Näin on! Kyllä posliinipippeli on seksikkäämpi!Alkuperäinen kirjoittaja yök!;23752305:onneks ei oo tyttöjä
Saunotaan tyttären kanssa joten kyllä siellä huomaan tuonkin asian. Muuten, olen sen verran ollut "suopea" että ostin tytölle oman henk.koht. shaverin ja annoin infoa että se ainoastaan sitten alapäälle. Myös niitä vaihtoteriä hän saa (minulla sama merkkinen) vapaasti, että hygienisyys ja kunnon välineet on neuvottu.Itsekkin olen 14-vuotiaasta asti ajellut posliiniksi ihan vain siitä syystä, että karvat olivat todella inhottavat aina kuukautisten aikana. Seksuaalisuuteen tuo ei minulla liittynyt millään tavalla. Neitsyyteni menetin sitten 18-vuotiaana. Äitini oli ja on aina ollut hyvin paljon posliiniksi sheivausta vastaan. Ikinä hän ei ole minua nähnyt ilman alushousuja tuon jälkeen kun aloin ajelemaan nuo karvat. Jollakin tapaa myös ihmettelen sitä miten aloittaja muka tietää 13-vuotiaansa alapään ajelemisesta tai ajamatta jättämisestä? Vähän provolta haiskahtaa.
:O no kyllä on ihan kersa vielä, ainakin seksiin.no ei varmaan kuulu sinulle. 13v on siis kasiluokkalainen tai menee syksyllä 8. lk?
ei mikään ihan kersa enää.
miten seksi ja sheivaus liittyy toisiinsa?:O no kyllä on ihan kersa vielä, ainakin seksiin.
Nyt puhut kyllä aivan pehmoisia. Karvat nimen omaan kuljettavat kaiken ylimääräisen pois sieltä itse toosasta, ja estävät näin erilaisia tulehduksia yms. Samoin ne suojaavat herkkää ihoa, eli todellakin aivan idioottimaista höylätä kaikki pois.ja kyllä se karvaton tai vähäkarvainne alapää on kuitenkin hygieenisempi. kaikkea mahdollista sitä jää karvojen sekaan ja tulehdukset lisäsäntyvät helpommin.
jokaisen oma asia on ajaako karvansa ai ei. ja muuen jotkut miehekin sheivaavat alapäätään.
meillä käytetään sheivamiseen kertakäyttöistä partahöylää.
Mä en ole koskaan ajellut alapäätäni posliiniksi, vähän bikinirajoja vaan. Eikä ole kyllä jäänyt karvoihin mitään eikä ole ollut tulehduksia. Pestäänhän sitä alapäätä kuitenkin päivittäin, menkkojen aikana voi huuhtaista useamminkin. Miten ihmeessä karvat aiheuttaisi tulehduksia? Eiköhän se ole toisinpäin, jos ajelee ja saa haavoja ja näppyjä, voi tulla tulehduksia.ja kyllä se karvaton tai vähäkarvainne alapää on kuitenkin hygieenisempi. kaikkea mahdollista sitä jää karvojen sekaan ja tulehdukset lisäsäntyvät helpommin.
jokaisen oma asia on ajaako karvansa ai ei. ja muuen jotkut miehekin sheivaavat alapäätään.
meillä käytetään sheivamiseen kertakäyttöistä partahöylää.
en minäkään, en tosiaan heilu muitten nähen alasti kun kaikki näkyy :x Mut yksinkertaisesti vaan inhoan karvoja niin paljon etten niitä enää ikänä takasin kasvata.Komppaan. Juuri noin minullekkin kävi, ei tulehduksia. En pidä posliinilookkia edes erityisen seksikkäänä, se vain on käytännöllisempi.