Saanko virtuaalista seuraa jos otan pari siideriä tässä ittekseni. Vai pitäisikö ne sidukat säästää huomiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
[QUOTE="mä";24048908]Mulla on vaan kaljaa :/ mutta meinaan juoda niitä tässä muutaman... mun juhannus alkoi :)[/QUOTE]

Täytyisi sitäkin opetella juomaan. Joskus pystyin juomaan belgialaista olutta kylmänä, mutta nykyään ei mene sekään alas. Ainoa "kalja" mikä menee on se turbolig limen makuinen kalja.
 
Huom harmaana
[QUOTE="aapee";24048964]Ja oli virhe aloittaa tuosta Sommersbystä, sillä tämä kuiva Kopparberry on tosiaan kuivan makusta (siis ylimakeaa ja pahaa, eikä lähelläkään sitä kuivan siiderin makua kun siiderissä pitäisi olla)[/QUOTE]

? Nyt en tajua laisinkaan.

Somersby on olevinaan brittisiideriä, samoin kuin Crowmoor, mutta ovat aidosti aika kamalaa sontaa verrattuna aitoihin. Kopparberg on ihan omaa luokkaansa :LOL:
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24049159:
Ei ole kyllä kovin kaksinen tämä ÅTTÅ DRINKERO. Aika tyyriskin, kun tässä on vain pari desiä tavaraa.
Nyt iski blackout, eli onko se joku oma maku, vai onko se joko valkovenäläinen tai mansikka margareta? :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24049159:
Ei ole kyllä kovin kaksinen tämä ÅTTÅ DRINKERO. Aika tyyriskin, kun tässä on vain pari desiä tavaraa.
Lidlin "ranskalainen" kuiva siideri on kuulemma hyvää.
Semmoset kertoneet, jotka siideriä juo. Itse en osaa sanoa asiasta mitään, mutta jos joisin niin kuivaa. Ei mitään liian kosteita juhannuksia.
 
[QUOTE="aapee";24049172]Nyt iski blackout, eli onko se joku oma maku, vai onko se joko valkovenäläinen tai mansikka margareta? :p[/QUOTE]

mulla on täällä testissä nyt se mansikka margarita, eli punaisessa tölkkerössä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24049159:
Ei ole kyllä kovin kaksinen tämä ÅTTÅ DRINKERO. Aika tyyriskin, kun tässä on vain pari desiä tavaraa.
:X
Kerran maistoin sitä valkovenäläistä ja siihen maistamiseen se jäikin, kun loput kaadoin viemäristä. Ei ollenkaan valkovenäläisen makuista edes, kaameeta kuraa.
 
"aapee"
Haasua. Nyt kun tää Kopparberg on lämmennyt ja sitä on liru jäljellä, niin ei tää olekkaan niin kuraa. Pitäisköhän ottaa toinen, sitä kun on vielä 23 tölkkiä jäljellä. :)
 

Yhteistyössä