Oisko tuoreita kuvia? :)

• Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
"tiina"
[QUOTE="tiina";23898003]Kyllä on kauniit lapset. Onko toinen vanhemmista ulkolainen? Eivät näytä ihan supisuomalaisilta
lapsilta.[/QUOTE]

taitaakin olla vaan yks poika, erehdyin kun toisessa kuvassa oli niin paljon tummemman näköinen tukka lapsella, että olis 2 eri poikaa kuvissa.

Oi kun kaunis vauva!!! Monikaan vastasyntynyt ei ole noin selväpiirteinen ja sievä!
Tuosta en tiedä, mutta terveydenhoitaja eilen kotikäynnillä sanoi, että moni sektiolla syntynyt on virkeämmän näköinen, kuin alateitse syntynyt, koska ei ole joutunut ns. kokemaan kovia synnytyksessä. Vaikuttaisikohan sekin tuohon. Mun mielestä kaikki mun muksut (sektiolla syntyneet, ahdas lantio) ovat näyttäneet suht siloisilta synnyttyään. Ei ehkä ekana päivänä, mutta viimeistään tuossa kolmen päivän iässä. :)

[QUOTE="tiina";23898003]Kyllä on kauniit lapset. Onko toinen vanhemmista ulkolainen? Eivät näytä ihan supisuomalaisilta
lapsilta.[/QUOTE]

Mieheni ei ole suomalainen. Olemme molemmat tummahiuksisia, joten ei tullut pojastakaan pellavapäätä :) Mapu (koira) on meidän vaalein perheenjäsen. Niin ja siis heh, kuvissa on sama poika. Yksi napero meillä vain! ;) (hiukset näyttää toisessa salamavalon vuoksi tummemmilta ja toisessa ylivalaistuksen takia vaaleammilta)

Viimeksi muokattu:
Turkilmas harmaana
Turkilmas, todella "luonnollisen" näköisiä ilmeitä. Ei yhtään vaikeita/tekaistuja ilmeitä. Tosi luonnolllinen ilme. Or not!!! Näytät todella tuskallisen vaikealta.
No mä voin vannoa ja vakuuttaa että ilmeitä ei ole lainkaan tekaistu, ihan itseltäni näytän. Olen siis varmaan aina tosi vaikean näköinen :D. Sen sijaan asennot on kyllä luonnottomia koska koitin saada hiukset mahdollisimman paljon näkyviin, peittää rikkinäisen yöpaidan ja pelata vielä huonon valaistusen kanssa.

[QUOTE="Tiina";23901262]Juu, sua vois katsoa vaikka kuin kauan!!! Ja olen heteronainen...Uskomaton ilmestys. Ootko mallin uraa ajatellut :)?[/QUOTE]

Mallinhommia? :D Jaa-a, ehkä jos olisin parisen kymmentä kiloa pienempi :LOL:

Yhteistyössä