Oisko tuoreita kuvia? :)

• Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
IhaNainen
Yksi meidän koirien pennuista kävi kylässä.

Pieni sala-lakaisija kaatoi harjan. :D

Poika ja koira

Marenkiruusuja

Mun miehen näkemys marenkiruusuista. :D

Minä ja poika keinumassa

Ja sit meillä kävi hoitokoira, kuka arvaa mikä näistä. :D

IhaNainen harmaana
[QUOTE="Diu";23903567]Oi miten ihana tuo keskimmäinen!! Minkä rotuinen hän on? Hieman samanoloinen kuin meidän sekarotupiski :D[/QUOTE]

Molemmat pikkuruiset on venäjäntoyita, toinen vaan on lyhytkarvainen ja toinen pitkäkarvainen. Iso jötkäle on beauceron.

Mieheni ei ole suomalainen. Olemme molemmat tummahiuksisia, joten ei tullut pojastakaan pellavapäätä :) Mapu (koira) on meidän vaalein perheenjäsen. Niin ja siis heh, kuvissa on sama poika. Yksi napero meillä vain! ;) (hiukset näyttää toisessa salamavalon vuoksi tummemmilta ja toisessa ylivalaistuksen takia vaaleammilta)
Tässä puhut vain yhdestä pojasta?

Ihmettelen suuresti.:confused:

Suzyanne
Onko pakko laittaa? Kylläpä haisee.
Jos tämä tarkoittaa sanontaa "oma kehu haisee", niin sinulla on kyllä melko omituinen tapa ajatella. Nimittäin silloinhan kaikki kuvat joissa joku ihminen harjoittaa lempiharrastustaan, ovat kehumista. Eli jos taiteilijalla/tanssijalla/uimarilla/golfarilla/ratsastajalla yms. on kuvia itsestään harrastuksensa parissa, tämä on omakehua? Millä perusteella?

Minä olen täällä ihan avoimesti kertonut etten ole mikään "nimekäs" laulaja, vaan vain harrastelija. Laulan, sanoitan ja joskus myös sävellän, ja ihan vain harrastusmielessä, en edes juurikaan keikkaile, ehkä npari kertaa vuodessa. En siis tuolla asialla ole kehuja kalastellut, ja kuvillakaan en sitä hae, kunhan vain laitoin tuoreen kuvan itsestäni lempiharrastukseni parissa. Olen pahoillani jos olet saanut väärän käsityksen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä