Mikä vammala? Se on kuule sastamala nykyään... Mainio nimihirviö..Minulla on täysin perusteettomia ennakkoluuloja joittenkin paikkojen suhteen, ihan vain koska niiden nimet ovat minusta jotenkin epämiellyttävän kuuloisia, esimerkiksi Forssa, Rymättylä, Lohja, Nakkila, Vammala tai Teuva. Uskon kyllä, että niissä paikoissa voi olla ihan mukava asua, itse en vain haluaisi, enkä kyllä tiedä syytäkään miksi asuisin. Sanottakoon, että esim Forssan sijainnista minulla on vain kalpea aavistus.
Ylipäänsä kaupunkiin en voisi muuttaa, ei väliä missä päin Suomea se kaupunki sitten olisikaan. Toinen on kaamoslappi. Takuulla alkaisi vippaamaan päästä, jos olisi päivästä toiseen pimeää. Toisaalta yötön yö sitten olisi mulle mieleen kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja hirvvetä;23827393:Sanotaanko että sellanen paikka mihin en ENÄÄ ikinä muuttaisi on Mikkeli. Kamalan ahdistava pikkukaupunki jonka asukkaat varmistavat sen että ulkopaikkakuntalainen ei sinne kotiudu. Sisäsiittoista porukkaa, itseään täynnä oleva pikkukylän "kerma". Yök. Paha maku jäi siitä kolmesta vuodesta jonka siellä vietin.
Tarkennan sen verran, että ainoa asumismuoto jossa haluan asua, on omakotitalo metsän keskellä. Jos tällaisessa voin asua kaupungissakin, niin mikä jottei kaupunkikin kävisi. Ajatus siitä, että asuisin kerrostalossa kaupungissa, aiheuttaa ahdistusta.Kaupunkeja on monenlaisia. Meidän kaupunki on enemmänkin kunta ulkoisilta puitteiltaan.
Tarkennan sen verran, että ainoa asumismuoto jossa haluan asua, on omakotitalo metsän keskellä. Jos tällaisessa voin asua kaupungissakin, niin mikä jottei kaupunkikin kävisi. Ajatus siitä, että asuisin kerrostalossa kaupungissa, aiheuttaa ahdistusta.