Kyllä voisin maksaa vuokran siinätapauksessa, että lapsi oikeasti opiskelee ja elää järkevästi. ja yrittää itsekin pärjätä. Mutta mun ystäväni poika , jolle maksetaan vieläkin asunnot ja autot, ei osaa arvostaa sitä ollenkaan. Hänestä on itsestäänselvää, että äiti ja isä maksaa. Hän on jatkuvasti ongelmissa rahankäytön kanssa, ja äiti pelastaa. kun tulee karjukirje, äiti pelastaa. Häneltä on kahdet koulut jäänyt kesken kun ei ole viitsinytkään käydä loppuun. Paljon menee rahaa alkoholiin ja siitä huolimatta maksetaan pojalle asunto ja auton ylläpito. Hänen ei siis tarvitse ottaa rahallista vastuuta elämänsään ollenkaan. Kaikki pakolliset maksaa joku toinen ja kaikki raha mitä hänelle tulee on tuhlattavaksi. Mielestäni vaikka he kuivka lastaan rakastavat ja hyvää tahtovat, he saavat paljon pahaa aikaiseksi poikansa kanssa. Luulen, että vähemmällä hemmottelulla poika ottaisi vastuuta elämästään. Minulta ainakin loppuisi tukeminen siinävaiheeassa kun tietäisin hänen kuluttavan baariin joka kuukausi satasia. Ei tuo nyt hyvältä näytä pojan tulevaisuuskaan kun todella nuoresta on jo sellaisia ryyppyputkia vetänyt ja elämä on yhtä hauskanpitoa. Hän tosiaan on sellainen lapsi joka on aina pienestä pitäen saanut kaiken ja enemmänkin minkä haluaa pyytää. Mutta todellakin jos oma lapsessani olisi sen verran asennetta , että hän opiskelee kunnolla mä voisin sen opiskeluajan vuokran maksaa tai avustaa jos se on tarpeen. Hänen pitää kuitenkin ymmärtää, että sitten jos rahaa jää niin paljon yli, että se voidaan tuhlata ihan mihin tahansa järjettömyyteen, niin mun tuet loppuu. Silloin ei tarvitse avustusta. Mutta jos oikeasti tekee tiukkaa ja yrittää parhaansa, niin tottakai mä lastani autan.