voisitko alkaa seurustelemaan romanin kans?

• Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
romano
[QUOTE="Minä";24064647]Sellasia s.aatanan rosvoja koko sakki. 100 % varmaan 5 % on hyvää sakkia. Ollaan niin olevinaan hienoja ihmisiä. Kuinka moni sille sakille nauraa, pyörittelee päätä :D[/QUOTE]

arvaas moniko sulle päätä pyörittelee voi voi

voi lol
[QUOTE="joopa";24064747]No jos vaikka olisi ihan kokemusta. Serkku alkoi seurustella romanin kanssa, ongelmat alko ja eipä siitä päässyt eroon. Ittensä tappoi. Eipä auttanut vaikka kuinka yritettiin auttaa. Näki vain kuinka tyttö tästä kärsi. Että siinä.[/QUOTE]

Ja sä yhden kokemuksen perusteella tuomitset kaikki?
Tiesit kai, että kaikki suomalaiset miehet hakkaa naisisaan
Kaikki tummaihoset raiskaa
Kaikki yh;t panee varattuja

"joopa"
Ja sä yhden kokemuksen perusteella tuomitset kaikki?
Tiesit kai, että kaikki suomalaiset miehet hakkaa naisisaan
Kaikki tummaihoset raiskaa
Kaikki yh;t panee varattuja
En kyllä tainnut tuomita kaikkia! Luepas nyt uudestaan mun eka teksti. Sanoin sielä selvästi, että on myös hyviä kokemuksia. Mutta väistämättä jos tällänen tilanne on suvussa ollut, niin ei välttämättä mene kehumaan pelkästään täysin romaneja. En myöskään koskaan oo mitään muuta ihmisryhmää kehunut täysin. Jospa rauhoittuisit. En todella leimannut koko porukkaa, sanoin vain, että kannattaa olla varuillaan. Samalla lailla oon varuillani jos tapaan baarissa perus suomalaisen miehen.

ROMANO
[QUOTE="Minä";24064763]:D ai että. Mustalaiset vastaan valkolaiset, kröhöm, kröhöm. Mustalaiset rulaa, voi v :D[/QUOTE]

ja sinä olet kröhöm joku parempi ihminen valkolaiset rulaa voi : ) ja yhä vielä romani ei mustalainen oletko kuullut sanaa rasismi on varmaan teille tuttua : )

voi lol
[QUOTE="joopa";24064823]En kyllä tainnut tuomita kaikkia! Luepas nyt uudestaan mun eka teksti. Sanoin sielä selvästi, että on myös hyviä kokemuksia. Mutta väistämättä jos tällänen tilanne on suvussa ollut, niin ei välttämättä mene kehumaan pelkästään täysin romaneja. En myöskään koskaan oo mitään muuta ihmisryhmää kehunut täysin. Jospa rauhoittuisit. En todella leimannut koko porukkaa, sanoin vain, että kannattaa olla varuillaan. Samalla lailla oon varuillani jos tapaan baarissa perus suomalaisen miehen.[/QUOTE]

Jospa sä rauhottusit. Ja ap, itse tiedät asian, ei palsta. Ei kuitenkaan kannata heti tuomita

W
Voisin. En yleisestikkään teilaa mahdollisia kumppaniehdokkaita rotunsa tai heimonsa takia. Kyllä ne ovat muut asiat, jotka vaikuttavat koskien juuri niitä kyseisiä ihmisiä, joita tapaan mahdollisessa seurustelumielessä.

en ole tuo aikaisempi...
En ole tuo jonka serkulle kävi köpelösti mutta kokemus täältäkin: eli naispuoleinen ystävä seurusteli romanimiehen kanssa ja he saivat lapsenkin. Eron tultua lapsen isä oli edelleen väkivaltanen ja komensi ystävääni kuin ns. tyttöystäväänsä. Eroon ei pääse, ikinä. Ystäväni on saanut lukemattomat kerrat turpaansa ja on koko ajan ns valvovan silmän alla vaikka miehellä on ollut uusia tyttöystäviä. Erosta on nyt n. 2v. Lapsi yhdistää aina.

romano
no enhän minäkään perheineni halua kaikki pitää ystävänä valkolaisiakaan, osa on myös tosi rahvasti meidän mielestä mutta on meidän perheellä ystäviä ja sukulaisia molemmin päin. huonosti käyttäytyviä valkolasiakin on todella paljon eli kaikkia mahtuu kaikkiin sakkeihin.

romano
En ole tuo jonka serkulle kävi köpelösti mutta kokemus täältäkin: eli naispuoleinen ystävä seurusteli romanimiehen kanssa ja he saivat lapsenkin. Eron tultua lapsen isä oli edelleen väkivaltanen ja komensi ystävääni kuin ns. tyttöystäväänsä. Eroon ei pääse, ikinä. Ystäväni on saanut lukemattomat kerrat turpaansa ja on koko ajan ns valvovan silmän alla vaikka miehellä on ollut uusia tyttöystäviä. Erosta on nyt n. 2v. Lapsi yhdistää aina.
se on totta että lapsi yhdistää aina ja pitäisi yhdistää myös valtakansan joukossa edes jollain tavalla. väkivaltaisuutta en puolusta.

Yhteistyössä