[QUOTE="hmm";24029103]Mä tykkään niistä. Syön muutaman kerran vuodessa, yleensä kesällä, grillattuna.
Sitä mä en ymmärrä että pitää jeesustella hirveesti että en määäää vaan syö, syön vaan luomua ja käsittelemätöntä ja oksennan teollisen paskan päälle ja katson sua nenänvartta pitkin kun tunget kurkkuusi tuommoisia.
Jos joku haluaa syödä teollista "paskaa," niin miksi/miten se on sulta pois? Riittääpähän kaupassa sulle enempi nitä marinoimattomia. Antaa ihmisten syödä mitä haluaa.
(Ja huomautuksena, kyllä mä itsekin osaan tehdä ruokaa ihan alusta asti ja ilman eineksiä. Nuo grillitassut vaan on jäänne lapsuudesta, jotenkin nostalgista pureskella niitä kesäiltana ulkona.)[/QUOTE]
Joo en minäkään aina ymmärrä tiettyjä sanavalintoja, mutta ruoka herättää voimakkaita tunteita. Ei se kuitenkaan ole mitään jeesustelua.
Se pointti kuitenkin arvostelussa on, että jos sitä ei tee, anna kritiikkiä ja palautetta ja VAADI laatyua, ei sitä tule saamaan. Minä siis äänestän jaloillani ja ostokäyttäytymiselläni ja alintarvikevalinnoillani, melko tarkasti vieläpä. Ja hei, se on jo alkanut tuottaa tulosta.