Saanko virtuaalista seuraa jos otan pari siideriä tässä ittekseni. Vai pitäisikö ne sidukat säästää huomiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti
Pari lasia valkkaria meni juustojen kaveriksi kun lapsukaisten kanssa katseltiin leffaa ja nyt on jo hiprakka olo... ja piiiitkästä aikaa alkaa tekemään mieli ihan bilettämään. Alkaisikohan vähän napnuora kuopukseen (kohta 7kk) löystymään.

*jää miettimään josko pitäisi lähteä siskon kanssa muutaman viikon päästä tutustumaan sikäläiseen yöelämään kun olisi mukavasti lastenvahtejakin tarjolla*
 
låter bra... :D
Ok mä lähden tästä valumaan soutuveneellä sinne päin niin nähdään about maanantaina kun olen saanut köytettyä veneeni silja serenadin perään ja tullut sen vanavedessä. Värtanista sitten käppäilen keskustaan, aloitellaan siinä jossain vaikka kungliga trädgårdenissa. Voitko hankkia juomat, mulla saattaa mennä kaikki omat matkan aikana?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24049922:
Ok mä lähden tästä valumaan soutuveneellä sinne päin niin nähdään about maanantaina kun olen saanut köytettyä veneeni silja serenadin perään ja tullut sen vanavedessä. Värtanista sitten käppäilen keskustaan, aloitellaan siinä jossain vaikka kungliga trädgårdenissa. Voitko hankkia juomat, mulla saattaa mennä kaikki omat matkan aikana?
Passaapi hyvin! Ukolla juuri sopivasti loppuu yö-työputki maanantai aamuna ja alkaa siihen perään kesälomakin, eli lastenvahti löytyy seuraavaksi kuukaudeksi... Tänään juuri kävin systeemissä mutta satsikierrokselle sitten maanantaina!=)
 
Passaapi hyvin! Ukolla juuri sopivasti loppuu yö-työputki maanantai aamuna ja alkaa siihen perään kesälomakin, eli lastenvahti löytyy seuraavaksi kuukaudeksi... Tänään juuri kävin systeemissä mutta satsikierrokselle sitten maanantaina!=)
Sounds like a plan! Haittaako jos käyn heittämässä lapset Eskilstunaan anopille, niin saan minäkin nää päivähoidot järjestettyä? Sitten tulen STHLMAAN ja sitten meillä on B-B-BIL BILEEET!! Sulla on kyllä hyvä mies kun älysi ottaa nyt lomaa! Ajattelin että voisitko hakea mulle systemistä pullon absolut vodkaliinia tasottavaksi?
 

Yhteistyössä