Olen sun kanssa niin samaa mieltä (muistaakseni olemme samasta "kaupungista"). Me puheena olevasta kaupungista hehtaarin metsäisen kumpareen (5km päässä keskustasta) ja alamme rakentaa sinne omaa pikku paratiisia.Kyllä täällä metsää riittää vaikka kaupunki onkin.
Omakotitalossa esim. me asutaan, kaava-alueella mutta pienen matkan päästä keskustasta. Toisella puolella on omakotitaloalue ja toisella puolella peltoa silmän kantamattomiin. Asukkaita täällä suuren suuressa kaupungissä on himpun päälle 10 000 ja keskusta on pienempi kuin "kaupunkien" lähiöt.
Mä luokittelen tämän edelleen maaliskunnaksi vaikka kaupunki onkin.
Typoa pukkaa. Siis ostimme hehtaarin määräalan.Olen sun kanssa niin samaa mieltä (muistaakseni olemme samasta "kaupungista"). Me puheena olevasta kaupungista hehtaarin metsäisen kumpareen (5km päässä keskustasta) ja alamme rakentaa sinne omaa pikku paratiisia.
samoin, asunut ulkomailla monissa pääkaupungeissa. silti en helsingin ulkopuolelle muualle suomeen muuttaisi ikinä, koska vaikka se onkin kärpäsen kakkaan verrattavissa, on muut suomen rajojen sisällä olevat paikat vielä jotain järkyttävämpää.Pääkaupunkiseutu. Asuttu ulkomailla pääkaupungissa ja toi Helsinki on yks kärpäsen kakka siihen verrattuna. Turhautuisin kun ihmiset pitävät niin mahtavana mestana
Lappiin en menisi, enkä Etelä-Pohjanmaalle, nähty ja koettu. Liian pienet piirit ja pitkät matkat jos haluaa lähteä jonnekin ulkomaille.
Mua ei se yötön yökään paljoa lohduttaisi kun olisi mustanaan hyttysiä, hyiiiiii!!!Ylipäänsä kaupunkiin en voisi muuttaa, ei väliä missä päin Suomea se kaupunki sitten olisikaan. Toinen on kaamoslappi. Takuulla alkaisi vippaamaan päästä, jos olisi päivästä toiseen pimeää. Toisaalta yötön yö sitten olisi mulle mieleen kuitenkin.
Ehheheh! Unohdin täysin ne verenimijät.Mua ei se yötön yökään paljoa lohduttaisi kun olisi mustanaan hyttysiä, hyiiiiii!!!
Näin minäkin ajattelin kun Mikkelistä pois muutin. Jotenkin se kaupunki oli niin hitaasti toimiva jahkailukaupunki missä mitään ei ikinä tapahdu ja kaikesta vain kinastellaan. Ihmiset sisäänpäin kääntyneitä yms. Muutin suomen viidenneksi suurimpaan kaupunkiin. Täällä sitä vasta jahkaillaankin. Mikkeli on alkanut tuntua todella mukavalta ja edistykselliseltä paikalta.Alkuperäinen kirjoittaja hirvvetä;23827393:Sanotaanko että sellanen paikka mihin en ENÄÄ ikinä muuttaisi on Mikkeli. Kamalan ahdistava pikkukaupunki jonka asukkaat varmistavat sen että ulkopaikkakuntalainen ei sinne kotiudu. Sisäsiittoista porukkaa, itseään täynnä oleva pikkukylän "kerma". Yök. Paha maku jäi siitä kolmesta vuodesta jonka siellä vietin.