Ei ole. Heitä huviksesi ennakkotapaus, jossa abortin tehnyt on tuomittu murhasta. Takaan, että tulee aika tuskaista etsimistä.Abortti on murha.
Ei ole. Heitä huviksesi ennakkotapaus, jossa abortin tehnyt on tuomittu murhasta. Takaan, että tulee aika tuskaista etsimistä.Abortti on murha.
Ei ole. Jatketaanko samalla tavalla? "Onpas." "Eipäs."Abortti on murha.
Johtuu juuri siitä, että vauvoja ei riitä adoptoivaksi kun suurin osa niistä surmataan kohtuun.suomessa adoptointi on tehty TODELLA vaikeaksi, ja täällä ei kovin helposti saa edes suomalaisia lapsia adoptoitua, joten ihmettelen mihin ne vauvat/lapset joutuvat, jotka suomessa annetaan adoptoitavaksi.
läheinen ystäväni oli adoptioprosessissa 3-4v. ja ihan turha oli kuvitella suomesta lasta saavan.
:hug:Ei ole. Heitä huviksesi ennakkotapaus, jossa abortin tehnyt on tuomittu murhasta. Takaan, että tulee aika tuskaista etsimistä.
kyllä. ihan rahastusta koko touhu!meillä ainakin olisi adoptio lapsi jos se olisi mahdollista, mutta käytännössä se on mahdotonta koska meitä ei hyväksytä adoptio vanhemmiksi (ei ole tarpeeksi rahaa).
Suomessakin adoptio vanhemmat odottavat vuosia lasta eli ihan liian vaikeaksi tuo adoptoiminen on tehty.
Ai, ei löytynyt. Tuli varmaan yllätyksenä.:hug:
En minä ole mistään oikeustuomioista puhunut kertaakaan tämän keskustelun aikana. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että abortoija murhaa oman lapsensa.Ai, ei löytynyt. Tuli varmaan yllätyksenä.
Ai, siis ne ovat murhia, vaikkeivat ne ole murhia? Murha on edelleen laissa määritelty asia, ei sinun mielipiteestäsi kiinni, ja Suomessa abortti ei ole murha. Ei vaikka kuinka inttäisi.En minä ole mistään oikeustuomioista puhunut kertaakaan tämän keskustelun aikana. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että abortoija murhaa oman lapsensa.
Totta. Kaikissa ihmisissä on myös pahaa ja oman lapsen murhaaminen ilmentää käsittämätönta pahuutta ja julmuutta.En minä ole mistään oikeustuomioista puhunut kertaakaan tämän keskustelun aikana. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että abortoija murhaa oman lapsensa.
jos asia on näin, kumma juttu etten minä ole päivääkään ollut vankilassa vaikka abortin olen tehnytkin! mut jos mä TAPPAISIN lapsia, olisin varmasti ollut.Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että abortoija murhaa oman lapsensa.
Olen pahoillani lapsesi puolesta.jos asia on näin, kumma juttu etten minä ole päivääkään ollut vankilassa vaikka abortin olen tehnytkin! mut jos mä TAPPAISIN lapsia, olisin varmasti ollut.
Täytyy olla melkoinen pässi ellei ymmärrä, että abortissa surmataan syntymätön lapsi. Vaikka tällaisesta murhasta ei ole säädetty rikoslaissa joissakin maissa, kuten Suomessa, se ei poista sitä tosiasiaa, että abortissa tapeteen vakaasti harkiten oma lapsi, joten se on murha.Ai, siis ne ovat murhia, vaikkeivat ne ole murhia? Murha on edelleen laissa määritelty asia, ei sinun mielipiteestäsi kiinni, ja Suomessa abortti ei ole murha. Ei vaikka kuinka inttäisi.
minä en. en olisi ollut valmis alle 18 vuotiaana huolehtimaan lapsesta, hyvä kun itsestäni. ja olen erittäin onnellinen tiedostaessani tuon. sain olla ja mennä kuten itse halusin.Olen pahoillani lapsesi puolesta.
Ei ole, ja se ei ole mielipideasia. Kun aborttia väitetään murhaksi, kyseessä on joko tietämättömyys tai tahallinen valehtelu oman agendan takia. Tässä ketjussa ensimmäiseen on puututtu jo niin monta kertaa, että enää jälkimmäinen näyttää todennäköiseltä.Alkuperäinen kirjoittaja elä elämä;23880950:Täytyy olla melkoinen pässi ellei ymmärrä, että abortissa surmataan syntymätön lapsi. Vaikka tällaisesta murhasta ei ole säädetty rikoslaissa joissakin maissa, kuten Suomessa, se ei poista sitä tosiasiaa, että abortissa tapeteen vakaasti harkiten oma lapsi, joten se on murha.
Myös ehkäisyn käyttö on murha, siinä kieltää lapseltaan jopa hedelmöittymisen. Pidättäytyminen on ainoa oikea tapa. Vai miksi ehkäisy oli niin pitkään pannassa? Koska se on murha.En minä ole mistään oikeustuomioista puhunut kertaakaan tämän keskustelun aikana. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että abortoija murhaa oman lapsensa.
Harvinaisen lapsellinen 18-vuotiaaksi, täytyy sanoa. Yleensä sen ikäinen jo osaa kantaa vastuun tekosistaan. Mutta meitähän on moneksi.minä en. en olisi ollut valmis alle 18 vuotiaana huolehtimaan lapsesta, hyvä kun itsestäni. ja olen erittäin onnellinen tiedostaessani tuon. sain olla ja mennä kuten itse halusin.
Viittaat kai tuohon "alle"-sanaan, josta viis veisasin. Tarkoituksella.ja sä taidat olla harvinaisen tyhmä jos et osaa edes lukea