Saanko virtuaalista seuraa jos otan pari siideriä tässä ittekseni. Vai pitäisikö ne sidukat säästää huomiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti
Mä vähän arvon, että vieläkö yksi vai ei.
Hittolainen kun piti taas jättää se viimetingan kauppareissu tältä päivältä käymättä ja pakko se on huomenna aamulla lähtee.
Jotenki just niin mun tuuria, kun olis mun vuoro nukkua pitkään aamulla niin täytyyhän se kauppaan herätä.
Mies siis kesälomalla, ja vauvan aamu alkaa klo 5. Vuorotellaan siis aamujen kanssa.
 
Mä vähän arvon, että vieläkö yksi vai ei.
Hittolainen kun piti taas jättää se viimetingan kauppareissu tältä päivältä käymättä ja pakko se on huomenna aamulla lähtee.
Jotenki just niin mun tuuria, kun olis mun vuoro nukkua pitkään aamulla niin täytyyhän se kauppaan herätä.
Mies siis kesälomalla, ja vauvan aamu alkaa klo 5. Vuorotellaan siis aamujen kanssa.
"yksi vielä, sitten lasku" :) Kauppa on 12 asti auki, tähtää siis 11 mennessä sinne. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050002:
Sounds like a plan! Haittaako jos käyn heittämässä lapset Eskilstunaan anopille, niin saan minäkin nää päivähoidot järjestettyä? Sitten tulen STHLMAAN ja sitten meillä on B-B-BIL BILEEET!! Sulla on kyllä hyvä mies kun älysi ottaa nyt lomaa! Ajattelin että voisitko hakea mulle systemistä pullon absolut vodkaliinia tasottavaksi?
Jep, jep. Tässähän osui ajoituksetkin juuri nappiinsa! :D Nyt alkaa varmaan tämä ilta olemaan pulkassa kun kännykkänetti on... kännykkänetti ja huomenna pitäisi jaksaa keksiä lapsille jotain juhannusleikkejä. Mutta mukavaa soutuvenereissua ja toivattavasti säät sallii matkalla!
 
Jep, jep. Tässähän osui ajoituksetkin juuri nappiinsa! :D Nyt alkaa varmaan tämä ilta olemaan pulkassa kun kännykkänetti on... kännykkänetti ja huomenna pitäisi jaksaa keksiä lapsille jotain juhannusleikkejä. Mutta mukavaa soutuvenereissua ja toivattavasti säät sallii matkalla!
Hauskaa midsommaria ja nähdään maanantaina! Siitä se putki lähtee! Muista tuoda juomat ;)
 

Yhteistyössä