"vieras"
kyllä ne karvat on meille kasvaneet ihan vaan suojaamaan siellä alla olevia vimpaimia, olipa kyseessä sitten alapään- tai vaikka silmäripset.
Jostain nyt olen kuitenkin lukenut, että hiivatulehdukset yms. ovat huomattavasti yleisempiä henkilöillä, joilla ei ole karvoitusta.Komppaan. Juuri noin minullekkin kävi, ei tulehduksia. En pidä posliinilookkia edes erityisen seksikkäänä, se vain on käytännöllisempi.
ja pikkuhousunsuojista ja liiallisesta hygieniasta.jaa, kyllä mulla on aika usein hiiva ja mula o karvoja. Taitaa enneminkin hiivat johtua terveyssiitetistä
Heh heh, meinaatko että eläin ei saanut purtua paksun parran läpijust niin nykyaikana niitä karvoja ei tarvita,. Luola-aikaan ihmiset trvitsi niitä karvoja. meihille kasvoi siksi parta ettäs e suojai kasvoja ja kaulaa, kun metsästivät. kainalokarvat taas suojasivat keuhkoja. Ennen karvat oli vielä mahtavammat. hiukset olivat myös pään suojaamista varten.kun ei olut hattuja
Eipä tarvita umpilisäkettäkään, häntäluuta tai pikkuvarvastakaan siinä määrin, mutta harva noita ihan vain siksi lähtee poistamaan.just niin nykyaikana niitä karvoja ei tarvita,. Luola-aikaan ihmiset trvitsi niitä karvoja. meihille kasvoi siksi parta ettäs e suojai kasvoja ja kaulaa, kun metsästivät. kainalokarvat taas suojasivat keuhkoja. Ennen karvat oli vielä mahtavammat. hiukset olivat myös pään suojaamista varten.kun ei olut hattuja
Itse asiassa pikkuvarvasta ei nykyihminen juuri tarvitse, vaan se voisi surkastua pois ja paljonhan se onkin pienentynyt siitä, mitä alunperin on ollut. Ja tilastojen mukaan, koko ajan syntyy enemmän ja enemmän lapsia, joilla ei ole pikkuvarvasta, joten eiköhän evoluutio tuon muutamien tuhansien vuosien aikana hoida tuon pois.kyllä ihminen tarvitsee varpaitaan. helpottaa kummasti kävelyä,. itte huoman sen että kävely on vaikeaa kun mulla ittelläni on tuo yks varvas sellainen ettei taivu enää ikinä. Pikkuisen vaikeampi on kävellä.