Apua, no jos mä tuon loput mun Kopparberg laatikosta, eli 22 sidukkaa. Riittääks se vai täytyykö tehdä pikainen Viron reissu?
Mä en uskalla jättää tätä kirjautuneeksi. Joku kaveri kun lainaa konetta, saattaa tulla sekoilemaan mun nimissä, ja kunnolla...Tohon MillaVanilla se verran et mulla ainakin pysyy ihan kirjautuneena vaikka koneen sammutankin.. en ikinä kirjaudu pihalle.. enkä siis sisäänkään
Toisaalta vois kyllä lähtee sillä veneellä ENSIN tallinnaan, täyttää juomavarastot ja sitten lähteä siitä suoraan tukholmaan. Miltäs kuulostaa? Pysähdytään sitten matkalla maarianhaminassa 10 minuuttia, niin voidaan tehdä verovapaita ostoksiakin pitkin matkaa!Apua, no jos mä tuon loput mun Kopparberg laatikosta, eli 22 sidukkaa. Riittääks se vai täytyykö tehdä pikainen Viron reissu?
Tyvä toimintasuunnitelma. Tosin siinä kestää pidempään että päästään ruåttin maalle... Mutta matka on jo määränpääAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24050191:Toisaalta vois kyllä lähtee sillä veneellä ENSIN tallinnaan, täyttää juomavarastot ja sitten lähteä siitä suoraan tukholmaan. Miltäs kuulostaa? Pysähdytään sitten matkalla maarianhaminassa 10 minuuttia, niin voidaan tehdä verovapaita ostoksiakin pitkin matkaa!
Toisaalta mitä kauemmin matka kestää, sitä parempaan nousuun päästään!Tyvä toimintasuunnitelma. Tosin siinä kestää pidempään että päästään ruåttin maalle... Mutta matka on jo määränpää
Totta, tottaAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24050206:Toisaalta mitä kauemmin matka kestää, sitä parempaan nousuun päästään!
Voin tosiaan lähtee seuraavalla pika aluksella käymään Virossa ja Rocca Al Maressa. Sieltä saa halvalla juotavaa, ja vielä s-bonutkset päälleKipaise vaan Milla pikaisesti Viinarallissa hakemassa muutama loota sidua ja jos viitsit, niin ota bisseä kans. Mä otan noita viinejä sitten reilummalla kädellä.
Olisko jotain muuta tarjolla?Kaikki löytyy, ja muutama viisaudenhammas ylimääräistä. Tätä järkee kun on ihan riittämiin päässä, niin voin luopuu muutamasta viisaudenhampaasta. Montako laitetaan tiskiin? Niin ja käypään hintaan tottakai, nyt on niin harvinaisesta tavarasta kyse ettei ilmatteeks sellaista voi antaa.
Kyllä sitä karaoketa pitää olla. Mäkin laulan tässä samalla kun palstailen, niin Cascadaa, Kotiteollisuutta, Irinaa ja vaikka mitä. Mut karaokessa voisi vetää Aikuisen naisen, tai Apulannan Anna mulle piiskaa -kappaleet.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050254:Kai meillä on sitten myös luvassa karaokea? Mä ainakin laulan sit I am sailing! Ja saan kai mä olla risteilyemäntä? =)
"Hyvää iltaa arvoisat matkustajat, laivan kapteeni miehistöineen toivottaa teidät tervetulleiksi M/S Björniin. Arvioitu saapumisaikamme on Tallinnan kautta Maarianhaminaan kello 4.25 sekä Tukholmaan kello 9.40 paikallista aikaa. Miehistömme toivottaa teille oikein viihtyisää merimatkaa. God afton mina damer och herrar, kapten med besättning önskar er välkomna ombord på m/s björn. Vår beräknade ankomsttid till Mariehamn via Tallin är kl 4.25 samt till Stockholm 9.40 lokala tider..."
Se lähtee Helsingistä Eteläsatamasta, kun täytyy pikaisesti päästä sinne tallinnaan täydentämään varastojaMistäs toi M/S Björn lähteekään ? Turku, Helsinki vai joku muu?
Kyllä me jotkut boogie wonderlandit keksitään! no problem!Tallinnan keikka kuulostaa kyllä hyvältä. Ja Midnight show on kaiketi sitten omissa käsissä. Vai lähtisköhän joku palstan tanssijoista mukaan edes esiintymismielessä?