Kyllä on kauniit lapset. Onko toinen vanhemmista ulkolainen? Eivät näytä ihan supisuomalaisilta
Tottakai!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23897906:Siedätkö yyveen?
Tuosta en tiedä, mutta terveydenhoitaja eilen kotikäynnillä sanoi, että moni sektiolla syntynyt on virkeämmän näköinen, kuin alateitse syntynyt, koska ei ole joutunut ns. kokemaan kovia synnytyksessä. Vaikuttaisikohan sekin tuohon. Mun mielestä kaikki mun muksut (sektiolla syntyneet, ahdas lantio) ovat näyttäneet suht siloisilta synnyttyään. Ei ehkä ekana päivänä, mutta viimeistään tuossa kolmen päivän iässä.Oi kun kaunis vauva!!! Monikaan vastasyntynyt ei ole noin selväpiirteinen ja sievä!
Mikäs oli oma kuvasi?Turkilmas, todella "luonnollisen" näköisiä ilmeitä. Ei yhtään vaikeita/tekaistuja ilmeitä. Tosi luonnolllinen ilme. Or not!!! Näytät todella tuskallisen vaikealta.
No mä voin vannoa ja vakuuttaa että ilmeitä ei ole lainkaan tekaistu, ihan itseltäni näytän. Olen siis varmaan aina tosi vaikean näköinen . Sen sijaan asennot on kyllä luonnottomia koska koitin saada hiukset mahdollisimman paljon näkyviin, peittää rikkinäisen yöpaidan ja pelata vielä huonon valaistusen kanssa.Turkilmas, todella "luonnollisen" näköisiä ilmeitä. Ei yhtään vaikeita/tekaistuja ilmeitä. Tosi luonnolllinen ilme. Or not!!! Näytät todella tuskallisen vaikealta.
Onko nuo kaikki kisut ja koirat omiasi?
Juu, sua vois katsoa vaikka kuin kauan!!! Ja olen heteronainen...Uskomaton ilmestys. Ootko mallin uraa ajatellut ?Kiitos :snotty:
Päivällä, tais tosiaan olla siinä Yliopistonkadulla=) Aivan, oliko muuten päivä vai yö? Itseasiassa, taidan muistaa jotain, oliks se Tullintorin läheisyydessä, jossain siin ympäristössä? Yövyttiin Holiday Innissä ja siin ympäristös pyörittiin aika paljon