Vähänkö suomalaisetkinMannet ovat sukurutsaisia rikollisia.
Vähänkö suomalaisetkinMannet ovat sukurutsaisia rikollisia.
No jos vaikka olisi ihan kokemusta. Serkku alkoi seurustella romanin kanssa, ongelmat alko ja eipä siitä päässyt eroon. Ittensä tappoi. Eipä auttanut vaikka kuinka yritettiin auttaa. Näki vain kuinka tyttö tästä kärsi. Että siinä.Vastaa nyt että mihin tää olettamus perustuu ettei romanista voi erota?
ai että. Mustalaiset vastaan valkolaiset, kröhöm, kröhöm. Mustalaiset rulaa, voi varvaas moniko sulle päätä pyörittelee voi voi
vankiloissa istuu valkolaisia enemmän eli mitä he ovat : )Vähänkö suomalaisetkin
Menes nyt kouluun uudelleen Onko ruostunut hiace pihassa.Kukaan ei voi olla niin idioottinen umpimieli kun sä; hohhoi kuinka mustavlkonen putkiperse
En kyllä tainnut tuomita kaikkia! Luepas nyt uudestaan mun eka teksti. Sanoin sielä selvästi, että on myös hyviä kokemuksia. Mutta väistämättä jos tällänen tilanne on suvussa ollut, niin ei välttämättä mene kehumaan pelkästään täysin romaneja. En myöskään koskaan oo mitään muuta ihmisryhmää kehunut täysin. Jospa rauhoittuisit. En todella leimannut koko porukkaa, sanoin vain, että kannattaa olla varuillaan. Samalla lailla oon varuillani jos tapaan baarissa perus suomalaisen miehen.Ja sä yhden kokemuksen perusteella tuomitset kaikki?
Tiesit kai, että kaikki suomalaiset miehet hakkaa naisisaan
Kaikki tummaihoset raiskaa
Kaikki yh;t panee varattuja
Aamen Olette upeita ihmisiäja sinä olet kröhöm joku parempi ihminen valkolaiset rulaa voi : ) ja yhä vielä romani ei mustalainen oletko kuullut sanaa rasismi on varmaan teille tuttua : )
ethän sinäkään itse ollu romaani..Mikäli oikein luin ketjun alusta?vankiloissa istuu valkolaisia enemmän eli mitä he ovat : )
Mä en oo ikinä pitäny mustalaista haukkuma nimenä ja kaikki mun tapaamat mustalaisetkin puhuvat itsestään sitä nimitystä käytäen tai sitten puhutaan kaaleista. Harva puhuu romaneista.ja sinä olet kröhöm joku parempi ihminen valkolaiset rulaa voi : ) ja yhä vielä romani ei mustalainen oletko kuullut sanaa rasismi on varmaan teille tuttua : )
se on totta että lapsi yhdistää aina ja pitäisi yhdistää myös valtakansan joukossa edes jollain tavalla. väkivaltaisuutta en puolusta.En ole tuo jonka serkulle kävi köpelösti mutta kokemus täältäkin: eli naispuoleinen ystävä seurusteli romanimiehen kanssa ja he saivat lapsenkin. Eron tultua lapsen isä oli edelleen väkivaltanen ja komensi ystävääni kuin ns. tyttöystäväänsä. Eroon ei pääse, ikinä. Ystäväni on saanut lukemattomat kerrat turpaansa ja on koko ajan ns valvovan silmän alla vaikka miehellä on ollut uusia tyttöystäviä. Erosta on nyt n. 2v. Lapsi yhdistää aina.
riippuu vähän kuka sanoo ja mitenMä en oo ikinä pitäny mustalaista haukkuma nimenä ja kaikki mun tapaamat mustalaisetkin puhuvat itsestään sitä nimitystä käytäen tai sitten puhutaan kaaleista. Harva puhuu romaneista.