Once again: kuvia palstailijoista! Naama näkyvis.

• Viestiketjun aloittaja JIIIIIIHAA
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olitko nyt ihan tosissaan kysymässä ? :D Nätti kuvahan tuo on mutta että ammattilainen, joo ei.. :D
Olin. Mutta en olekaan media-alan ammattilainen, en edes harrastelija. Maallikon silmissä parempi kuva kuin moni ammattilaisen ottama. Pystyt luultavasti antamaan täydellisen listan miksi olen väärässä, mutta nyt onkin kyse mielipiteestä ja minun kauneuskäsityksestäni :)

"..."
No kukaan tuskin sanoisi Jåssoota rumaksi, ainakaan tosissaan. Ja edelleen KUKAAN ei voi tosissaan kuvitella että narikka olisi vm 62, eli siis jo 49 vuotias, muakin vanhempi, eli tuollaisen väitteen esittäminen on silkkaa sanonko mitä ainoana tarkoituksenaan loukata.
Miten niin? Kyllä säkin näytät paljon ikäistäsi vanhemmalta. Jassaan rumaksi sanominen muakin kyllä naurattaa :) Mutta siis mielipiteitä.

[QUOTE="vieras";24041413]Hauska kuinka näissä ketjuissa muka aina löydetään kaikkein seinästä reväistyimmän näköisistä suomursuistakin jotain muka kaunista sanottavaa. "Sulla on hyvä iho", LOL.[/QUOTE]

Ehkä kaikki eivät jaksa aina niitä pahansuopia ajatuksiaan jakaa ja mielummin jakavat sen pienenkin asian joka on hyvä ja kaunis...
Ei sen tarvitse olla iso asia,kun toisen mieltä piristää... :)

• Tykkää
Reactions: as if ja jassåå
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24041784:
Ehkä kaikki eivät jaksa aina niitä pahansuopia ajatuksiaan jakaa ja mielummin jakavat sen pienenkin asian joka on hyvä ja kaunis...
Ei sen tarvitse olla iso asia,kun toisen mieltä piristää... :)
No näin minäkin olen ajatellut, mutta tällä palstalla minulle on sanottu, että totuus (vaikka ikäväkin) menee aina kaiken yläpuolelle. Hassua tosin, että nämä totuudenpalvojat tässä ketjussa kuitenkin ovatkin toista mieltä.

[QUOTE="...";24041754]Miten niin? Kyllä säkin näytät paljon ikäistäsi vanhemmalta. Jassaan rumaksi sanominen muakin kyllä naurattaa :) Mutta siis mielipiteitä.[/QUOTE]

no sitten näytän ikäistäni paljon vanhemmalta, mutta sitä se ei muuta että narikka ei näytä lähellekkään mun ikäiseltä (tarkoitan siis oikeaa ikääni, 47 v, en sitä miten vanhalta näytän)

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24041815:
No näin minäkin olen ajatellut, mutta tällä palstalla minulle on sanottu, että totuus (vaikka ikäväkin) menee aina kaiken yläpuolelle. Hassua tosin, että nämä totuudenpalvojat tässä ketjussa kuitenkin ovatkin toista mieltä.
Mulle ihan sama mitä palstalla ajatellaan :D
Mä saatan joskus ajatella joitain pinnallisia ilkeitä ajatuksia pääni sisällä,mutta eipä ole tarvetta pahoittaa kenenkään mieltä turhan takia...
Kukaan ei voi sille mitään minkälaisen nenän,korvat tms on synnyin lahjana saanut. ( ja turha alkaa paasaamaan mistään kauneusleikkauksista!! )

Jopa tälle TYHJÄPÄÄLLE joka ei osaa,kuin laittaa huulia tötterölle ( vai miten se olikaan ) on kotona jonkinlaiset tavat kotona opetettu :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24041847:
Mulle ihan sama mitä palstalla ajatellaan :D
Mä saatan joskus ajatella joitain pinnallisia ilkeitä ajatuksia pääni sisällä,mutta eipä ole tarvetta pahoittaa kenenkään mieltä turhan takia...
Kukaan ei voi sille mitään minkälaisen nenän,korvat tms on synnyin lahjana saanut.

Jopa tälle TYHJÄPÄÄLLE on kotona jonkinlaiset tavat kotona opetettu :)
Niin sanoit taikasanan: tavat. Kuitenkin joidenkin mielestä totuus menee hyvien tapojenkin edelle, eikä hyvien tapojen vuoksi tarvitse kenellekään sanoa mitään kilttiä.

Tämän siis olen oppinut muutamalta vakkaripalstailijalta. Itse olen kuitenkin niiden hyvien tapojen kannalla.

• Tykkää
Reactions: jassåå
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24041869:
Niin sanoit taikasanan: tavat. Kuitenkin joidenkin mielestä totuus menee hyvien tapojenkin edelle, eikä hyvien tapojen vuoksi tarvitse kenellekään sanoa mitään kilttiä.

Tämän siis olen oppinut muutamalta vakkaripalstailijalta. Itse olen kuitenkin niiden hyvien tapojen kannalla.
Joo ei hyvien tapojen takia tarvitse sanoa kellekkään mitään nättiä.. ( en pidä mielistelystä..sanotaan jos on oikeasti jotain sanottavaa )
,mutta voi JÄTTÄÄ SANOMATTA ne pahat asiat :)

Ja täällä palstalla monesta asiasta on niin mustavalkoinen ajattelutapa ja sitä kultaista keskitietä on monen hanka löytää...

• Tykkää
Reactions: säpäle
Hahah
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24041767:
Jaa millä tavalla, ihan tavallinen olen, en mikään rumakaan, mutta esim tosta kuvauksesta tuli kyllä sellanen olo, että olen ilm. ruma. Mutta tyyli millä asioista sanoo- kannattaa miettiä. Miten sanoisit ihmiselle joka kävelee vastaan kadulla.
No ihan samalla tavalla sanoisin jos olisi sanottavaa. Mutta ei se mun vika ole jos sä et ole mun mielestä sieltä palstan kauneimmasta päästä.

-.-
Joillakin on tarve aina olla ilkeä, sen näkee täällä palstalla hyvin. Ja sellaisilla ihmisillä on itsellään varmasti paha olla ja he pönkittävät itseään etsimällä vikoja muista.

Mukavampi on löytää jokaisen kasvoista jotain kaunista, kuin se, että etsisi aina jotain moittimista.

• Tykkää
Reactions: säpäle ja röppö
[QUOTE="huhhuh";24034477]:O

Ei jumalavita. Ja mä oon sua vielä vuoden vanhempi.

Anteeks, mutta sä näytät oikeesti yli 40-vuotiaalta. Pitäisköhän sun vaihtaa tyyliä...??[/QUOTE]

Mie sanon sen verran tähän että ei se kuva kerro koko totuutta. Kyllä narikka on kaukana nelikymppisestä, tiiän sen hyvin ;)

Mut mitäs mieltä minusta? Ikinuori eikös vaan? 31v olen, olen tuossa just kotikulmilla hengailemassa....

Joillakin on tarve aina olla ilkeä, sen näkee täällä palstalla hyvin. Ja sellaisilla ihmisillä on itsellään varmasti paha olla ja he pönkittävät itseään etsimällä vikoja muista.

Mukavampi on löytää jokaisen kasvoista jotain kaunista, kuin se, että etsisi aina jotain moittimista.

Näin on!!

Monen vuoden haukkumisen ja lyttäämisen jälkeen en voi edes sanoin kuvailla,kuinka hyvältä tuntui joskus kuulla jokin kaunis asia itsestäni.. ( niin itsekkäältä,kuin kuulostaakin )
Kyllä vaikka lausahdus " sulla on hiukset kivasti" voittaa huorittelun,lehmittelyn,rumaksi läskiksi ym kutsumisen..

Koskaan ei voi tietää mitä kaikkea toinen kestää muutenkin,pitääkö sitä vielä aivan turhilla kommenteilla loukata tahallisesti toista?
Ja kyllä,jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen,mutta joskus vaikeneminen on kultaa ja sitä omaa mielipidettään ei tarvitse tuoda julki..

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24041904:
tuolla laskukaavalla mun pitäis näyttää vissiin joltain 9kymppiseltä :D
juu, mut eihän se mee noin mustavalkoisesti. jotkut näyttää reilusti ikäistään nuoremmalta, joiltakin kysytään henkkareita ostaessa siideriä vielä 30 vuotiaanakin. toisia luullaan 20 vuotiaina jo yli kolmekymppisiks.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24041960:
Monen vuoden haukkumisen ja lyttäämisen jälkeen en voi edes sanoin kuvailla,kuinka hyvältä tuntui joskus kuulla jokin kaunis asia itsestäni.. ( niin itsekkäältä,kuin kuulostaakin )
Kyllä vaikka lausahdus " sulla on hiukset kivasti" voittaa huorittelun,lehmittelyn,rumaksi läskiksi ym kutsumisen..
Viisaita sanoja. Mutta on vaikeaa kuvitella että et saisi kehuja ulkonäöstäsi normaalisti.

Yhteistyössä