voisitko alkaa seurustelemaan romanin kans?

• Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
Sille olis semmonen ehto, että mä en alkaisi ikinä noudattamaan niitä tapoja, eikä minun lapsilleni saisi opettaa niitä tapoja. Miehen pitäisi alkaa pitämään farkkuja ja tennareita puvun sijasta, enkä mä missään tapauksessa alkaisi miehen sukua tavatessa laittaa päälleni minkäänlaista hametta. Ja miehen pitäs olla uskovainen. Tässä nämä ahtaanlaiset sääntöni.

[QUOTE="minttu";24066098]eo todellakaan. pysyttelen mahdollisimman kaukana niistä piireistä...[/QUOTE]

Aivan samanlaiset ajatukset mulla. Ei ehkä uskalluksesta kiinni, mutta halusta enemmänkin :)

"hmmm"
Minulle ei ole väliä miehen etnisellä taustalla. Kunhan hän täyttää samat kriteerit, jotka asetan itselleni. Miehen on oltava korkeasti koulutettu eli mielellään yliopistotutkinto tai muuten osoittanut olevansa vastaavaa sivistystasoa. Omistusasunto, työelämässä ja talousasiat kunnossa. Lisäksi tietenkin miehen tulee olla kunnollinen, luotettava ja hyväluonteinen.

Ehkä sinunkin kannattaisia miettiä enemmän sitä millainen tuo mies on, kuin sitä mitä etnistä ryhmää hän edustaa. Jos itse olet raitis, hyvinkoulutettu ja lainkuuliainen kansalainen, ota itsellesi samanlainen mies.

vg
Toki voisin, aloitettiin seurustelu 16 vuotta sitten ja samalla tiellä ollaan yhä :heart:

Ollaan poimittu meidän elämään parhaat puolet molemmista kulttuureista, yhdessä hoidetaan lapsia, tehdään töitä, eletään tätä elämää.

"vieras"
En alkais seurusteleen kenenkään kanssa jonka perhetausta on moniongelmainen. Tutustuin joskus hyvin koulutettuun mieheen joka oli romani, en kyllä olisi tiennyt jos ei olisi kertonut. Hänen kanssaan olisin voinut seurustella jos olisin kiinnostunut hänestä niin paljon että olisi tullut harkintaan.

"vieras"
En.

En ole niin sukurakas että haluaisin suhteen myötä saada saman katon alle kaikki appivanhemmat, isovanhemmat, sisarukset, enot, sedät, tädit, serkut ja pikkuserkkujen kumminkaimat tai muuta väkeä pyörimään kuin kotonaan. Minä vaadin parisuhteessa tasa-arvoisuutta sekä henkisesti että taloudellisesti ja myös kotitöiden osalta, ja että miehellä on säännöllinen palkkatyö. En myöskään huoli hameesta enkä Mersusta.

Yhteistyössä