Se olitkin sinä, jonka näin yhtenä päivänä kaupungilla. Katsoin ohimennen, että tuon kasvot näyttivät tutuilta mutten tiennyt mistä. No, ilmeisesti siis palstalta
Se olitkin sinä, jonka näin yhtenä päivänä kaupungilla. Katsoin ohimennen, että tuon kasvot näyttivät tutuilta mutten tiennyt mistä. No, ilmeisesti siis palstalta
Hätkähdin. Nuo silmät olen nähnyt joskus ennenkin. Jossain vanhassa valokuvassa. Siis jossain sukuni vanhassa valokuvassa.
Aijaa, oivoi Oonkohan ollut kovinkin kaameena liikkeellä... ApuvaAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23897643:Se olitkin sinä, jonka näin yhtenä päivänä kaupungilla. Katsoin ohimennen, että tuon kasvot näyttivät tutuilta mutten tiennyt mistä. No, ilmeisesti siis palstalta
Ihana kuva teistä tossa yläpuolella <3. Ja kyllä muuten huomaa sun kasvoista että painoa on lähtenyt! Tsemppiä vaan jatkossakin, sulle ja mulleNii, mä oon tainnut nähdä susta kuvan viimeks viime kesänä Jos oot sit sen jälkee pudotellu? En oo paljoa seurannu Mul sama, 18kg kadonnut mut about toinen samanmoinen jäljellä
Et Sulla oli mustat vaatteet ja olit jonkun miehen seurassa. Varmaankin tuon miehesi En sen tarkemmin siinä syynännyt :xmas:Aijaa, oivoi Oonkohan ollut kovinkin kaameena liikkeellä... Apuva
Juu, kyl me viel onnistutaan joskus Ja vaik ei onnistuiskaan niin ei oo niin tarkkaa =)Ihana kuva teistä tossa yläpuolella <3. Ja kyllä muuten huomaa sun kasvoista että painoa on lähtenyt! Tsemppiä vaan jatkossakin, sulle ja mulle
No hyvä ettet ;DAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23897662:Et Sulla oli mustat vaatteet ja olit jonkun miehen seurassa. Varmaankin tuon miehesi En sen tarkemmin siinä syynännyt :xmas:
Oho, karmivaa Tai ei karmivaa, jännää =)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23897647:Hätkähdin. Nuo silmät olen nähnyt joskus ennenkin. Jossain vanhassa valokuvassa. Siis jossain sukuni vanhassa valokuvassa.
Nyt kyllä rupesin miettimään, että oliko ne mustat vaatteet mulla eikä sulla Mutta kuitenkinNo hyvä ettet ;D
Kunhan systeri palaa reissusta, pitääkin pyytää sitä kaivamaan esiin sukututkimusmapit.Oho, karmivaa Tai ei karmivaa, jännää =)
kohta mietit, et näitkö mua sittenkäänAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23897687:Nyt kyllä rupesin miettimään, että oliko ne mustat vaatteet mulla eikä sulla Mutta kuitenkin
Kiitos. On ihana tyttö. Rauhallinen ja suloinen. Ja kiitos muillekin, jotka nätisti kommentoineet.voi mikä ihanuus <3 <3. Onnea pikkuisesta
Sukututkimus on jännää, joku on nähnyt vaivaa ja selvitellyt meidänkin sukujuuria todella pitkälle. Mielenkiintoista lukea "mistä on tullut"Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23897689:Kunhan systeri palaa reissusta, pitääkin pyytää sitä kaivamaan esiin sukututkimusmapit.
Näin näin Mutten kyllä muista oliko se viime viikolla vai kolme viikkoa sitten.kohta mietit, et näitkö mua sittenkään
Systeri on tehnyt meistä 1500-luvun alkupuolille asti. Mulle suurin osa koko nykyistä elämääni perustuu nimenomaan juuriini. Niihin juuriin satojen vuosien takaa.Sukututkimus on jännää, joku on nähnyt vaivaa ja selvitellyt meidänkin sukujuuria todella pitkälle. Mielenkiintoista lukea "mistä on tullut"
Saanko puuttua? Onko noista netissä olevissa sukututkimuksista mitään virkaa?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23897741:Systeri on tehnyt meistä 1500-luvun alkupuolille asti. Mulle suurin osa koko nykyistä elämääni perustuu nimenomaan juuriini. Niihin juuriin satojen vuosien takaa.
Oi kun kaunis vauva!!! Monikaan vastasyntynyt ei ole noin selväpiirteinen ja sievä!
Saat puuttua En osaa sanoa. Systeri aloitti sukututkimuksen tekemisen jo 1986 ja teki sitä perinteiseen tapaan manuaalisesti ja ympäri Suomea seurakunnasta toiseen kiertäen ja kirkonkirjoja selaten. Mutta voin kysyä systeriltä, tietääkö se noista nettijutuista mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23897761:Saanko puuttua? Onko noista netissä olevissa sukututkimuksista mitään virkaa?
Siedätkö yyveen?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23897877:Saat puuttua En osaa sanoa. Systeri aloitti sukututkimuksen tekemisen jo 1986 ja teki sitä perinteiseen tapaan manuaalisesti ja ympäri Suomea seurakunnasta toiseen kiertäen ja kirkonkirjoja selaten. Mutta voin kysyä systeriltä, tietääkö se noista nettijutuista mitään.
Meillä on kans selvitelty 1562-luvulle, olen huomannut juuristani lukiessa yhteyksiä itseeni. Ruotsinkieli on mulle jostain syystä se ns. omin kieli vaik en osaa sitä nykyään oikeastaan sanaakaan Ja se johtuu juuristani. Aina tulee yhtä lämmin tunne kun sitä kuulee... Pitäis verestää taitojaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23897741:Systeri on tehnyt meistä 1500-luvun alkupuolille asti. Mulle suurin osa koko nykyistä elämääni perustuu nimenomaan juuriini. Niihin juuriin satojen vuosien takaa.
=) Aivan, oliko muuten päivä vai yö? Itseasiassa, taidan muistaa jotain, oliks se Tullintorin läheisyydessä, jossain siin ympäristössä? Yövyttiin Holiday Innissä ja siin ympäristös pyörittiin aika paljonAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23897731:Näin näin Mutten kyllä muista oliko se viime viikolla vai kolme viikkoa sitten.