voisitko alkaa seurustelemaan romanin kans?

• Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
"joopa"
En uskaltaisi. Varsinkin jos perheellä on ongelmia. Tuosta suhteesta et kyllä sitte pääsisi koskaan pois, muutaku ittes tappamalla. Hetken aikaa voi olla kivaa miehen kanssa, mutta ne ongelmat kyllä alkaa pian. Meillä on suvussa aina sanottu, että ihan kenet muun ja minkä värisen tahansa saat kotiin tuoda mutta mustalaista et. Sä voit erota muslimista ku haluat, mutta koitapa tehdä sama mustalaisen kanssa. Toki siis on ihaniakin mustalaisia paljon ja hyvin käyttäytyviä ja työssäkäyviä, en sitä sano. Mutta sun kuvailemas ei taida olla..

romano
mie aloin seurustelemaan ja olen naimisissa nyt ja mulla on paras aviomies : ) alentavat kommentit kielii heikosta itsetunnosta ja rasismista. surullista kun ihmiset on noin tyhmiä.

"sondersson"
en vaikka mitään rikostaustaa tms. ei oliskaan, en siedä kaikkia niitä rajoituksia sun muita mitä niillä on. Ei sinänsä mitään heidän kulttuuriaan vastaan, mutta mua varten sellanen ei ole. Mun ymmärtääkseni ovat myös aika paljon tekemisissä sukulaistensa kanssa ja se on kans asia joka ei oikeen sovi mulle.
Lastenkodissa kasvaneen mustalaisen kanssa olen seurustellut, se oli ihan jees.

romano
[QUOTE="joopa";24064587]En uskaltaisi. Varsinkin jos perheellä on ongelmia. Tuosta suhteesta et kyllä sitte pääsisi koskaan pois, muutaku ittes tappamalla. Hetken aikaa voi olla kivaa miehen kanssa, mutta ne ongelmat kyllä alkaa pian. Meillä on suvussa aina sanottu, että ihan kenet muun ja minkä värisen tahansa saat kotiin tuoda mutta mustalaista et. Sä voit erota muslimista ku haluat, mutta koitapa tehdä sama mustalaisen kanssa. Toki siis on ihaniakin mustalaisia paljon ja hyvin käyttäytyviä ja työssäkäyviä, en sitä sano. Mutta sun kuvailemas ei taida olla..[/QUOTE]

miks ihmiset puhuu asioista mistä ei mitään tiedä huh huh tyhmyys tiivistyy. ja me emme ole mustalaisia vaan romaneja. on oma yritys ja ihan itse maksetaan elämisemme ja hyvin eletäänkin.

hjek
[QUOTE="Minä";24064647]Sellasia s.aatanan rosvoja koko sakki. 100 % varmaan 5 % on hyvää sakkia. Ollaan niin olevinaan hienoja ihmisiä. Kuinka moni sille sakille nauraa, pyörittelee päätä :D[/QUOTE]

Työnnä yleistykses sinne missä sulla ei aurinko paista

???
[QUOTE="joopa";24064587]En uskaltaisi. Varsinkin jos perheellä on ongelmia. Tuosta suhteesta et kyllä sitte pääsisi koskaan pois, muutaku ittes tappamalla. Hetken aikaa voi olla kivaa miehen kanssa, mutta ne ongelmat kyllä alkaa pian. Meillä on suvussa aina sanottu, että ihan kenet muun ja minkä värisen tahansa saat kotiin tuoda mutta mustalaista et. Sä voit erota muslimista ku haluat, mutta koitapa tehdä sama mustalaisen kanssa. Toki siis on ihaniakin mustalaisia paljon ja hyvin käyttäytyviä ja työssäkäyviä, en sitä sano. Mutta sun kuvailemas ei taida olla..[/QUOTE]

Vastaa nyt että mihin tää olettamus perustuu ettei romanista voi erota?

Yhteistyössä