Ihan normaalin kokoiselta tuo pakastin kyllä näyttää, padassa haudutetaan ja paistin nimellä täällä päin kyllä menee. En tiiä sitte mut näin täällä!Hirven paisti painaa helposti 20kg ja sulla on niitä muutama pakkasessa? On sulla iso pakastin.
Ihan normaalin kokoiselta tuo pakastin kyllä näyttää, padassa haudutetaan ja paistin nimellä täällä päin kyllä menee. En tiiä sitte mut näin täällä!Hirven paisti painaa helposti 20kg ja sulla on niitä muutama pakkasessa? On sulla iso pakastin.
Eli sulla on paistin paloja?Ihan normaalin kokoiselta tuo pakastin kyllä näyttää, padassa haudutetaan ja paistin nimellä täällä päin kyllä menee. En tiiä sitte mut näin täällä!
No minnen sitä tiiä ku mies ne aina palottelee hirvet tuolla porukkansa kanssa. Minä vaan kirjoitan nimen ja vuosiluvun päälle.Eli sulla on paistin paloja?
Entä maksa? Kieli? Miksi vain file? Mitä niille muille osille kertakaikkiaan pitäisi tehdä jos ei suomalaisten ruokapöytiin kuulu?Tämä ei ole muuten edes mielipidekysymys, mutta rasvaisessa osassa lihaa on kovaa rasvaa, mikä nostaa kolesterolia ja sitä kautta voi aiheuttaa ihmisille sairauksia.
Tässä otin näkökulman siihen, miksi koko elukka ei pakosti ole terveyden kannalta hyväksi. Tai sanotaanko niin, että se että syö tosiaan sen koko elukan voi olla terveellisempää, kuin se että keskittyy niihin ravintoarvoiltaan heikompiin osiin.Entä maksa? Kieli? Miksi vain file? Mitä niille muille osille kertakaikkiaan pitäisi tehdä jos ei suomalaisten ruokapöytiin kuulu?
Olen itse kai vain sitten niin outo, että minusta liha on lihaa, en tunnista valmistettua file-lihaa muusta kuin hintalapusta Mutta mielelläni kokeilen kaikkea uutta, häränhäntä ja kieli on kyllä ollut maukkaita, ja maksa on älyttömän hyvää.
Mutta kun se ei ole sitä filettä, niin en tiedä miten myrkyllistä se sitten on =/
Meillä käytetään enimmäkseen esimerkiksi possusta muita osia kuin filettä, ovat paljon maukkaampia. Etuselkää, lapaa, kylkeä...Entä maksa? Kieli? Miksi vain file? Mitä niille muille osille kertakaikkiaan pitäisi tehdä jos ei suomalaisten ruokapöytiin kuulu?
Olen itse kai vain sitten niin outo, että minusta liha on lihaa, en tunnista valmistettua file-lihaa muusta kuin hintalapusta Mutta mielelläni kokeilen kaikkea uutta, häränhäntä ja kieli on kyllä ollut maukkaita, ja maksa on älyttömän hyvää.
Mutta kun se ei ole sitä filettä, niin en tiedä miten myrkyllistä se sitten on =/
Miksi juuri ne maut on huonoja jotka sinun mielestä on huonoja?Alkuperäinen kirjoittaja yök;24036354:huono maku ja sen huonon maun opettaminen myös lapselle