"Olivia"
Ja ehdottaisin myös noita itse tehtyjä hamppareita tai hotdogeja bratwursteilla. Sinne sekaan kukin sais täyttää mieleisiään vihanneksia ja lisukkeita. Lapsetkin tykkää.
Miksi ihmeessä lapsille ei voisi tarjota oikeaa ruokaa, samaa, kuin ihmisille?Torstai ilta: itse leivottuja sämpylöitä, kinkkuu, juustoo, kurkkua, tomaattia, paprikaa yms mehuu, kaakota, teetä ja tarviix sitä illalla nyt olla jotain makeeta??
Perjantaina:
Päivä: Kinkkupiirakkaa tai joku ruokaisa kanapastasalaatti ja patonkia ja mansikkakakkua
ilta : Makkaraa, perunasalaattia, uusia perunoita, silliä, vihersalaattia, jotain kasviksia grilliin
Lauantaina :
Päivä: Uusia perunoita, lohta, kunnon pihvii, silliä, fetasalaattia, grillattuja kasviksia,
perunasalaattia, patonkia
Ilta: Makkaraa, fetasalaattia, karjalanpiirakoita (tulee ihania kun laittaa grilliin)
ja niille lapsille voi vaikka laittaa sinne grilliin lihapullia ja nakkeja.
Tätä mä olen ihmetellyt ennenkin kun ihmiset luettelee ruokiaan.. Me justiinsa tehtiin tutun kanssa viikonlopun ruokalistaa ja ihan samoilla ruuilla mä meinasin meidän vuoden ikäisen ruokkia..Miksi ihmeessä lapsille ei voisi tarjota oikeaa ruokaa, samaa, kuin ihmisille?
peesaan myös minäkin. Kokolihan ja salaatin ääreltä nuo meidän apinat löytää, nakit saa jäädä toisilleTätä mä olen ihmetellyt ennenkin kun ihmiset luettelee ruokiaan.. Me justiinsa tehtiin tutun kanssa viikonlopun ruokalistaa ja ihan samoilla ruuilla mä meinasin meidän vuoden ikäisen ruokkia..
Tätä mä olen ihmetellyt ennenkin kun ihmiset luettelee ruokiaan.. Me justiinsa tehtiin tutun kanssa viikonlopun ruokalistaa ja ihan samoilla ruuilla mä meinasin meidän vuoden ikäisen ruokkia..
Aivan!Miksi ihmeessä lapsille ei voisi tarjota oikeaa ruokaa, samaa, kuin ihmisille?
Mutta mikä sitten on takuuvarmaa lasten ruokaa? Meillä se on mediumiksi ulkona grillattu naudan sisäfile, oliiveja, sini- ja valkohomejuustoja ja valkosipuliperunoita.Tottakai meillä lapset saa syödä samaa kuin aikuiset, mutta jos tulee lapsivieraita on mielestäni kohteliasta varata jotain takuuvarmaa kamaa. Lisäksi juhannus on lastenkin juhla, silloin varaan ipanoille myös heidän herkkujaan, oli se sitten niitä lihapullia tai fetajuustopiirakoita.
Lisäki 1-v on helpompi tapaus kuin esim 6-v, joka on jo tarhassa ikätovereiltaan kuullut, että sipuli ja sienet on myrkkyä.. arkena jaksaa taistella niitä maistamaan kaikkea, mutta juhlapäivinä ne saa just sitä mitä haluavat.. siis meillä, jokainen tavallaan.
No meillä on niitä lihapulliakin.. Mut siis joo, ymmärrän kyllä mitä tarkoitat...Tottakai meillä lapset saa syödä samaa kuin aikuiset, mutta jos tulee lapsivieraita on mielestäni kohteliasta varata jotain takuuvarmaa kamaa. Lisäksi juhannus on lastenkin juhla, silloin varaan ipanoille myös heidän herkkujaan, oli se sitten niitä lihapullia tai fetajuustopiirakoita.
Lisäki 1-v on helpompi tapaus kuin esim 6-v, joka on jo tarhassa ikätovereiltaan kuullut, että sipuli ja sienet on myrkkyä.. arkena jaksaa taistella niitä maistamaan kaikkea, mutta juhlapäivinä ne saa just sitä mitä haluavat.. siis meillä, jokainen tavallaan.
Jokaisella omansa, mutta varmasti lasten suosituimmat ruoat yleisesti ottaen on ne iänikuiset makaronilaatikot, nakit, lihapullat, jauhelihakastikkeet.Mutta mikä sitten on takuuvarmaa lasten ruokaa? Meillä se on mediumiksi ulkona grillattu naudan sisäfile, oliiveja, sini- ja valkohomejuustoja ja valkosipuliperunoita.
Onko siun lapset miun lapsia :OMutta mikä sitten on takuuvarmaa lasten ruokaa? Meillä se on mediumiksi ulkona grillattu naudan sisäfile, oliiveja, sini- ja valkohomejuustoja ja valkosipuliperunoita.
Nimen omaan, yleisesti ottaen ja siksi, että aikuiset niin olettavat. Mutta siinä olen samaa mieltä, että on kohteliasta varata vähän jokaisen suosikkeja, kunhan tietää, mitä ne ovat.Jokaisella omansa, mutta varmasti lasten suosituimmat ruoat yleisesti ottaen on ne iänikuiset makaronilaatikot, nakit, lihapullat, jauhelihakastikkeet.
Osaat olla aika ärsyttävä. Meillä syödään kaikki ajat aikuisten ruokia, matkustamme ulkomailla ja syömme ravintoloissa. Mutta kun joku päivä eteen kipataan nakkeja tai muuta perussettiä, on vekarat ihan intona. Ok, ehkä he ovat syvimmällä sisässään moukkamaisia, olkoon niin, mutta sinä et voi tosissasi väittää, että lapset eivät rakasta homejuustoa vain koska he eivät sitä saa tai priorisoi sisäfilettä, koska heidät on siitä jätetty paitsi.Jos näin on päässyt käymään, tule noutamaan kaikki neljä kotiin. Muuten pidän heidät itse. :saint:
eli tuli näin pienellä otoksella todistettua, että lapset voivat pitää ihmisten ruuasta, jos vain sitä saavat. Kuinka muka muuten voisi oppia?