten lähtöä, mutta että hiusten kasvu lakkaisi tuosta vain ihan yhtäkkiä? Puhuin juuri asiasta kampaajani kanssa viime viikolla eikä hän ollut tavannut vielä uransa aikana yhtään ihmistä, jonka hiukset olisivat lakanneet kasvamasta.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24056628:minä. joskus olen katunut, ja yrittänyt kasvattaa uudestaan pitkäksi. mutta eipä ne enää ole kasvaneet.
En juuri meikkaa enää, koska keikkailen niin paljon etten päivisin sitten enää halua vetää meikkiä naamaani. Käytän korkkareita oikeastaan päivittäin.Alkuperäinen kirjoittaja Turussa myös;24060045:Juuri näin se on mun mielestä. Mutta minä en olekaan leikannut hiuksiani. Yhtenä syynä juuri tuo, että liian moni kotiäiti tekee noin ja samalla sekoittuu tapettiin eikä muutenkaan enää välitä muusta kuin lapsistaan. Mutta minuakin kiinnostaisi kuulla mitä sanovat he, jotka ovat kotiäiteinä ollessaan leikanneet tukan? Oletteko joskus meikanneet? Meikkaatteko enää? Oletteko ennen käyttäneet, edes joskus, korkokenkiä? Koska olet viimeksi käyttänyt korkokenkiä?
Kiillotettu kalju sopii sulleEkan kerran leikkasin pitkästä lyhyeksi vuonna -98, sillon ennen leikkausta miulla oli ollu pikkuletit jokka tekivät hiuksista huonokuntoset... Yli puolenselän asti olevat hiukset meni ihan poikatukaksi... Sen jälkeen taas kasvatin pitkät... Vuonna 2004 aloin taas pätkäsee pikkasen kerrallaan ja 2009 ekaa kertaa kaljuksi. Siitä ne taas kasvo poikamalliin ja seuraavana kesänä taas kaljuksi... Nyt viimeksi lokakuussa on ollu muutaman millin sänki, sen jälkeen antanu kasvaa... Ja tarkotuksena pitkät hiukset. En tiedä mikä miuhun oikeen taas meni
Kalju oli niiiiiin ihana.
Sit kun hiukset on pitkät ne varmaan alkaa taas pikkuhiljaa lyhenee Onneksi miun ystävä on kampaaja ja hän osaa aina kattoo mikä miulle sopii... On tässä vuosien aikana ollu vaikka ja minkälaista, kuten moni täällä tietääkin
Mikshän mie arvasin et sie tuut kommentoimaanKiillotettu kalju sopii sulle
Mikshän mie arvasin et sie tuut kommentoimaan
No ei varmasti lakkaa kasvamasta, mutta käytännössä siltä voi vaikuttaa, jos latvat kuivuu, haaroittuu ja katkeilee sitä mukaa, kun hiukset kasvaa. Eihän ne silloin näytä pitenevän.Mitä ihmettä? Ihmisen hiukset kyllä kasvavat, leikkaa niitä tai ei, ei se hiuksen juuri tiedä, kuinka pitkälti sitä hiusta siitä roikkuu! Toki jotkut sairaudet tai niiden hoidot voivat aiheuttaa hiusten lähtöä, mutta että hiusten kasvu lakkaisi tuosta vain ihan yhtäkkiä? Puhuin juuri asiasta kampaajani kanssa viime viikolla eikä hän ollut tavannut vielä uransa aikana yhtään ihmistä, jonka hiukset olisivat lakanneet kasvamasta.
Toi on jännä ilmiö ja itsekin olen siihen sortunut. Mä leikkasin mun kauniin vyötärötukan tosi lyhyeksi viitisen vuotta sitten. Ne paksut ja tosi tuuheat hiukset oli ollut mulla teinistä asti, ja niitä tosi monet ihaili ja mies on myöhemmin tunnustanut että ne oli yks syy miksi hän aikoinaan minuun ihastui.Itsekin tein sen virheen, että leikkasin esikoisen syntymän jälkeen kauniit puoleen selkään ulottuvat hiukseni tylsäksi polkaksi. Samoihin aikoihin uusin vaatevarastoni ja heitin kauneimmat vaatteeni pois ostaen tilalle kaikenlasta muka käytännöllistä... Jotenkin koin, että se "kuuluu" asiaan. Kai halusin kuulua paremmin "oikeiden" äitien joukkoon... Kaduin kyllä myöhemmin ja kasvatin hiukset takaisin, samoin kaiken väriset mekot ja hameet ovat taas vallanneet vaatekaappini