"vieras"
Eli esim. lääkäreillä ei saisi olla lapsia, koska heillä on päivystysputkia joiden takia ovat paljon pois? En ole missään kohdalla sanonut etten viettäsii omaa lomaani lasten kanssa silloin kun se on. Mutta jos on kyse näistä yksittäisistä vapaapäivistä mitä mulla kertyy esim ylitöistä, niin kumpiko sitä nyt on sen yön sitten töissä valvonut, minä vai lapseni?Etkö sä HALUA olla omien lastesi kanssa? Etkö sinä HALUA viettää lomaasi omien lastesi kanssa????
Suorastaan oksettavaa. Sori. Oksettavaa. Miksi teit lapsia?
Meillä lapset on aina pois päiväkodista, jos vanhemmilla (yhdessä tai erikseen) on lomaa.
Onko lapselle parempi jäädä päiväksi kotiin leikkimään äidin kanssa joka nuokkuu sohvalla univelkaa pois?
Minä koen että koska itselläni on epäsäännöllinen työ (+ niitä puhelinpalavereja rapakon taakse) on erittäin hyvä että miehelläni on säännöllinen työaika ja samoin lapsilla säännöllinen rytmi. Ovat hoidossa miehen työaikojen mukaan 8-16 arkipäivisin.
Välillä pidän kyllä ylimääräisiä vapaapäiviä mutta koska lapset eivät elä samassa rytmissä kuin minä en koe että heidän pitäisi olla samanlaisessa rytmissä pois päivähoidosta.
Hyvä että oma elämäsi on niin mallikelpoista että voit pitää toisen elämää oksettavana.