Saanko virtuaalista seuraa jos otan pari siideriä tässä ittekseni. Vai pitäisikö ne sidukat säästää huomiseksi?

• Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti
Apua, no jos mä tuon loput mun Kopparberg laatikosta, eli 22 sidukkaa. Riittääks se vai täytyykö tehdä pikainen Viron reissu? :D
Toisaalta vois kyllä lähtee sillä veneellä ENSIN tallinnaan, täyttää juomavarastot ja sitten lähteä siitä suoraan tukholmaan. Miltäs kuulostaa? Pysähdytään sitten matkalla maarianhaminassa 10 minuuttia, niin voidaan tehdä verovapaita ostoksiakin pitkin matkaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050191:
Toisaalta vois kyllä lähtee sillä veneellä ENSIN tallinnaan, täyttää juomavarastot ja sitten lähteä siitä suoraan tukholmaan. Miltäs kuulostaa? Pysähdytään sitten matkalla maarianhaminassa 10 minuuttia, niin voidaan tehdä verovapaita ostoksiakin pitkin matkaa!
Tyvä toimintasuunnitelma. Tosin siinä kestää pidempään että päästään ruåttin maalle... Mutta matka on jo määränpää :)

[QUOTE="eki";24050219]juopot ämmät koolla. Montako hammasta teilä on?[/QUOTE]

Kaikki löytyy, ja muutama viisaudenhammas ylimääräistä. Tätä järkee kun on ihan riittämiin päässä, niin voin luopuu muutamasta viisaudenhampaasta. Montako laitetaan tiskiin? Niin ja käypään hintaan tottakai, nyt on niin harvinaisesta tavarasta kyse ettei ilmatteeks sellaista voi antaa.

Kai meillä on sitten myös luvassa karaokea? Mä ainakin laulan sit I am sailing! Ja saan kai mä olla risteilyemäntä? =)

"Hyvää iltaa arvoisat matkustajat, laivan kapteeni miehistöineen toivottaa teidät tervetulleiksi M/S Björniin. Arvioitu saapumisaikamme on Tallinnan kautta Maarianhaminaan kello 4.25 sekä Tukholmaan kello 9.40 paikallista aikaa. Miehistömme toivottaa teille oikein viihtyisää merimatkaa. God afton mina damer och herrar, kapten med besättning önskar er välkomna ombord på m/s björn. Vår beräknade ankomsttid till Mariehamn via Tallin är kl 4.25 samt till Stockholm 9.40 lokala tider..."

[QUOTE="eki";24050252]Olisko jotain muuta tarjolla?[/QUOTE]

Ei sulle mitään muuta myydä kun ei sulle mun viisaudenkaan hedelmät kelvaneet. Ja itse kysyit hampaiden perään ja sitten et haluakkaan niitä. Taidat olla niitä aasiasiakkaita. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050254:
Kai meillä on sitten myös luvassa karaokea? Mä ainakin laulan sit I am sailing! Ja saan kai mä olla risteilyemäntä? =)

"Hyvää iltaa arvoisat matkustajat, laivan kapteeni miehistöineen toivottaa teidät tervetulleiksi M/S Björniin. Arvioitu saapumisaikamme on Tallinnan kautta Maarianhaminaan kello 4.25 sekä Tukholmaan kello 9.40 paikallista aikaa. Miehistömme toivottaa teille oikein viihtyisää merimatkaa. God afton mina damer och herrar, kapten med besättning önskar er välkomna ombord på m/s björn. Vår beräknade ankomsttid till Mariehamn via Tallin är kl 4.25 samt till Stockholm 9.40 lokala tider..."
Kyllä sitä karaoketa pitää olla. Mäkin laulan tässä samalla kun palstailen, niin Cascadaa, Kotiteollisuutta, Irinaa ja vaikka mitä. Mut karaokessa voisi vetää Aikuisen naisen, tai Apulannan Anna mulle piiskaa -kappaleet. :)

Yhteistyössä