Niisku74 laittoi, että hänellä on ekana lomapäivänä 12.6. ultra, mutta sitä ihmettelin, että 12.6.han on sunnuntaipäivä? Onko jossain todella sunnuntaisinkin ultria?
Muuten tuskin olisin asiaan kiinnittänyt huomiota, mutta muistelin, että mulla olis ollut ultra 12.6. kunnes aamulla katselin kalenteria, että sehän on sunnuntai, eli mulla ultra on 13.6. Eihän tolla mitään väliä ole
Innulille ja kuu-mamille :hug:
FantaIhanalla tosi hieno asenne! Juuri tuollainen sen pitää ollakin! Tosiaan, 76% todennäköisyys, että vauva on terve niin sehän on jo tosi iso prosentti!
varmasti jännä tuleva viikko, mutta onneksi ei tarvitse tuon kauempaa odotella!
Hankinnoista meillä on kuopuksen jäljiltä lähes kaikki jäljellä, turvakaukalo myytiin pois, mutta uutta ei ole tarkoitusta hankkia, vaan ostetaan sellanen istuin, joka on vauvalle 0-18kg eli menee ihan vastasyntyneestä sinne nelivuotiaaksi asti
se tosin tarkoittaa, että kuopus joutuu vauvan syntyessä sitten kääntymään kasvot menosuuntaan, kun ostetaan samanlainen istuin niin päästään tuolla sitten vähän halvemmalla+ se on välttämätöntä, että keskipenkkiäkin voi käyttää. Gracon kaukalo meillä on ollut kolmella ekalla, mutta kun tuota isompaa turvaistuinta ostettiin niin noidenkin testituloksiin törmäsin ja totesin, että meille ei koskaan hankita mitään turvatuotetta, jossa lukisi graco! Kätsyhän se on nimenomaan sen jalustansa kanssa, mut mä aattelin pärjäillä ilman kaukaloa kuitenkin
toppapuku tarvinnee vauvalle ostaa, mut siinä ne hankinnat sitten onkin
äitiyspakkaus aiotaan ottaa niin sieltä saadaan sitten uutta vaatetta.
Mulla on alkanut oleen tosi epävarma olo koko raskauden suhteen! Mä oon jotenkin nyt sit täysin vakuuttunut, etten ees ole raskaana, huoh!... ultraan vielä aikaa n.3vko mut kait mä sen kestän, oonhan mä tähänkin asti kestänyt
tatomira ja surppi 9+0