IhaNainen
Kalju on edelleenkin pilalla
Oi miten ihana tuo keskimmäinen!! Minkä rotuinen hän on? Hieman samanoloinen kuin meidän sekarotupiski
Onko pakko laittaa? Kylläpä haisee.
Sit mä muistan sut ehkäpä, pistin merkille jonkun joka pisti merkille mut!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23901895:Päivällä, tais tosiaan olla siinä Yliopistonkadulla
Miten lutuinen :heart:
Miksi tässä puhut pojista?Meidän ihanat pojat :heart:
Tässä puhut vain yhdestä pojasta?Mieheni ei ole suomalainen. Olemme molemmat tummahiuksisia, joten ei tullut pojastakaan pellavapäätä Mapu (koira) on meidän vaalein perheenjäsen. Niin ja siis heh, kuvissa on sama poika. Yksi napero meillä vain! (hiukset näyttää toisessa salamavalon vuoksi tummemmilta ja toisessa ylivalaistuksen takia vaaleammilta)
Mies on ottanut.Kuvanko?Käsi sulla on ainakin ojossa niin et kuvaa taidat ihan itte ottaaAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;23902571:Aijaa.com - 8137738.jpg
Taitaa olla tuorein kuva, jonka mies on ottanu- meikitön ja mustavalkoinen...
Oisko se koira vaikka urospuolinen? Ihmispoika+koirapoika? Emmää tiä, mutta arvaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja HuutoYössä;23915362:Tässä puhut vain yhdestä pojasta?
Ihmettelen suuresti.
Tämä on paras aika vuodesta, kun on syreenejä. Kauniita kuvia
Ok, olen kuullut samaa parilta muultakin. Mutta kun olen koko aikuisikäni ollut pääsääntöisesti 57-62-kiloinen, niin ei noita lapsesta jääneitä kiloja osannut oikein pitää. Oli kyllä ihan kiva että oli parin vuoden ajan rinnat.Näytät tässä kuvassa paremmalta.
Jos tämä tarkoittaa sanontaa "oma kehu haisee", niin sinulla on kyllä melko omituinen tapa ajatella. Nimittäin silloinhan kaikki kuvat joissa joku ihminen harjoittaa lempiharrastustaan, ovat kehumista. Eli jos taiteilijalla/tanssijalla/uimarilla/golfarilla/ratsastajalla yms. on kuvia itsestään harrastuksensa parissa, tämä on omakehua? Millä perusteella?Onko pakko laittaa? Kylläpä haisee.